Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
nån som känner till nått om denna?
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-eko+18 Feb 2006, 19:11:44--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 18 Feb 2006, 19:11:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-jeremia+18 Feb 2006, 17:20:51--><div class='quotetop'>QUOTE(jeremia 4 18 Feb 2006, 17:20:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är inte detta honda " Performance" Club inte Honda " Styling" Club [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245834"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
därför jag kör ifrån dig med en stylad bil.. ?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245861"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Fett att din bil gör under 13-sekunder på Strippen Eko. Vad har du nu lagt i som du hemlighåller. Jeremias bil är bevisad 12-sekunders bil.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245834"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245861"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Fett att din bil gör under 13-sekunder på Strippen Eko. Vad har du nu lagt i som du hemlighåller. Jeremias bil är bevisad 12-sekunders bil.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
Freddy
- Namn: Freddy Bigun
aja. de jag försöka lyfta fram är att man kanske bör tänka på
hur var o när man skriver vad man gör..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245946"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[/quote]
precis det som alltid lyfts fram men som många tydligen har svårt att förstå...
hur var o när man skriver vad man gör..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245946"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[/quote]
precis det som alltid lyfts fram men som många tydligen har svårt att förstå...
Freddy Bigün
Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
Ford sierra 87 R.I.P
-
Freddy
- Namn: Freddy Bigun
haha nu spåras min tråd ur som vanligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] av nån konstig anledning så gör mina trådar det nästan jämt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Freddy Bigün
Ford sierra 87 R.I.P
Ford sierra 87 R.I.P
-
Nikke_80
- Bil: Vauhall Astra
- Namn: Niklas Blomkvist
Det hänger på hur man stylar har jag märkt..
lambodörrar mm går fet bort, däremot "jdm" styling verkar fungera utmärkt, tror inte jag sett en enda negativ kommentar om en "jdm" stukad honda..
lambodörrar mm går fet bort, däremot "jdm" styling verkar fungera utmärkt, tror inte jag sett en enda negativ kommentar om en "jdm" stukad honda..
[b]<span style='color:green'>Niklas Blomqvist</span>[/b]
Medlem #1328
GÄVLE
Vauxhall Astra-02
<span style='color:green'>Förbjuden väg är ofta hårt sliten.</span>
Medlem #1328
GÄVLE
Vauxhall Astra-02
<span style='color:green'>Förbjuden väg är ofta hårt sliten.</span>
-
M Scotte
- Kontakt:
Det stämmer nog helt klart Niklas. Tror att många medlemmar ser på bilar på helt olika sätt, därav brytning mellen dessa olika former av styling. För min del brukar de riktigt finbyggda "jdm" bilarna var betyldigt mer välbyggda än fast and the furiousbyggena. Mer tid är nedlagt på karosspassning, detaljer etc.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Många missförstår ju trådarnas mening.
Det var väl meningen at tse vad folk tycer om juste denna bil elleR???
så då får man ju oxå ta att nån tycker den är tokful eller jätte snygg.
annars är de ju ingen idé å lägga ut bilen å höra vad folk säger.
"är den snygg"? då får man ju svara vad man tycker väl.
nu är det juste så att på HPC är det många som är mer för go not show. samma med mig.
så då får man ju ta att nån kanske hatar den respektive älskar den.
alla tycker ju olika.
förövrigt bör inte denna tråden ligga på denna "stajling tråden" som finns??
så denna tråden har väl inte spårat ur. folk säger ju bara vad de tycker inget ont mot personen i fråga.
/
Det var väl meningen at tse vad folk tycer om juste denna bil elleR???
så då får man ju oxå ta att nån tycker den är tokful eller jätte snygg.
annars är de ju ingen idé å lägga ut bilen å höra vad folk säger.
"är den snygg"? då får man ju svara vad man tycker väl.
nu är det juste så att på HPC är det många som är mer för go not show. samma med mig.
så då får man ju ta att nån kanske hatar den respektive älskar den.
alla tycker ju olika.
förövrigt bör inte denna tråden ligga på denna "stajling tråden" som finns??
så denna tråden har väl inte spårat ur. folk säger ju bara vad de tycker inget ont mot personen i fråga.
/
/[b]Rasmus Lindquist[/b]
Civic EK4 VTI
CBR 1000 RR
Civic EG HB-K20A2 (såld)
Civic EK -97 (såld)
Crx -88 B18C (RIP) =(
Civic EK4 VTI
CBR 1000 RR
Civic EG HB-K20A2 (såld)
Civic EK -97 (såld)
Crx -88 B18C (RIP) =(
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-M Scotte+19 Feb 2006, 01:51:41--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 19 Feb 2006, 01:51:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-eko+18 Feb 2006, 19:11:44--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 18 Feb 2006, 19:11:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-jeremia+18 Feb 2006, 17:20:51--><div class='quotetop'>QUOTE(jeremia 4 18 Feb 2006, 17:20:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är inte detta honda " Performance" Club inte Honda " Styling" Club [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245955"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /w00t2.gif[/img]
topicrelaterat: vad som är snyggt är upp till betraktarens ögon. Jag gillade det inte iallafall.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245955"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /w00t2.gif[/img]
topicrelaterat: vad som är snyggt är upp till betraktarens ögon. Jag gillade det inte iallafall.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Vilken jävla pissetråd, rena lekstugan på hpc.
Bilen är i mina ögon absolut inte värt några 40 tkr. Men får rätt person så kanske.
Så sluta gnäll på killens bil alla har inte smak.
JDM-Nördar. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Bilen är i mina ögon absolut inte värt några 40 tkr. Men får rätt person så kanske.
Så sluta gnäll på killens bil alla har inte smak.
