Emblem Accord type S tourer 07
-
Bjorn79
- Inlägg: 13
- Blev medlem: 15 augusti 2010, 20:41
- Bil: Accord executive Tourer -11-
- Namn: Björn Forsman
Hej, säkert nån som frågat förr men hur sitter H och Accord type S emblemen på bakluckan? Är det bara limmat eller nån tejp ? Ska lämna in på rekond och tänkte ta bort dessa då bilen ska bli polerad. Tänkte mest om det är några hål el dylikt under.
-
NerminLjutika
- Inlägg: 122
- Blev medlem: 28 mars 2013, 14:57
- Namn: Nermin Ljutika
- Ort: Norrköping
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
H emblemet är det 2 hål men s märket är det bara klister.
Mvh
Mvh