Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Inhandlat stereo och slutsteg=)
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
1000kr på att du menar JBL
edit : jobbigt när folk lurar på en grejjer, tycker fan synd om dig
edit : jobbigt när folk lurar på en grejjer, tycker fan synd om dig
Senast redigerad av Jimmy den 9 augusti 2004, 00:35, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
<!--QuoteBegin-Jimmy+8 Aug 2004, 23:34:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy 4 8 Aug 2004, 23:34:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->1000kr på att du menar JBL
edit : jobbigt när folk lurar på en grejjer, tycker fan synd om dig<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Japp JBL menade ja hehe.. jo det är fan inte kul för ja var beredd på att lägga mycket pengar på ljud med inte bara kasta pengarna i sjön.. nu menar ja när det gäller högtalarna då..
edit : jobbigt när folk lurar på en grejjer, tycker fan synd om dig<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Japp JBL menade ja hehe.. jo det är fan inte kul för ja var beredd på att lägga mycket pengar på ljud med inte bara kasta pengarna i sjön.. nu menar ja när det gäller högtalarna då..
<span style='color:purple'>[b]//Kristofer Göthe[/b]</span>
<span style='color:blue'>[b]Honda Civic VTI -00[/b]</span>
[b]<span style='color:purple'>Suzuki GSX-R 750 -01</span>[/b]
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Kristofer+6 Aug 2004, 14:16:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Kristofer 4 6 Aug 2004, 14:16:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Blev trots dåliga råd att ja köpte på BRL... fick lite rabatt så det fick gå=)<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja... som vanligt så köper du trots att folk avråder dig? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
Ett upplägg som funkar är 6.5" kitsystem fram
1st 10" eller 12":a i låda
och ett 4 kanals som driver det hela..
Om du nu ändå ska envisas med att ha 6x9:or så koppla dem på stereon..
Så får du lite fyllnadsljud bak..
På min Civic Gen5:a så körde jag 6.5" fram, 6x9:or bak och en 12" baslåda..
Och detta drev jag på ett 4 kanalssteg..
Men då hade basen inbyggt slutsteg
Ja... som vanligt så köper du trots att folk avråder dig? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
Ett upplägg som funkar är 6.5" kitsystem fram
1st 10" eller 12":a i låda
och ett 4 kanals som driver det hela..
Om du nu ändå ska envisas med att ha 6x9:or så koppla dem på stereon..
Så får du lite fyllnadsljud bak..
På min Civic Gen5:a så körde jag 6.5" fram, 6x9:or bak och en 12" baslåda..
Och detta drev jag på ett 4 kanalssteg..
Men då hade basen inbyggt slutsteg
Благодаря мутра!
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
Ja har mds 6*9 or i min hathylla och det låter jävligt gött driver dom med ett steg på 2* 180 watt !inte riktgt som en bas låda men nästan! har även 2st 6.5 or fram(org tror ja) ska bytas ut men dom funkar!och 5.25or bak och det låter rätt bra nu redan ska ha en bas oxå men den kommer senare!ja förstår inte varför man inte ska ha högtalare bak!ja vil ha ljudet runt omkring mig inte bara diskant fram å bas bak!blir så tradigt i längden när man kör mycket!släng inte 6*9orna Mds räcker hur bra som helsst om du inte ska vinna sm i ljud eller nått!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
<!--QuoteBegin-Clabbe+9 Aug 2004, 11:48:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 9 Aug 2004, 11:48:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja... som vanligt så köper du trots att folk avråder dig? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-sk8micke+9 Aug 2004, 19:27:09--><div class='quotetop'>QUOTE(sk8micke 4 9 Aug 2004, 19:27:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja har mds 6*9 or i min hathylla och det låter jävligt gött driver dom med ett steg på 2* 180 watt !inte riktgt som en bas låda men nästan! har även 2st 6.5 or fram(org tror ja) ska bytas ut men dom funkar!och 5.25or bak och det låter rätt bra nu redan ska ha en bas oxå men den kommer senare!ja förstår inte varför man inte ska ha högtalare bak!ja vil ha ljudet runt omkring mig inte bara diskant fram å bas bak!blir så tradigt i längden när man kör mycket!släng inte 6*9orna Mds räcker hur bra som helsst om du inte ska vinna sm i ljud eller nått!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fet skillnad på vad folk tycker låter bra, jag är fett kräsen när det gäller billjud, kanske för jag har hållt på med skiten sen jag va 14,
sen så VET jag att det låter BRA mycket bättre om du har 6*9 i typ en civic sedan eller nån bil där inte hatthyllan är löstagbar, än i en HB med plast hatthylla där ljudet tränger upp mellan sidorna på hatthyllan
fet skillnad på vad folk tycker låter bra, jag är fett kräsen när det gäller billjud, kanske för jag har hållt på med skiten sen jag va 14,
sen så VET jag att det låter BRA mycket bättre om du har 6*9 i typ en civic sedan eller nån bil där inte hatthyllan är löstagbar, än i en HB med plast hatthylla där ljudet tränger upp mellan sidorna på hatthyllan
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
tonyt1g3r73
Tycker absolut inte att du skall ta bort 69orna. Men, det är helt rätt att det är på framsystemet du skall lägga mest krut. Bäst här är ett kit-system med typ en 5.25 som spelar mellanregister + lite bas >150hz eller så + en bra diskant som spelar i det höga registret. Driv absolut med ett slutsteg annars kommer antagligen mellanregistret låta helt fel.
