<!--QuoteBegin-Ricce+10 May 2005, 16:00:46--><div class='quotetop'>QUOTE(Ricce 4 10 May 2005, 16:00:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja att kalla Scotte sniken är jävligt fel. Jag har ibland frågat Scotte så mycket att jag har skämts för mig själv, men han har alltid gett mig svar på det jag frågat.
Att han dessutom tar sig tid att svara på frågor undertiden han gör iordning sin bil för Mantorp körning tycker jag är jäkligt vänligt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138290"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
kan bara hålla med.beställde belägg förra året som levererades till banträff kanonservice och sen att scotte kommer fram o frågar hur beläggena känns efter körningen tycker jag är bra då vet man att dom bryr sig även när "varan" är såld.till årets bankörning skulle jag köpa nya belägg fast till större skivor ,självklart beställer jag felsort(samma som förra året).men då scotte fick beläggena till sig ringer han mig och frågar om jag verkligen ska ha samma som förra året.efter lite mätande i garaget kan jag ringa upp scotte och berätta vad jag verkligen ska ha för belägg..pinsamt..men han varken snäser åt mig eller är nonchalant vilket jag varit med om att en del företag har varit när jag köpt andra icke bilrelaterade saker ifrån .
Köpa saker
-
SpeedWorks
- Kontakt:
Hej,
Klipper lite i inlägget... Ganska långt..
1. Många tycker att TROTS att vi inte uppdaterat sidan sen December så är den en av sveriges bästa webshoppar. Vi kommer att plocka isär hela sidan i sommar och bygga om. Det innebär att hela sortimentet kommer att komma upp, samt lagersaldo, lev tid osv. Kritiken mot hemsidan är lite illa underbyggd tycker jag, då vi har betyligt mer info på den än vad de flesta andra har. Kolla på Dalhems tex. Glöm inte bort att vi är ett företag som knappt varit igång ett år.
2. Tråkigt att du blivit dåligt bemött.
3. Vi ringer inte upp kunder längre pga att vi historiskt sett glömt att ringa upp kunder. Nuförtiden ber vi istället kunden ringa upp vid ett senare tillfälle. Kritiken är mottagen och vi försöker bli bättre på detta.
4. Vet inte om det är mig du refererar till när du kallar nån för "kunniga killen", MEN jag misstänker att detta har nåt att göra med lite väghållningsprodukter som det strulade som fan med. Tror även att det var jag som såg till att du fick hjälpen väldigt snabbt eftersom du blivit åsidosatt. Priset blev ganska bra på dessa grejjer har jag för mig som en kompensation för urusel service.
Vi hinner inte svara på alla mail. Tyvärr. Vi får sjukt mycket mail. Vi ska bättra oss.
Speedworks har sedan Jan i år varit under stor omstrukturering vilket även resulterat i stora förändringar i rutiner och inskolning av nya anställda. Detta har också reflekterats i vårt kundbemötande. PLUS att det varit en sjuhelvetes massa strul med flertalet stora trimjobb.
Kan åter igen inte annat än be om ursäkt och ödmjukt be dig testa oss igen, jag lovar att göra allt i min makt för att inte göra dig besviken igen.
MVH,
Klaus
VD
SpeedWorks Stockholm AB
<!--QuoteBegin-SnowGuy+10 May 2005, 16:39:20--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy 4 10 May 2005, 16:39:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->oj intresant tråd...
har en gång bestält saker från speedworks villket är första och sista gången.
anledning till detta är:
1. jäkligt dålig info på hemsidan
2. dåligt bemöt när jag ringer.
3. måste ringa och påmina flertalet gånger innan
man varken får svar på frågor eller få ssakerna skickade..
MVH Linus
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138311"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Klipper lite i inlägget... Ganska långt..
1. Många tycker att TROTS att vi inte uppdaterat sidan sen December så är den en av sveriges bästa webshoppar. Vi kommer att plocka isär hela sidan i sommar och bygga om. Det innebär att hela sortimentet kommer att komma upp, samt lagersaldo, lev tid osv. Kritiken mot hemsidan är lite illa underbyggd tycker jag, då vi har betyligt mer info på den än vad de flesta andra har. Kolla på Dalhems tex. Glöm inte bort att vi är ett företag som knappt varit igång ett år.
