(6.0 Mega Pixels Digital Still Camera)
Även på undersidan av kameran står det "Konica Minolta"<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Du har helt rätt! Det var jag som blandande ihop det hela. De hade slagits ihop när G600 kom. My bad...

<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag tycker jag får passa på med tanke på ett pris jag fått och så vidare,
gör inget att den inte har stor display... kan ju ändå använda zoomfunktionen
för att se bilden större i displayen om bilden blir bra eller inte. Att den lanserades
2004 gör inte mig någonting... själv tycker jag inte det är ett konstigt val.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Har du fått ett bra pris är det bara att köpa, som sagt en bra kamera.
Att den lanserades 2004 är väl kanske inget dåligt, men man kan inte sticka under stolen att ccd-plattorna osv har blivit bättre på 2 år.
<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->...jag kom
på det nu i efterhand att jag anser att T7an är på tok för tunn, ångrade
mig där lite.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
En idé kan ju vara att sälja av T7an (den är ju fortfarande en aktuell modell så du kan sälja den med minimal förlust) och köpa tex Sony dsc-W17, då kan du använda samma minnekort (med adaptern) som i T7an...
Om du nu inte är nöjd med T7an vill säga
Lycka till med köpet
Mvh
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=230983"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tack för tipsen
Så jag kommer köpa G600 av brorsan eftersom jag kommer få ett bra pris.
Har minneskort till G600 till, som räcker så länge