Jag har just nu det ovan beskrivna kit-systemet + 69or i hatthyllan på min bil och det låter mycket bra. Varken diskant eller bas tar över i ljudbilden och mellanregistret kan också höras. Nu är iofs det i stort sätt lufttätt mellan kupen och bagaget så det hjälper ju till en hel del. Det ända jag saknar är en bas som spelar ca 20-50hz utan att ta över.
Vad ville jag nu säga med det här. Jo att 69orna spelar hyffsat bra i registret 50-150hz som inte framsystemet klarar. Därmed kan man sedan satsa på en baslåda som spelar i ett väldigt begränsat register och det blir betydligt lättare att få det att låta bra.
Jag har just nu det ovan beskrivna kit-systemet + 69or i hatthyllan på min bil och det låter mycket bra. Varken diskant eller bas tar över i ljudbilden och mellanregistret kan också höras. Nu är iofs det i stort sätt lufttätt mellan kupen och bagaget så det hjälper ju till en hel del. Det ända jag saknar är en bas som spelar ca 20-50hz utan att ta över.
Vad ville jag nu säga med det här. Jo att 69orna spelar hyffsat bra i registret 50-150hz som inte framsystemet klarar. Därmed kan man sedan satsa på en baslåda som spelar i ett väldigt begränsat register och det blir betydligt lättare att få det att låta bra.
Tony Heimdahl, Göteborg-Stenungsund-Tjörn
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
Kitsystem går ju som sagt att köpa lite överallt, själv inhandlade jag ett JBL 5.25" kit från BRL lite billigare variant men det var inget jag klagade över.
Och som tidigare talare sa om Amega, kostar ganska stora pengar, men det är nästintill så du kan skita i baslådan med deras 6.5or [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Och som tidigare talare sa om Amega, kostar ganska stora pengar, men det är nästintill så du kan skita i baslådan med deras 6.5or [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
-=[KaiZooN]=- /Stefan Träskman
Aaahh den stereon han kompsien =) riktigt grym sak =) Ska tydligen kunna spela PS2:an på den =)
Har körde Gran Turismo på den, men de var lite liten bild =)
Har körde Gran Turismo på den, men de var lite liten bild =)
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
<!--QuoteBegin-Kaizoon+10 Aug 2004, 14:42:06--><div class='quotetop'>QUOTE(Kaizoon 4 10 Aug 2004, 14:42:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kitsystem går ju som sagt att köpa lite överallt, själv inhandlade jag ett JBL 5.25" kit från BRL lite billigare variant men det var inget jag klagade över.
Och som tidigare talare sa om Amega, kostar ganska stora pengar, men det är nästintill så du kan skita i baslådan med deras 6.5or [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det kanske är samma som ja har fram också då.. ja har 5.25or fram som ja köpte på brl.. det är ubl på dom med. 888kr tror ja dom kostade.. men det är ju koaxialer.. men finns det nån bra sida att köpa icke-koaxialer från då??
Och som tidigare talare sa om Amega, kostar ganska stora pengar, men det är nästintill så du kan skita i baslådan med deras 6.5or [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det kanske är samma som ja har fram också då.. ja har 5.25or fram som ja köpte på brl.. det är ubl på dom med. 888kr tror ja dom kostade.. men det är ju koaxialer.. men finns det nån bra sida att köpa icke-koaxialer från då??
Varför köpte du inte Alpine, DLS, MDS, JBL, Soundstream, Kenwood, Pioneer eller Pyramid [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]
Kul när man ser folk snacka om ett märke som om det är det enda rätta. Visst alla har en favorit, min är Alpine, men till skillnad från många andra påstår jag inte att just Alpine är den enda producenten av ljud som kan göra bra element!
