fel på s2000 som åtgärdades på garanti?

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
HyPeRiOn
Bil: S2000
Namn: Peter Olsson
Kontakt:

Är det någon som vet vad som åtgärdades på tidiga årsmodeller av s2000 på garantin, jag är mest intresserad av det som rör bakaxel m.m., har sett att vissa bytt bakaxel och skulle väldigt gärna vilja veta vad felet är?
snabba svar uppskattas väldigt!
Peter Olsson
Användarvisningsbild
smacke
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

vet inte om det är en servicebulletin, men det jag hört om bakvagnen är att någon av bultarna lossar lite vilket skaver å gör hålen ovala..
detta leder till klonkande...
SMacke #364
chrilleg

<!--QuoteBegin-HyPeRiOn+13 Sep 2005, 10:00:07--><div class='quotetop'>QUOTE(HyPeRiOn @ 13 Sep 2005, 10:00:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är det någon som vet vad som åtgärdades på tidiga årsmodeller av s2000 på garantin, jag är mest intresserad av det som rör bakaxel m.m., har sett att vissa bytt bakaxel och skulle väldigt gärna vilja veta vad felet är?
snabba svar uppskattas väldigt!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=187609"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Finns en tråd om detta innan men hittar den inte nu, jag tog bara reg nummer, ringde Honda Sverige och frågade om alla service bulletiner var gjorda, ja sa han, tack sa jag.
Christian Gustafsson
Skriv svar