Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Live for speed
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Jag med så startar vi en ny tråd med bara info om "cuppen". Tisdag kl 20.30 är utmärkt!
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
<!--QuoteBegin-AndersL+20 Mar 2006, 13:27:29--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 20 Mar 2006, 13:27:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Som sagt jag röstar på Tisdag kl 20:30 varje vecka.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258956"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hej
Tisdag passar inte mig så bra, hellre måndag eller onsdag.
Men låt majoriteten bestämma, jag är ändå långsammast oavsett bil/bana. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258956"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hej
Tisdag passar inte mig så bra, hellre måndag eller onsdag.
Men låt majoriteten bestämma, jag är ändå långsammast oavsett bil/bana. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
Mvh Benci_Hovanyi
Ok, coolt då är vi tre, fler?
Vad ska cupen heta?
Några förslag?
HPC Grand Prix
HPC Racing League
HPC Cupen
HPC Championship
HPC LFS Battle
eller bara LFS Cupen/ LFS Ligan
För mig funkar alla dagar förutom Torsdag (gummi-cupen).
Fredag och helgen är väl dock utesluten för det flesta så Måndag, Onsdag har vi då kvar.
Vad ska cupen heta?
Några förslag?
HPC Grand Prix
HPC Racing League
HPC Cupen
HPC Championship
HPC LFS Battle
eller bara LFS Cupen/ LFS Ligan
För mig funkar alla dagar förutom Torsdag (gummi-cupen).
Fredag och helgen är väl dock utesluten för det flesta så Måndag, Onsdag har vi då kvar.
Senast redigerad av AndersL den 20 mars 2006, 13:56, redigerad totalt 1 gånger.
<a href="http://www.welavracing.com" target="_blank">[Wëlav] R a c i n g</a>
Vad ska cupen heta?
Några förslag?
HPC Grand Prix : låter för grandiöst
HPC Racing League : precis lagom racigt !!!
HPC Cupen : för simpelt
HPC Championship : för vag koppling till motorsport
HPC LFS Battle : för våldsasmt/krigiskt
eller bara LFS Cupen/ LFS Ligan : låter kriminellt
Så jag röstar på: HPC Racing League
Några förslag?
HPC Grand Prix : låter för grandiöst
HPC Racing League : precis lagom racigt !!!
HPC Cupen : för simpelt
HPC Championship : för vag koppling till motorsport
HPC LFS Battle : för våldsasmt/krigiskt
eller bara LFS Cupen/ LFS Ligan : låter kriminellt
Så jag röstar på: HPC Racing League
Mvh Benci_Hovanyi
Måndag eller Onsdag funkar utmärkt för mig, jag är på.
Namnförslag
HPC VTEC - HPC Virtual Touringcar Extreme Championship
Hmm Extreme kanske man skulle byta mot nått mer passande
HPC - Honda Performance Cup
Namnförslag
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
<!--QuoteBegin-Lynxen+20 Mar 2006, 14:16:01--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 20 Mar 2006, 14:16:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Måndag eller Onsdag funkar utmärkt för mig, jag är på.
Namnförslag
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258971"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ascoolt!
Men jag tror det blir lite jobbigt att föklara vad VTEC betyder hela tiden [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Namnförslag
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258971"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ascoolt!
Men jag tror det blir lite jobbigt att föklara vad VTEC betyder hela tiden [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Ja det blev lite långt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] Skit samma vad det heter, jag är på
Som poängsystem föreslår jag ett ganska tight system med inte så stora steg i poäng mellan placeringarna, dvs så att bara för att man vinner 3 race på raken så ska man inte sitta speciellt säker. Samt att ett jämn prestation premieras, dvs att ligger man konstant 3:a på racena, medans andra pendlar mellan bra och dåliga prestationer på olika banor så har man en ganska stor chans på totalcupen.
Alternativet är ett system med stora steg, så att tabellen kan ändras rejält bara över ett race.
Som poängsystem föreslår jag ett ganska tight system med inte så stora steg i poäng mellan placeringarna, dvs så att bara för att man vinner 3 race på raken så ska man inte sitta speciellt säker. Samt att ett jämn prestation premieras, dvs att ligger man konstant 3:a på racena, medans andra pendlar mellan bra och dåliga prestationer på olika banor så har man en ganska stor chans på totalcupen.