Skit i vad folk säger om märke, tycker du det låter bra med Pyramid så duger det åt dig. Ljud är mycket personligt och en individuell upplevelse, därför kan vissa element låta mycket bra i dina öron men mindre bra i någon annans. (Ta nu Pyramid exemplet med en nypa salt [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img] )
För att ge dig ett seriöst tips dock; ett bra framsystem + bas är allt du behöver i en liten Civic. Sen om framsystemet är koaxial, 2 eller 3vägs, av märket Pioneer eller Pappaspyjamas är helt upp till din hörsel [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Kan dock säga att du med ett koaxialsystem inte får upp ljudbilden lika mycket.
6x9 systemet skulle förstöra den stereobild som du skapar med ett framsystem, då vi uppfattar ljud som kommer bakifrån lite sämre OCH senare än ljud som kommer framifrån. Detta berör inte basljud då frekvensen på dessa ljud är så låga och din bil är så liten. I större bilar kan man dock få använda sig av delayfunktioner för att få allt ljud att synca på millisec.
Du kan i värsta fall göra som Clabbe beskrev.. Använd 6x9orna som fyllnadsljud, men då gäller: "dom hörs inte, men ljudet finns där". Ljuddet ska asså inte sticka upp.
Lycka till med ljudbygget /Hotan Mojdehi
Kul när man ser folk snacka om ett märke som om det är det enda rätta. Visst alla har en favorit, min är Alpine, men till skillnad från många andra påstår jag inte att just Alpine är den enda producenten av ljud som kan göra bra element!
Skit i vad folk säger om märke, tycker du det låter bra med Pyramid så duger det åt dig. Ljud är mycket personligt och en individuell upplevelse, därför kan vissa element låta mycket bra i dina öron men mindre bra i någon annans. (Ta nu Pyramid exemplet med en nypa salt [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img] )
För att ge dig ett seriöst tips dock; ett bra framsystem + bas är allt du behöver i en liten Civic. Sen om framsystemet är koaxial, 2 eller 3vägs, av märket Pioneer eller Pappaspyjamas är helt upp till din hörsel [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Kan dock säga att du med ett koaxialsystem inte får upp ljudbilden lika mycket.
6x9 systemet skulle förstöra den stereobild som du skapar med ett framsystem, då vi uppfattar ljud som kommer bakifrån lite sämre OCH senare än ljud som kommer framifrån. Detta berör inte basljud då frekvensen på dessa ljud är så låga och din bil är så liten. I större bilar kan man dock få använda sig av delayfunktioner för att få allt ljud att synca på millisec.
Du kan i värsta fall göra som Clabbe beskrev.. Använd 6x9orna som fyllnadsljud, men då gäller: "dom hörs inte, men ljudet finns där". Ljuddet ska asså inte sticka upp.
Lycka till med ljudbygget /Hotan Mojdehi
/Mvh Hotan Mojdehi
men de diskanterna som sitter i 69orna är bra, det är riktigt vasst ljud i dom faktist.. men om ja har kvar dom fast ja sätter dit ett riktigt framsystem som ja kör högre med så borde det inte vara nått fel väll?
MEN VAR KAN MAN KÖPA ETT RIKTIGT FRAMSYSTEM???
MEN VAR KAN MAN KÖPA ETT RIKTIGT FRAMSYSTEM???
<!--QuoteBegin-Kristofer+11 Aug 2004, 13:06:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Kristofer 4 11 Aug 2004, 13:06:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->men de diskanterna som sitter i 69orna är bra, det är riktigt vasst ljud i dom faktist.. men om ja har kvar dom fast ja sätter dit ett riktigt framsystem som ja kör högre med så borde det inte vara nått fel väll?
MEN VAR KAN MAN KÖPA ETT RIKTIGT FRAMSYSTEM???<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Där du var, BRL men dom är dyra [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]. Finns överallt. Har du pengar och vill ha bättre så satsa lite på ett bättre märke som du vet/hör spelar bra.
Jag jämnförde MDS och ROCKFORD och det är klart skillnad där. Men du har väl JBL framsystem? Duger inte det?
Tycker du ska köra med det ljudsystemet du har nu om du är nöjd. Köper du bas så rek. jag att köpa starkare spelare fram, gärna kit med seperata disk. och koppla dessa med baslådan till slutsteget och kör 6x9orna på stereon för att slippa slänga dom. Du har delningsfilter på stereon så det är bara att sänka dom lite mindre så dom inte skriker och förstör [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
*OBS* Zonnies inlägg var bra läst det! Det är upp till dina öron vad som låter bra, dock så ska du inte stirra dig blint på priset för att få det bästa, varken den billigaste eller dyraste då du kan få olika uppfattningar!. Lyssnar själv utan kolla på priset och ta beslut därifrån. Åk till affär med många varianter så du har möjlighet att välja bland olika märken för det är skillnad mellan alla!
