Dumt val?

ENBART för motorrelaterade topics
Michel

Plockar ur Sony stereon som e ful som stryk, för att sätta en JVC som är bra mycket frächare. Dom är årmodellsmässigt samma, Sonyn är dyrare bara.

Dumt val?

SONY CDX-R3300 vs. JVC KD-G401

[attachment=10419:attachment] [attachment=10420:attachment]
Michel Gerami
CTR -04, CAI, 2.5" catback, 4" Otto racing japsdämp.
stumpen
Bil: Prelude -92a
Namn: Fredrik Björkman

smaken e som baken delad.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]

men ja kör på jvc tycker dom funkar kannon o håller lite vettigare priser än sony.

så de blir nog bra de....
Tobbera

Själv köpte jag en Panasonic CQC1301 som jag håller på att <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=16574" target="_blank">installera</a> tillsammans med ett par nya Sony 6.5" tvåvägs högtalare. Om det blir bra lär vi se imorgon för nu är jag för trött i ögonen för att göra ett bra jobb.
Honda XL350 -84
Mercedes SLK 200 -06
Toyota MR2 2.0i -93
Vtec_Lambo
Bil: CR-V PHEV 2024
Namn: Mathias Beijer

Funderar själv på att köpa en sån JVC, har redan en jvc i bilen sen många år tillbaka och gillar deras design starkt.
Honda CR-V PHEV
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

jag kommer aldrig byta från sony!
gjorde misstaget en gång, för MIG passar sony bäst oavsett hur den ser ut...grymt enkla att ställa in och ALLTID bra ljud o bra kvalite!jag har aldrig hört om en trasig sony, men alla andra typ
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
Bippen

Jag bytte från Nicama (jo det är sant faktiskt..) till JVC ..611 ..nånting, ser hanska lik ut den på bilden men jag tror att det är en modell större och det var skillnad i ljud. Jag hade en Sony (billig sak) innan i en tidigare bil och den var helt ok den med. Denna gången gick jag på design. JVC'n är snygg.
EDIT:
Bild

Med flipfront men utan störande långsam motor... man gör det manuellt!
Kan inte annat än rekommendera den.
Senast redigerad av Bippen den 6 augusti 2005, 10:17, redigerad totalt 1 gånger.
[b]<span style='color:orange'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'><span style='font-family:Optima'>Peter Köster
HR-V -02</span></span></span>[/b]
Skriv svar