Emblem Accord type S tourer 07

ENBART för motorrelaterade topics
Bjorn79
Inlägg: 13
Blev medlem: 15 augusti 2010, 20:41
Bil: Accord executive Tourer -11-
Namn: Björn Forsman

Hej, säkert nån som frågat förr men hur sitter H och Accord type S emblemen på bakluckan? Är det bara limmat eller nån tejp ? Ska lämna in på rekond och tänkte ta bort dessa då bilen ska bli polerad. Tänkte mest om det är några hål el dylikt under.
NerminLjutika
Inlägg: 122
Blev medlem: 28 mars 2013, 14:57
Namn: Nermin Ljutika
Ort: Norrköping
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

H emblemet är det 2 hål men s märket är det bara klister.
Mvh
Bjorn79
Inlägg: 13
Blev medlem: 15 augusti 2010, 20:41
Bil: Accord executive Tourer -11-
Namn: Björn Forsman

Perfekt tack för svaret
Skriv svar