2. Tråkigt att du blivit dåligt bemött.
3. Vi ringer inte upp kunder längre pga att vi historiskt sett glömt att ringa upp kunder. Nuförtiden ber vi istället kunden ringa upp vid ett senare tillfälle. Kritiken är mottagen och vi försöker bli bättre på detta.
4. Vet inte om det är mig du refererar till när du kallar nån för "kunniga killen", MEN jag misstänker att detta har nåt att göra med lite väghållningsprodukter som det strulade som fan med. Tror även att det var jag som såg till att du fick hjälpen väldigt snabbt eftersom du blivit åsidosatt. Priset blev ganska bra på dessa grejjer har jag för mig som en kompensation för urusel service.
Vi hinner inte svara på alla mail. Tyvärr. Vi får sjukt mycket mail. Vi ska bättra oss.
Speedworks har sedan Jan i år varit under stor omstrukturering vilket även resulterat i stora förändringar i rutiner och inskolning av nya anställda. Detta har också reflekterats i vårt kundbemötande. PLUS att det varit en sjuhelvetes massa strul med flertalet stora trimjobb.
Kan åter igen inte annat än be om ursäkt och ödmjukt be dig testa oss igen, jag lovar att göra allt i min makt för att inte göra dig besviken igen.
MVH,
Klaus
VD
SpeedWorks Stockholm AB
<!--QuoteBegin-SnowGuy+10 May 2005, 16:39:20--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy 4 10 May 2005, 16:39:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->oj intresant tråd...
har en gång bestält saker från speedworks villket är första och sista gången.
anledning till detta är:
1. jäkligt dålig info på hemsidan
2. dåligt bemöt när jag ringer.
3. måste ringa och påmina flertalet gånger innan
man varken får svar på frågor eller få ssakerna skickade..
MVH Linus
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138311"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Senast redigerad av SpeedWorks den 10 maj 2005, 21:54, redigerad totalt 1 gånger.
--------------------------------
KLAUS-PETER BEIERSDORF
SpeedWorks Sthlm AB
KLAUS-PETER BEIERSDORF
SpeedWorks Sthlm AB
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Tack för den fina feedbacken killar, gör att man utan minsta knussel fortsätter med det man håller på med. Med förhoppning att man kan leverera bra setrvice och kunskap i fortsättningen också. Vi gör ju så mycket annat också, motorbyggnationer, hela bilar etc. Är det något ni vill ha gjort kan ni alltid vända er till oss. Har inte tvekat på något bygge hitintills.
Tack än en gång.
Tack än en gång.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-SpeedWorks+10 May 2005, 21:48:54--><div class='quotetop'>QUOTE(SpeedWorks 4 10 May 2005, 21:48:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vi hinner inte svara på alla mail. Tyvärr. Vi får sjukt mycket mail. Vi ska bättra oss.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138452"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Som jag skrev...
Kanske skulle vara bra med ännu en allt-i-allo inom företaget som skulle kunna avlasta några timmar nån dag ibland??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138452"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Som jag skrev...
Kanske skulle vara bra med ännu en allt-i-allo inom företaget som skulle kunna avlasta några timmar nån dag ibland??
Благодаря мутра!
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-Clabbe+10 May 2005, 23:45:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 10 May 2005, 23:45:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja ni pojkar e ju bokade til Sthlm för att sätta ihop min snurra när allt e fixat...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138524"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"Fett, ja men visst" Som Promoe hade sagt.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138524"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"Fett, ja men visst" Som Promoe hade sagt.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
lugn boys.. inte kallat scotte för sniken.. men jag tycker de kändes lite sniket hur han resonerade... de står jag fortfarande för... man vet ju trots allt inte om INNAN man har hjälpt nån om den kommer handla eller inte....