MEN VAR KAN MAN KÖPA ETT RIKTIGT FRAMSYSTEM???<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Där du var, BRL men dom är dyra [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]. Finns överallt. Har du pengar och vill ha bättre så satsa lite på ett bättre märke som du vet/hör spelar bra.
Jag jämnförde MDS och ROCKFORD och det är klart skillnad där. Men du har väl JBL framsystem? Duger inte det?
Tycker du ska köra med det ljudsystemet du har nu om du är nöjd. Köper du bas så rek. jag att köpa starkare spelare fram, gärna kit med seperata disk. och koppla dessa med baslådan till slutsteget och kör 6x9orna på stereon för att slippa slänga dom. Du har delningsfilter på stereon så det är bara att sänka dom lite mindre så dom inte skriker och förstör [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
*OBS* Zonnies inlägg var bra läst det! Det är upp till dina öron vad som låter bra, dock så ska du inte stirra dig blint på priset för att få det bästa, varken den billigaste eller dyraste då du kan få olika uppfattningar!. Lyssnar själv utan kolla på priset och ta beslut därifrån. Åk till affär med många varianter så du har möjlighet att välja bland olika märken för det är skillnad mellan alla!
Senast redigerad av stiivN den 11 augusti 2004, 16:18, redigerad totalt 1 gånger.
Stefan Karlsson
ingen som vet nån sida som man kan köpa högatalre ifrån förutom brl.se ???????????
<!--QuoteBegin-Kristofer+13 Aug 2004, 14:38:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Kristofer 4 13 Aug 2004, 14:38:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ingen som vet nån sida som man kan köpa högatalre ifrån förutom brl.se ???????????<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Åk till ett ställe du kan prova! OCOM, mfl
Åk till ett ställe du kan prova! OCOM, mfl
Stefan Karlsson
Jag har märkt att framsystem är mycket mycket viktigt... Jag hade 6,5" Rockford Fosgate Punch Kit system fram förut och det var väl helt okej... Bytte sen ut till Rockford 6,5" Power kit system och jag kan säga dej att det vart mycket roligare att lyssna på musik efter det... Om jag var dej så skulle jag lägga pengar på ett riktigt bra framsystem, Rockfords power kit system köpte jag för 3200 har jag för mej, men det är värt varenda öre! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om 6,9orna, det är väl bara köpa ett bra framsystem och koppla in och sen lyssna med och utan 6,9orna och se vad du tycker låter bäst..? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Och köp nån lite billigare bas (för du har ju inte så stor kupé så det räcker väl med en 8" eller 10")... Typ en aktiv av nåt slag så du slipper köpa ett till slutsteg... Om du inte kan köra alltsammans på ditt steg du har nu...
Och köp nån lite billigare bas (för du har ju inte så stor kupé så det räcker väl med en 8" eller 10")... Typ en aktiv av nåt slag så du slipper köpa ett till slutsteg... Om du inte kan köra alltsammans på ditt steg du har nu...
Mikael Hultgren
Här kan du köpa ljud
http://www.billjud.nu. De har allt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
http://www.billjud.nu. De har allt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
Mvh Magnus Panasiuk Malmö
EP3-03 Röd
Ex. EP3 -02 Röd
Medlem# 1506
EP3-03 Röd
Ex. EP3 -02 Röd
Medlem# 1506
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Huvudsaken man själv är nöjd [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Och priset för årets bump går till...... Tokstollen! 1år och 4 dagar är inte illa.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
<!--QuoteBegin-Lynxen+18 Aug 2005, 10:05:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 18 Aug 2005, 10:05:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Och priset för årets bump går till...... Tokstollen! 1år och 4 dagar är inte illa.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=177741"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha...jo det var en jäkla bump han lyckades med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=177741"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha...jo det var en jäkla bump han lyckades med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
är det p6002 steg ?
Danel Kirch (Åkersberga)
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.flashguru.se" target="_blank">Flashguru</a>
Honda Civic Coupè -95 SÅLD
Alla vill ha en Honda men inte alla som kan hantera en
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-Kunta+21 Aug 2005, 13:09:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Kunta 4 21 Aug 2005, 13:09:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag har en JL audio baslåda med en 12 tums bas den låter kanon ge ett bud på den om du är intreserad
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=178821"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
*intresserad lite smått*
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=178821"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
*intresserad lite smått*
Danel Kirch (Åkersberga)