Angående medlemskap
Är det möjligt att betala via internetbank?
I sånna fall skriver man "ID" nummret som ett meddelande?
Mvh Henke
I sånna fall skriver man "ID" nummret som ett meddelande?
Mvh Henke
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Henrik Johansson
Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Det gjorde jag iaf för en halvtimme sen!
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Jag betala oxå via internetbanken. Men de va 1v sen och ska man inte få nått medlemskap på posten osv? Inte fått nått iaf. Jag kanske gjort fel [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... rybaby.gif[/img]
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Man kan räkna med att det tar ca 3-4 veckor. Har det tagit så lång tid och inget hänt så kan man höra av sig till Jennie eller Nett@n här på forumet som har hand om medlemsregistreringen.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Okej då fixar jag det nu också då så får vi se vad som händer [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Henrik Johansson