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
<!--QuoteBegin-M Scotte+10 May 2005, 22:40:52--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 10 May 2005, 22:40:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack för den fina feedbacken killar, gör att man utan minsta knussel fortsätter med det man håller på med. Med förhoppning att man kan leverera bra setrvice och kunskap i fortsättningen också. Vi gör ju så mycket annat också, motorbyggnationer, hela bilar etc. Är det något ni vill ha gjort kan ni alltid vända er till oss. Har inte tvekat på något bygge hitintills.
Tack än en gång.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138519"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Oki,
så om jag vill ha en B18C6 i min CRX till nästa säsong,
med förhöjd komp, S2S2 kammar, nya ventiler - fjädrar- retainers - LMD
och Hondata styrning och 4-1 3'' extr. för att bli snabbast på banan?
Fixar du det?
Tack än en gång.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138519"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Oki,
Fixar du det?
Mvh Benci_Hovanyi
jag kan fan inte tacka scotte o kompani nog för all hjälp man fått av dom och alla dumma frågor man ställt.
Vet precis hur scotte menar med att lägga åtskilliga timmar på att nån ska fråga exakt allt, antingen via pm eller mail eller så går telefonen varm dygnet runt och sen skiter dom ändå i det när allt e nästan klart.
Då blir man inte lite frustrerad.
Vet precis hur scotte menar med att lägga åtskilliga timmar på att nån ska fråga exakt allt, antingen via pm eller mail eller så går telefonen varm dygnet runt och sen skiter dom ändå i det när allt e nästan klart.
Då blir man inte lite frustrerad.
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
-
M Scotte
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-benci+11 May 2005, 01:25:10--><div class='quotetop'>QUOTE(benci 4 11 May 2005, 01:25:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M Scotte+10 May 2005, 22:40:52--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 10 May 2005, 22:40:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack för den fina feedbacken killar, gör att man utan minsta knussel fortsätter med det man håller på med. Med förhoppning att man kan leverera bra setrvice och kunskap i fortsättningen också. Vi gör ju så mycket annat också, motorbyggnationer, hela bilar etc. Är det något ni vill ha gjort kan ni alltid vända er till oss. Har inte tvekat på något bygge hitintills.
Tack än en gång.
Oki,
Fixar du det?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138546"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Självklart! Det var ju i sammanhanget en väldigt lätt uppgift. Grenröret är det enda som kan ta tid att ta fram, men det hade vi fixat om du vill ha det.
Så länge folk kan pröjsa så kan vi bygga.
Tack än en gång.
Oki,
Fixar du det?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138546"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Självklart! Det var ju i sammanhanget en väldigt lätt uppgift. Grenröret är det enda som kan ta tid att ta fram, men det hade vi fixat om du vill ha det.
Så länge folk kan pröjsa så kan vi bygga.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
Scotte.. har några ideer jag vill bolla med dig nån dag.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
Kan även säga att Scotte har varit otroligt trevlig och snabb på att svara på frågor.
Trixxie har även varit duktig på att leverera, det strula lite med bussgodset men det får man leva med.
Jag är helt klart nöjd med de köp och frågor jag fått hittils av de jag varit i kontakt med.
Kan inte på något sätt tycka att jag blev illa bemött, tvärt om så fick jag ett vänligt bemötande. Hoppas bara att de lyckas få hem fälgarna som de sagt. behöver dem verkligen nu!
Kan även säga att Scotte har varit otroligt trevlig och snabb på att svara på frågor.
Trixxie har även varit duktig på att leverera, det strula lite med bussgodset men det får man leva med.
Jag är helt klart nöjd med de köp och frågor jag fått hittils av de jag varit i kontakt med.
Honda Civic 1,5 lsi - 94
Honda Crx Vtec -91
Honda Civic 1,3 - 88, <--- I bilhimlen!
/ Magnus Pettersson (#1247)
Honda Crx Vtec -91
Honda Civic 1,3 - 88, <--- I bilhimlen!
/ Magnus Pettersson (#1247)
-
SpeedWorks
- Kontakt:
Done deal!
Jag har anställt en kille sen två veckor tillbaks. Ni ska veta att vi numera är FYRA heltidsanställda här. Kan bara konstatera att det är äckligt dyrt med anställda. Sverige är inte precis det mest företagarvänliga landet i världen.
