Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Älsklingen borta
Nu har det hänt. Jag har sålt min S2000. Jag fattar knappt att det är sant. Jag tror att jag ångrar mig lite. Nu har jag pengar på banken, men hur kul är det. Nu är det gjort allafall och jag är glad över den tid jag och Sen fick tillsammans.
Det finns lite stereo monteringsutrustning och en halvfärdig glasfiberlåda för en 12" DLS bas kvar. ÄR nån intresserad av att köpa grejerna kanske? LÄgger ut en säljes annons senare men vara bara tvungen att skriva av mig lite i denna bittra stund.
Det finns lite stereo monteringsutrustning och en halvfärdig glasfiberlåda för en 12" DLS bas kvar. ÄR nån intresserad av att köpa grejerna kanske? LÄgger ut en säljes annons senare men vara bara tvungen att skriva av mig lite i denna bittra stund.
Daniel Mattsson
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
suzuki gsx 1400 bandit me turbo <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> stor som ett as men ändå..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Usch ja, pengar på banken är ett helvete <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.