Alternativet är ett system med stora steg, så att tabellen kan ändras rejält bara över ett race.
Senast redigerad av Lynxen den 20 mars 2006, 15:00, redigerad totalt 1 gånger.
Per Björe-Dahl, Göteborg
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Jag hänkar gärna på! Röstar dock för måndag!
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
M Scotte
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Lynxen+20 Mar 2006, 14:30:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 20 Mar 2006, 14:30:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja det blev lite långt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] Skit samma vad det heter, jag är på
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258980"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Perfekt förslag!
Röstar på HPC Racing League
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258980"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Perfekt förslag!
Röstar på HPC Racing League
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Kul att "många" är intresserade!
Ok detta tycker jag vi behöver bestämma innan vi kör igång:
1. Vem håller i servern? Benci kan vi köra på din server? Håller du i själva inställningen av bana/bil, kvalificering och rejs? Hade varit bra om någon till (tex jag) hade haft lösenord till å ändra bana/bil mm. I andra ord vem är tävlingsledaren?
2. Dag och tid? Måndag varje vecka med kval 20:30 (30min kval) och rejs 21:00. Kan vi enas om detta?
3. Poängsystem? Samma som F1:
1st place: 10 points
2nd place: 8 points
3rd place: 6 points
4th place: 5 points
5th place: 4 points
6th place: 3 points
7th place: 2 points
8th place: 1 point
Ansvarig person är AndersL
4. Val av bana och bil? Vem och hur skall detta gå till? Jag kan tänka mig hålla i detta eftersom jag kört det flesta banorna och bilarna. Föreslår att eftersom många är relativt nya på detta så kör vi lite lättare bilar i början och håller oss till lite kortare banor (lättare att lära in) och ej banor på fel håll. Röstar på att bana/bil skall redogöras en vecka innan rejset så alla har en chans att träna bil och bana.
5. Deltagare? Bara HPC medlemmar eller även forummedlemmar?
6. Namn? Kan vi enas om HPC Racing League?
7. Längd på rejs? Kan vi enas om ca 30min på WR-tider vilket är runt t ex 20 varv på Blackwood (se ett av mina tidigare inlägg)?
8. Obligatoriskt depåstopp eller inte? Jag röstar på att vi inte har det eftersom mjuk körning som sparar på däcken bör premieras. Kan vi enas om detta?
9. När skall omstart vara tillåtet? Jag röstar på att omstart är strängt förbjuden, deltagare måste respektera medtävlande och med alla medel undvika påkörningar.
10. Längd på varje League? Jag tycker 3månader känns bra dvs. 12 deltävlingar.
11. Deltävlingar ställs in med färre än 3st tävlande eller om deltävlingar sammanfaller med större klubbaktivitet?
12. Endast tävlande med S2 licens tillåts delta!
Har jag glömt något?
Kom med synpunkter men fram för allt svara på ovanstående frågor så vi kan köra igång!!!
Ok detta tycker jag vi behöver bestämma innan vi kör igång:
1. Vem håller i servern? Benci kan vi köra på din server? Håller du i själva inställningen av bana/bil, kvalificering och rejs? Hade varit bra om någon till (tex jag) hade haft lösenord till å ändra bana/bil mm. I andra ord vem är tävlingsledaren?
2. Dag och tid? Måndag varje vecka med kval 20:30 (30min kval) och rejs 21:00. Kan vi enas om detta?
3. Poängsystem? Samma som F1:
1st place: 10 points
2nd place: 8 points
3rd place: 6 points
4th place: 5 points
5th place: 4 points
6th place: 3 points
7th place: 2 points
8th place: 1 point
Ansvarig person är AndersL
4. Val av bana och bil? Vem och hur skall detta gå till? Jag kan tänka mig hålla i detta eftersom jag kört det flesta banorna och bilarna. Föreslår att eftersom många är relativt nya på detta så kör vi lite lättare bilar i början och håller oss till lite kortare banor (lättare att lära in) och ej banor på fel håll. Röstar på att bana/bil skall redogöras en vecka innan rejset så alla har en chans att träna bil och bana.
