<!--QuoteBegin-Hans G (f.d. hazzeman)+24 Nov 2005, 08:34:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Hans G (f.d. hazzeman) @ 24 Nov 2005, 08:34:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jao, Martin Logan är inte fy skam, både finlir och bra drag med deras koncept
är själv ganska intresserad och gör det jag kan (som, tid, ekonomi och utrymme tillåter...).
det är 2-kanal som jag har satsat mest på än så länge, ett BRA 2-kanalsljud är trevligare än ett dåligt flerkanals anser jag....
har en Sugden A21a som går i ren klass A (behövs inget annat element i det rummet...

) och ett par TDL (transmissionline) högtalare med hyggligt kablage. till det en Rotel cd-spelare med HDCD. låter helt ok tycker jag.
har hemmabio under uppbyggnad på vinden, ett ganska simpelt surroundsystem med DTS och klass D-förstärkare och DVD/VHS-combo. lånar än så länge projektor emellanåt, men köp är inplanerat!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=214339"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
japp dom gör underbara högtalare, kör själv med ett par Martin Logan sequel 2,
innan dom hade jag det här, Cyrus eletronik å Royd albion speakers,
men en gammal hifi räv här i stan ville byta grejjerna mot ML högtalarna å nå gammalt denon stärkeri å cd, men dom 2 ska bytas ut om nån månad(sorry Anders) vilket va ett kanon byte för mig så jag kunde inte säga nej,
lite halv kass bild men hela stereo hörnan i vardags rummet är under ombyggnad
å jag säger som christer hade åxå flerkanals förut men det skulle kosta för mycket å komma upp i den klassen jag ville upp till, iof så har jag börja snegla åt det hållet igen,