Varför skriver Ni feedback på Welav Racing i en tråd som handlar om Speedworks förresten?
MVH,
Klaus
<!--QuoteBegin-Clabbe+10 May 2005, 22:50:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 10 May 2005, 22:50:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SpeedWorks+10 May 2005, 21:48:54--><div class='quotetop'>QUOTE(SpeedWorks 4 10 May 2005, 21:48:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vi hinner inte svara på alla mail. Tyvärr. Vi får sjukt mycket mail. Vi ska bättra oss.
Som jag skrev...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138527"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Jag har anställt en kille sen två veckor tillbaks. Ni ska veta att vi numera är FYRA heltidsanställda här. Kan bara konstatera att det är äckligt dyrt med anställda. Sverige är inte precis det mest företagarvänliga landet i världen.
Varför skriver Ni feedback på Welav Racing i en tråd som handlar om Speedworks förresten?
MVH,
Klaus
<!--QuoteBegin-Clabbe+10 May 2005, 22:50:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 10 May 2005, 22:50:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SpeedWorks+10 May 2005, 21:48:54--><div class='quotetop'>QUOTE(SpeedWorks 4 10 May 2005, 21:48:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vi hinner inte svara på alla mail. Tyvärr. Vi får sjukt mycket mail. Vi ska bättra oss.
Som jag skrev...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138527"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Senast redigerad av SpeedWorks den 11 maj 2005, 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
--------------------------------
KLAUS-PETER BEIERSDORF
SpeedWorks Sthlm AB
KLAUS-PETER BEIERSDORF
SpeedWorks Sthlm AB
-
Clabbe
<!--QuoteBegin-SpeedWorks+11 May 2005, 13:49:53--><div class='quotetop'>QUOTE(SpeedWorks 4 11 May 2005, 13:49:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kan bara konstatera att det är äckligt dyrt med anställda. Sverige är inte precis det mest företagarvänliga landet i världen.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138723"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vem har sagt nått om att anställa? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138723"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vem har sagt nått om att anställa? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Благодаря мутра!
-
maniac

- Bil: crx
- Namn: Peter Åstrand
- Has thanked: 2 times
hehe clabbe kommer ner till er o jobbar gratis [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
-
Clabbe
Gratis jobbar ingen... men det finns lösningar på alla problem... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Благодаря мутра!
<!--QuoteBegin-Clabbe+11 May 2005, 12:59:32--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 11 May 2005, 12:59:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Gratis jobbar ingen... men det finns lösningar på alla problem... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138730"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det hade inte varit fel=)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=138730"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det hade inte varit fel=)
Martin Larsen
Honda crx g2 evighets projekt
Honda crx vt sommar leksak
Honda crx g2 evighets projekt
Honda crx vt sommar leksak
Jag har iaf fått mina prylar nu [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] helnöjd, även om det var lite strul men jag har snackat med dom och vet varför.
Kommer forsätta att handla från speedworks
Kommer forsätta att handla från speedworks
Ricky Knutsson
Del Sol -93 ESI Milano Röd - 50hp NX
AEM - Tenzo R - Wings West - RPS - SKUNK2
Del Sol -93 ESI Milano Röd - 50hp NX
AEM - Tenzo R - Wings West - RPS - SKUNK2
Det lilla jag har med Speedworks att göra har funkat bra, men ni som har S2000 och CTRer har ett bättre ställe att vända er till..[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Mvh
Rickard Cornacchini
Rickard Cornacchini
-
Fresa
- Namn: Fredrik Arvidsson
- Kontakt:
Skickade en förfrågan på ett par fälgar per mail (då ingen svarade i telefon på hela eftermiddagen) i tisdags, men har fortfarande inte fått något svar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Visst kan man ha mkt att göra, men tar det så lång tid att ens få svar, så lessnar man ju och vänder sig nån annanstans i fortsättningen, vilket jag tycker är tråkigt då Speedworks har mkt roliga grejer, och trevligt personal...
