Min nya Leksak!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
manos_delsol
Bilen är bortbytt mot min nya stora kärlek!
Känns mycket bra och båda parter är mycket nöjda vilket är extra roligt!
Vid denna tidpunkt förra veckan ägde jag en del sol, nu äger jag en Yamaha R1 - 98! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
I feel the need, the need for speed!
2 bilder på min nya kärlek och 1 bild på mitt ex!
Känns mycket bra och båda parter är mycket nöjda vilket är extra roligt!
Vid denna tidpunkt förra veckan ägde jag en del sol, nu äger jag en Yamaha R1 - 98! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
I feel the need, the need for speed!
2 bilder på min nya kärlek och 1 bild på mitt ex!
Emanuel Raptis
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Damn, mycket fin. Annar att du kört massvis med båge innan?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Oj! Läcker! Nu lär man få svårt att hänga med <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->.
Ta det nu så lugnt det bara går med en sån cykel nu.
Ta det nu så lugnt det bara går med en sån cykel nu.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Mycket fin !
Får man fråga - om Delsolen stannar kvar inom Hondaklubben?
Får man fråga - om Delsolen stannar kvar inom Hondaklubben?
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
manos_delsol
Tackar för kommentarerna!
Bågen är i väldigt fint skick, och den är ju så snygg! Blir inga gula prickar på den här törs jag lova, ni behöver inte va oroliga!:)
Clabbe, ja det är min första hoj för gatubruk, lagom effekt sådär tyckte jag!
Scotte, inte just sporthojjar, men förut bodde jag ute på vischan och där kör man ju ute i terrängen på cross! Den är faktiskt relativt lättkörd rettan!
Asse, haha ja nu får ni det tufft!;-) Ja, det ska jag göra... ska köra så lugnt det bara går... gör du det med din bil också då eller? <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Andreas79, tack tack, är finare i verkligheten faktiskt!
Ja, den är kvar i klubben, en kille i Umeå har den nu!
//Emanuel
Bågen är i väldigt fint skick, och den är ju så snygg! Blir inga gula prickar på den här törs jag lova, ni behöver inte va oroliga!:)
Clabbe, ja det är min första hoj för gatubruk, lagom effekt sådär tyckte jag!
Scotte, inte just sporthojjar, men förut bodde jag ute på vischan och där kör man ju ute i terrängen på cross! Den är faktiskt relativt lättkörd rettan!
Asse, haha ja nu får ni det tufft!;-) Ja, det ska jag göra... ska köra så lugnt det bara går... gör du det med din bil också då eller? <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Andreas79, tack tack, är finare i verkligheten faktiskt!
Ja, den är kvar i klubben, en kille i Umeå har den nu!
//Emanuel
Emanuel Raptis
utan att detta skall låta fel emanuel...
men var inte din fina och välvårdade del sol värd betydligt mer än en R1:a -98:a???
jag har kört och ägt mkt hoj..(R1, gixx 1000 m m) hade varit roligt att höra lite mer specs... det jag ser är ju devil high pipe och bytt bakdel med lampan och det (minns inte vad man kallar det hahaha)
mil? antal ägare? vad sitter för däck på? m m...
ha d nu så kul o kör lagom lugnt!
men var inte din fina och välvårdade del sol värd betydligt mer än en R1:a -98:a???
jag har kört och ägt mkt hoj..(R1, gixx 1000 m m) hade varit roligt att höra lite mer specs... det jag ser är ju devil high pipe och bytt bakdel med lampan och det (minns inte vad man kallar det hahaha)
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
om man får säga va man vill så skulle ja aldrig gjort det ..men de är ju jag då <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
2Fast2Real
- Kontakt:
Skönt val mannen!
Använd huvudet o kör försiktigt , det Clabbe menar med "bättre" som första hojj är nog att han skulle vilja ha stödhjul på sin <!--emo&:wheelshair:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wheelchair.gif[/img]<!--endemo--> ...men d tror jag du klarar dig utan <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> *ironi*
Använd huvudet o kör försiktigt , det Clabbe menar med "bättre" som första hojj är nog att han skulle vilja ha stödhjul på sin <!--emo&:wheelshair:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wheelchair.gif[/img]<!--endemo--> ...men d tror jag du klarar dig utan <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> *ironi*
[i]Jonas Eriksson[/i] <span style='color:red'>[i][b]Member[/b][/i]#1416</span>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]<span style='color:red'>COATING UTFÖRES AV KOLVAR ETC!!</span>[/b]</span>
[i]”Om man slutar bli bättre, slutar man vara bra.”[/i]
<span style='color:gray'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>\[EMAIL=jonas@fastrcars.se\]jonas@fastrcars.se\[/EMAIL\]</span></span>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]<span style='color:red'>COATING UTFÖRES AV KOLVAR ETC!!</span>[/b]</span>
[i]”Om man slutar bli bättre, slutar man vara bra.”[/i]
<span style='color:gray'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>\[EMAIL=jonas@fastrcars.se\]jonas@fastrcars.se\[/EMAIL\]</span></span>
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Fredrick+13 May 2006, 02:36:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick @ 13 May 2006, 02:36:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->utan att detta skall låta fel emanuel...
