Är det en av de svenska som fanns på japmeet idag ?
Eller är de en "utomlänning" som hittat hit?
<!--coloro:gray--><span style="color:gray"><!--/coloro--><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>(Var själv inte där o såg så vet ej hur regskylten såg ut)<!--colorc--></span><!--/colorc--></span>
Senast redigerad av Martin_M den 17 juli 2005, 21:58, redigerad totalt 1 gånger.
d var som fan, visst har han tjatat om integra men, jaja, jag blir bara tvungen å skriva upp mej på en provturslista om/när jag kommer upp till lazzat nåt senare i sommar:)
Kraften; I´ll call U isåfall hehe
Senast redigerad av hamedius den 16 juli 2005, 20:04, redigerad totalt 1 gånger.
hehe man vart bra förvånad när man såg den på mantorp idag
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
den e sååå jäkla ball! träffade herr kraft på hemmaplan i torsdags och mina ögon trillade ur... har kännt han ett bra tag men detta trodde jag fan inte att han skulle göra! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Kul! då kommer den säkerligen användas till det den är byggd för också.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=165005"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--QuoteBegin-Dani+17 Jul 2005, 05:11:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 17 Jul 2005, 05:11:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->*Skryt*
Äh att han skulle köpa en sån visste man ju sen länge. Kul att strulet fixade sig och att du fick igång den John [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=165117"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
<!--QuoteBegin-TiN2K%D+17 Jul 2005, 12:08:34--><div class='quotetop'>QUOTE(TiN2K%D 4 17 Jul 2005, 12:08:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Dani+17 Jul 2005, 05:11:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 17 Jul 2005, 05:11:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->*Skryt*
Äh att han skulle köpa en sån visste man ju sen länge. Kul att strulet fixade sig och att du fick igång den John [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=165117"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kul att ni gillar min nya ögonsten, jag älskar den.
Första gången på bana under japmeet och jag är grymmt nöjd.
Att blev ett "par" felväxlingar kan jag inte sticka under stolen med, men när första nervositeten lagt sig och man började ta det lite lungt gick det bättre.
Maken till överstyrd bil har jag aldrig kört och det kräver ochså det lite tillvänjning.
På det stora hela är jag nöjd och glad som en speleman, det ända på önskelistan såhär långt är r-däck och det ska nog inhandlas innan Gelleråsen i augusti.
Fler bilder kommer, jag ska låta fotarkungen TIN2K-D gå lös på bilen i veckan, hoppas det blir lika bra bilder som det brukar.