Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda civic 1,5 gl automat
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>HPC PRIS 8000:- ELLER BUD! </span>

Växellåda: Automat
Bränsle: Bensin
Civic 1,5 gl automat med ca 18500 mil på mätaren
allt funkar som det ska och den går bra, är riktigt skön att köra och automatlådan funkar perfekt
ca 18000 mil
Servostyrning
Automatlåda
Extraljus
Tonade sidorutor bak
Fräsch inredning, förarstol lite sliten mot dörren till men skön att sitta i
Trösklar samt bakskärmar bytta i höstas
Bra vinterdäck med dubb sitter monterade, sommardäck finns men det är helkass samt punka på det ena, men plåtfälgarna är ok till dem
Motor samt kupevärmare
En bra laståsna och pendlarbil, jag har haft den sen i höstas o den har funkat perfekt
Mainrelay har bråkat en eller två gånger under tiden jag har haft den, detta fel rseulterar i att soppapumpen inte går när man ska starta den och man får ta ut nyckeln och sedan starta den igen, väldigt vanligt fel på äldre Hondor, för att åtgärda "felet" så plockar man ut reläet och löder om ett par lödningar som släpper, dock är detta som sagt ett problem jag har stött på en eller två gånger under min ägo, så det händer inte ofta men lika bra att vara ärlig.
Sissta ljuddämparen måste bytas (mellandelen är ny sen i höstas)
Är du intresserad så slå en signal eller maila,
0739-933636 Dock ej efter 22:00
Byten är ej intressant

Växellåda: Automat
Bränsle: Bensin
Civic 1,5 gl automat med ca 18500 mil på mätaren
allt funkar som det ska och den går bra, är riktigt skön att köra och automatlådan funkar perfekt
ca 18000 mil
Servostyrning
Automatlåda
Extraljus
Tonade sidorutor bak
Fräsch inredning, förarstol lite sliten mot dörren till men skön att sitta i
Trösklar samt bakskärmar bytta i höstas
Bra vinterdäck med dubb sitter monterade, sommardäck finns men det är helkass samt punka på det ena, men plåtfälgarna är ok till dem
Motor samt kupevärmare
En bra laståsna och pendlarbil, jag har haft den sen i höstas o den har funkat perfekt
Mainrelay har bråkat en eller två gånger under tiden jag har haft den, detta fel rseulterar i att soppapumpen inte går när man ska starta den och man får ta ut nyckeln och sedan starta den igen, väldigt vanligt fel på äldre Hondor, för att åtgärda "felet" så plockar man ut reläet och löder om ett par lödningar som släpper, dock är detta som sagt ett problem jag har stött på en eller två gånger under min ägo, så det händer inte ofta men lika bra att vara ärlig.
Sissta ljuddämparen måste bytas (mellandelen är ny sen i höstas)
Är du intresserad så slå en signal eller maila,
0739-933636 Dock ej efter 22:00
Byten är ej intressant
Senast redigerad av Koffe den 10 maj 2006, 15:58, redigerad totalt 1 gånger.
säg till när skambud tas =)
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
skam bud ??
5000.- kan jag hämta nu direkt ! <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
bara ringa om du är intresserad
5000.- kan jag hämta nu direkt ! <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
bara ringa om du är intresserad
Senast redigerad av LinusE den 13 maj 2006, 09:01, redigerad totalt 1 gånger.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Såld Till Linus_E/SnowGuy/**Eriksson** <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
kan medela att extra ljusen redan är borta <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
kan medela att extra ljusen redan är borta <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Tim Konsberg
Meckar hjälp till DAN....(när det behövs)...
Meckar hjälp till DAN....(när det behövs)...