5. Deltagare? Bara HPC medlemmar eller även forummedlemmar?
6. Namn? Kan vi enas om HPC Racing League?
7. Längd på rejs? Kan vi enas om ca 30min på WR-tider vilket är runt t ex 20 varv på Blackwood (se ett av mina tidigare inlägg)?
8. Obligatoriskt depåstopp eller inte? Jag röstar på att vi inte har det eftersom mjuk körning som sparar på däcken bör premieras. Kan vi enas om detta?
9. När skall omstart vara tillåtet? Jag röstar på att omstart är strängt förbjuden, deltagare måste respektera medtävlande och med alla medel undvika påkörningar.
10. Längd på varje League? Jag tycker 3månader känns bra dvs. 12 deltävlingar.
11. Deltävlingar ställs in med färre än 3st tävlande eller om deltävlingar sammanfaller med större klubbaktivitet?
12. Endast tävlande med S2 licens tillåts delta!
Har jag glömt något?
Kom med synpunkter men fram för allt svara på ovanstående frågor så vi kan köra igång!!!
Senast redigerad av AndersL den 21 mars 2006, 21:49, redigerad totalt 1 gånger.
-
Eisenhut

Enligt mig så ser det bra ut det du har lagt fram.
Har dock invändnignar på nr:
5. Endast HPC medlemmar.
8. Ej obligatoriskt.
9. Omstart skall vara tillåtet om man prejas av vägen och ej kan fortsätta, föraren som är skyldig får ej vara med på omstart...
12. Endast med S2 licens, eftersom då kan man utnyttja spelets alla banor/bilar.
5. Endast HPC medlemmar.
8. Ej obligatoriskt.
9. Omstart skall vara tillåtet om man prejas av vägen och ej kan fortsätta, föraren som är skyldig får ej vara med på omstart...
12. Endast med S2 licens, eftersom då kan man utnyttja spelets alla banor/bilar.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
<!--QuoteBegin-Eisenhut+21 Mar 2006, 21:03:17--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 21 Mar 2006, 21:03:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Enligt mig så ser det bra ut det du har lagt fram.
5. Endast HPC medlemmar.
8. Ej obligatoriskt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=259513"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Inser att punkt 12 är korkat skriven, självklart måste alla deltagare ha S2 licens! Ändrat i ovan inlägg.
5 Håller med
8. Håller med
9. Att folk kommer köra på varandra kommer ske, det är bara att inse. Ingen av oss är proffs och "racing incidents" sker även hos proffsen. Om vi skall köra med omstart så röstar jag på att det skall endast ske om något händer på första varvet och ingen blir utesluten.
5. Endast HPC medlemmar.
8. Ej obligatoriskt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=259513"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Inser att punkt 12 är korkat skriven, självklart måste alla deltagare ha S2 licens! Ändrat i ovan inlägg.
5 Håller med
8. Håller med
9. Att folk kommer köra på varandra kommer ske, det är bara att inse. Ingen av oss är proffs och "racing incidents" sker även hos proffsen. Om vi skall köra med omstart så röstar jag på att det skall endast ske om något händer på första varvet och ingen blir utesluten.
-
Eisenhut

Det kan jag hålla med om... Kanske till och med begränsa det till det första kurvpartiet? Det är ju oftast där det smäller och en omstart då gör ju inte speciellt mycket...
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
M Scotte
- Kontakt:
Omstart bara i nödfall och under första varvet.
Annars är jag med på allt annat.
Annars är jag med på allt annat.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Klart det inte bara ska va för HPC medlemmar? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Emil Engdahl
Hehe...Bosse, vi får väl se hur vi gör, för mig för du gärna vara med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] Risken är att vi alla får spö och bannar dig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Senast redigerad av AndersL den 23 mars 2006, 12:18, redigerad totalt 1 gånger.
-
Eisenhut

Eftersom det inte verkar vara någon mer intresserad så kan vi väl lägga upp en lineup och prel startdatum?
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
<!--QuoteBegin-CTROliver+22 Mar 2006, 10:43:57--><div class='quotetop'>QUOTE(CTROliver 4 22 Mar 2006, 10:43:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja detta låter ju kanon. När går allt av stapeln då?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=259684"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag tycker vi siktar på att köra nu på måndag, det enda vi väntar på nu är Benci ger oss klartecken gällande servern.