Visst kan man ha mkt att göra, men tar det så lång tid att ens få svar, så lessnar man ju och vänder sig nån annanstans i fortsättningen, vilket jag tycker är tråkigt då Speedworks har mkt roliga grejer, och trevligt personal...
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
-
M Scotte
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-"SMR"+13 May 2005, 00:23:17--><div class='quotetop'>QUOTE("SMR" 4 13 May 2005, 00:23:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det lilla jag har med Speedworks att göra har funkat bra, men ni som har S2000 och CTRer har ett bättre ställe att vända er till..[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139570"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Visst har dem, i alla fall här nere i Skåne. Men folk åker gärna en bit för att få det rätt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139570"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Visst har dem, i alla fall här nere i Skåne. Men folk åker gärna en bit för att få det rätt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
<!--QuoteBegin-M Scotte+13 May 2005, 07:41:16--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 13 May 2005, 07:41:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-"SMR"+13 May 2005, 00:23:17--><div class='quotetop'>QUOTE("SMR" 4 13 May 2005, 00:23:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det lilla jag har med Speedworks att göra har funkat bra, men ni som har S2000 och CTRer har ett bättre ställe att vända er till..[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139610"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Inte till dig va [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139610"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Inte till dig va [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Mvh
Rickard Cornacchini
Rickard Cornacchini
-
M Scotte
- Kontakt:
I de flesta fall söker människor dem med störst kompetens inom ett specifikt område, frågan blir därmed retorisk.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Vad hände med Dalhems? Hör aldrig nått därifrån.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
<!--QuoteBegin-M Scotte+13 May 2005, 08:45:44--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 13 May 2005, 08:45:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->I de flesta fall söker människor dem med störst kompetens inom ett specifikt område, frågan blir därmed retorisk.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139635"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139635"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
<!--QuoteBegin-M Scotte+13 May 2005, 08:45:44--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 13 May 2005, 08:45:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->I de flesta fall söker människor dem med störst kompetens inom ett specifikt område, frågan blir därmed retorisk.
Man går ju fortfarande inte till dig, Speedworks är duktiga
Sluta förstör tråden
Man går ju fortfarande inte till dig, Speedworks är duktiga
Sluta förstör tråden
Senast redigerad av "SMR" den 13 maj 2005, 10:38, redigerad totalt 1 gånger.
Mvh
Rickard Cornacchini
Rickard Cornacchini
-
M Scotte
- Kontakt:
Du vet uppenbarligen inget om mig eller Anders, men det är inte lätt för dig att veta. Du är ju en nybörjare inom Honda.
Edit: Duktigt av dig att se att personpåhopp inte är någon bra väg att gå Richard. Håll tillbaka dina infantila böjelser när vi diskuterar.
"SMR" Skrev: "Man går ju fortfarande inte till dig, Speedworks är duktiga, du en pajas"
Edit: Duktigt av dig att se att personpåhopp inte är någon bra väg att gå Richard. Håll tillbaka dina infantila böjelser när vi diskuterar.
"SMR" Skrev: "Man går ju fortfarande inte till dig, Speedworks är duktiga, du en pajas"
Senast redigerad av M Scotte den 13 maj 2005, 10:42, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
<!--QuoteBegin-M Scotte+13 May 2005, 09:40:11--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 13 May 2005, 09:40:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Du vet uppenbarligen inget om mig eller Anders, men det är inte lätt för dig att veta. Du är ju en nybörjare inom Honda.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139659"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Verkar veta tillräkligt om <a href="http://www.welavracing.com/" target="_blank">http://www.welavracing.com/</a>
Detta säger det väl det mesta, Honda eller ej
Tyvärr har vi ingen möjlighet att svara i telefon, men skicka gärna ett mail med namn och nummer så ringer vi upp!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=139659"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Verkar veta tillräkligt om <a href="http://www.welavracing.com/" target="_blank">http://www.welavracing.com/</a>
Detta säger det väl det mesta, Honda eller ej
Tyvärr har vi ingen möjlighet att svara i telefon, men skicka gärna ett mail med namn och nummer så ringer vi upp!
Mvh
Rickard Cornacchini
Rickard Cornacchini