JDM-Nördar. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Scotte man kan inte leva på andras, meriter [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
Senast redigerad av Junior den 19 februari 2006, 13:52, redigerad totalt 1 gånger.
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
-
M Scotte
- Kontakt:
Menar inte att man kan leva på andra meriter, men en bilen i fråga har körts snabbt av mer än en förare. Och med en normal förare bakom ratten är inte höga tretton några problem. Vilket en b16 Eg inte gör.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
allting går [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
M Scotte
- Kontakt:
Koolt, vad byggs i ditt garage och av vem? Hemligheter är för folk som är osäkra.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
sleuta neu martein [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
jag bygger inget va är du så noggig över pojk
jag bygger inget va är du så noggig över pojk
-
M Scotte
- Kontakt:
Inget, inte nojig. Bara refererade till dina inlägg.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
leker av mig tillräckligt på nattaktiviteterna och vti är ju ingen slö bil från början heller så de räcker bra än så länge,
ser bra ut, går bra, och nu blir det bra väghållning samt bra ljud,
jag har lite av varje martin precis vad jag va ute efter
ser bra ut, går bra, och nu blir det bra väghållning samt bra ljud,
jag har lite av varje martin precis vad jag va ute efter
Senast redigerad av eko den 19 februari 2006, 15:01, redigerad totalt 1 gånger.
-
M Scotte
- Kontakt:
Du får testa min sedan Eko så får det bli B18 eller större för dig med.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
Aerodynamic
- Bil: Speedster
- Namn: Per Axblom
- Been thanked: 1 time
Vart det inte vi som skulle bli en snäll klubb?
Själv tycker jag med att den är lite små häftig faktiskt.¨
,Per
Själv tycker jag med att den är lite små häftig faktiskt.¨
,Per
Per Axblom / Lotus Type 116 K24 powered.
martin har du redan bytat eller? har haft funderingar på b18 men får se om jag har kvar bilen eller säljer den, inget är bestämt än.
Senast redigerad av eko den 19 februari 2006, 17:24, redigerad totalt 1 gånger.
-
M Scotte
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-eko+19 Feb 2006, 17:20:55--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 19 Feb 2006, 17:20:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->martin har du redan bytat eller? har haft funderingar på b18 men får se om jag har kvar bilen eller säljer den, inget är bestämt än.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=246135"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej tyvärr är inte motorn i än, men nästan färdig för imontering, väntar bara på insug och lite annat krafs från USA. Kommer du till mantorp är den där.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=246135"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej tyvärr är inte motorn i än, men nästan färdig för imontering, väntar bara på insug och lite annat krafs från USA. Kommer du till mantorp är den där.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Om man undrar vad folk tycker om en bil så får man räkna med att vissa tycker si och andra så. Däremot kan jag hålla med vissa om att det ibland blir lite sandlåda här inne när det gäller vissa ämnen.
Smaken är som baken. Men ibland blir det för mycket.
Smaken är som baken. Men ibland blir det för mycket.
<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
Honda CRX -89</span></span></span>
Honda CRX -89</span></span></span>
martin: klart jag kommer till mantorp jag blev ju helt till mig på knutstorp [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
blev ju inte så mycke körande däcken släppte helt ju varmare dom blev men bromsarna höll bättre än ajg trodde.. därför där e miljoner sprickor i dom nu. ska bli kul o se med bättre däck, och mina nya coilovers.
får ta en åktur med för o se skillnaden på våra motorer
blev ju inte så mycke körande däcken släppte helt ju varmare dom blev men bromsarna höll bättre än ajg trodde.. därför där e miljoner sprickor i dom nu. ska bli kul o se med bättre däck, och mina nya coilovers.
får ta en åktur med för o se skillnaden på våra motorer
Senast redigerad av eko den 19 februari 2006, 20:28, redigerad totalt 1 gånger.
<!--QuoteBegin-Wagon R ( jonas hallquist )+19 Feb 2006, 21:16:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Wagon R ( jonas hallquist ) @ 19 Feb 2006, 21:16:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Säger som vissa andra här ovan, Denna klubben är väl till för alla som gillar Honda, och en del stödmedlemmar, vare sig det är stylling, trimming eller vad det må vara som är ens eget intresse!
Sen att generellt klubben fått mer racing intresse är ju guld iom att vi piskar andra märken på banor och strippar runt om i landet!
Men det tvingar väl inte de som är mer intresserade av styling att hitta en annan klubb för det eller?
Vi alla älskar Honda, vare sig det gäller racing, styling eller bara orginal honda! Punkt.
Klubben är en mötespunkt för alla som håller på eller söker mer info om Honda!
Eller har jag fel?!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=246236"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan bara hålla med dig om detta, tyvärr är det inte så på detta forumet alltid, eller oftas inte.
Sen att generellt klubben fått mer racing intresse är ju guld iom att vi piskar andra märken på banor och strippar runt om i landet!
Men det tvingar väl inte de som är mer intresserade av styling att hitta en annan klubb för det eller?
Vi alla älskar Honda, vare sig det gäller racing, styling eller bara orginal honda! Punkt.
Klubben är en mötespunkt för alla som håller på eller söker mer info om Honda!
Eller har jag fel?!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=246236"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan bara hålla med dig om detta, tyvärr är det inte så på detta forumet alltid, eller oftas inte.
Stefan Karlsson
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
jag hoppas alla snackar om volvon för hondan va tokball tycker jag... den gör vad som va meningen med bygget antar jag... sticker ut ur mängden och vänder blickar sen om alla tycker om det eller inte har inte med saken att göra ägaren och blivande köparen gillar det and thats it!
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]