Men preliminärt gäller följande:
HPC Racing League
Deltävling #1:
Tid: Måndag 27/3 21:00
Kval: 20:30 (30min)
Bil: FXO
Bana: Blackwood
Banrekord (FXO): 1:21.94 av Worm
Varv: 20
Depåstopp: ej obligatorisk
Så börja träna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... drive1.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=259684"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag tycker vi siktar på att köra nu på måndag, det enda vi väntar på nu är Benci ger oss klartecken gällande servern.
Men preliminärt gäller följande:
HPC Racing League
Deltävling #1:
Tid: Måndag 27/3 21:00
Kval: 20:30 (30min)
Bil: FXO
Bana: Blackwood
Banrekord (FXO): 1:21.94 av Worm
Varv: 20
Depåstopp: ej obligatorisk
Så börja träna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... drive1.gif[/img]
<!--QuoteBegin-AndersL+23 Mar 2006, 12:40:19--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 23 Mar 2006, 12:40:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker vi siktar på att köra nu på måndag, det enda vi väntar på nu är Benci ger oss klartecken gällande servern.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Servern är vidöppen för er grabbar, d' e' bara o kör.
Jag pm:ar adminlösen ikväll till dig Anders.
Servern är vidöppen för er grabbar, d' e' bara o kör.
Jag pm:ar adminlösen ikväll till dig Anders.
Mvh Benci_Hovanyi
<!--QuoteBegin-AndersL+23 Mar 2006, 12:18:51--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 23 Mar 2006, 12:18:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hehe...Bosse, vi får väl se hur vi gör, för mig för du gärna vara med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] Risken är att vi alla får spö och bannar dig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=260148"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha, men du är ju snabbare än mig!
Får man vara med eller ni vill bara vara HPC?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=260148"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha, men du är ju snabbare än mig!
Får man vara med eller ni vill bara vara HPC?
Emil Engdahl
Tjo!
Har gjort en ny film nu. Inte singleplayer denna gången [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Är riktigt nöjd själv faktiskt!
Hoppas ni gillar den!
<a href="http://www.bronks.org/bosse/files/Bosse ... 0Losah.rar" target="_blank">http://www.bronks.org/bosse/files/Bosse ... sah.rar</a>
Ha de fint!
Bosse
Edit: Oops! Såg nu direkt efter att det var dubbelpost.. Hoppas det inte gör nåt, det var ju inte spam eller nåt sånt.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Har gjort en ny film nu. Inte singleplayer denna gången [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Är riktigt nöjd själv faktiskt!
Hoppas ni gillar den!
<a href="http://www.bronks.org/bosse/files/Bosse ... 0Losah.rar" target="_blank">http://www.bronks.org/bosse/files/Bosse ... sah.rar</a>
Ha de fint!
Bosse
Edit: Oops! Såg nu direkt efter att det var dubbelpost.. Hoppas det inte gör nåt, det var ju inte spam eller nåt sånt.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Senast redigerad av Bosse den 25 mars 2006, 04:10, redigerad totalt 1 gånger.
Emil Engdahl
<!--QuoteBegin-bakos+25 Mar 2006, 14:03:58--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos 4 25 Mar 2006, 14:03:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->om man kör singleplayer mot AL drivers och vinner så får man ju credits, vad är dom bra till?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=261037"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ingenting i S2. I S1 så låste man upp bilar så..
(Man får credits online oxå..)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=261037"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ingenting i S2. I S1 så låste man upp bilar så..
(Man får credits online oxå..)
Emil Engdahl
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
driftade lite med RB4:an, fått inställningarna att lira hyffsat [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<a href="http://media.putfile.com/LFSdrift_RB4" target="_blank">http://media.putfile.com/LFSdrift_RB4</a>
<a href="http://media.putfile.com/LFSdrift_RB4" target="_blank">http://media.putfile.com/LFSdrift_RB4</a>
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
-
Eisenhut

Är det någon som vet om man kan använda Tweaken online? om alla har samma inställningar då såklart... Det hade nog vart sjukt skoj.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06