[right][snapback]283117[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det är möjligt att den var värd mer i pengar, men det är inte bara det som räknas vettu! (fick några tusen emellan)
För mig så står hojjen i högre värde känslomässigt, även om jag älskade del solen med! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Ja ok, visst är det kul o köra hoj?
Det sitter ett devil highpipe på den! (underbart ljud), sen sitter det en hotbodies undertail. Det sitter en styrdämpare från LSD. Dynojet kittad, bromsad till 136 bhp vid 9800 RPM.
den har gått 3400 mil, har 2 st däck... kommer inte ihåg fabrikat, ett race däck sitter på nu, 190 brett. enl regbeviset 8 ägare inkl bil/mc handlare!
Ja, lagom är bäst! Kul ska jag ha! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283117[/snapback][/right]
Det är möjligt att den var värd mer i pengar, men det är inte bara det som räknas vettu! (fick några tusen emellan)
För mig så står hojjen i högre värde känslomässigt, även om jag älskade del solen med! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Ja ok, visst är det kul o köra hoj?
Det sitter ett devil highpipe på den! (underbart ljud), sen sitter det en hotbodies undertail. Det sitter en styrdämpare från LSD. Dynojet kittad, bromsad till 136 bhp vid 9800 RPM.
den har gått 3400 mil, har 2 st däck... kommer inte ihåg fabrikat, ett race däck sitter på nu, 190 brett. enl regbeviset 8 ägare inkl bil/mc handlare!
Ja, lagom är bäst! Kul ska jag ha! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 03:14:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 03:14:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Skulle ha valt en "bättre" hoj som första hoj...
[right][snapback]283130[/snapback][/right]
hehe, du menar som typ en honda cb600 eller nåt annat töntigt? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Nej men visst, jag kan hålla med om att en R1 kanske inte är det allra lämpligaste som första hoj! Men samtidigt tycker jag att man ska köpa det man vill ha, en mindre hoj växer man snabbt ur och då ångrar man sig bara och måste börja leta efter större...
Nu hade jag turen och fick byta direkt till den hojjen jag ville ha, klart jag tar chansen!!
//E
[right][snapback]283130[/snapback][/right]
hehe, du menar som typ en honda cb600 eller nåt annat töntigt? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Nej men visst, jag kan hålla med om att en R1 kanske inte är det allra lämpligaste som första hoj! Men samtidigt tycker jag att man ska köpa det man vill ha, en mindre hoj växer man snabbt ur och då ångrar man sig bara och måste börja leta efter större...
Nu hade jag turen och fick byta direkt till den hojjen jag ville ha, klart jag tar chansen!!
//E
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-2Fast2Real+13 May 2006, 08:06:28--><div class='quotetop'>QUOTE(2Fast2Real @ 13 May 2006, 08:06:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Skönt val mannen!
[right][snapback]283138[/snapback][/right]
Ja jag är mycket nöjd med valet av hojjen!
Jag tror med att jag klarar mig utan stödhjul! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
//emanuel
[right][snapback]283138[/snapback][/right]
Ja jag är mycket nöjd med valet av hojjen!
Jag tror med att jag klarar mig utan stödhjul! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
//emanuel
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Civic_Boy+13 May 2006, 02:58:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Civic_Boy @ 13 May 2006, 02:58:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->om man får säga va man vill så skulle ja aldrig gjort det ..men de är ju jag då <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283124[/snapback][/right]
Hehe, ja alla tycker vi ju olika!
men det känns mycket bra för mig iaf! <!--emo&:sun:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sun.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283124[/snapback][/right]
Hehe, ja alla tycker vi ju olika!
men det känns mycket bra för mig iaf! <!--emo&:sun:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sun.gif[/img]<!--endemo-->
Emanuel Raptis
bara o gratulera.....
jag hade en R1 -00 helt ny som första hoj, det passade mig perfekt....
min gsx-r1000 hade ca 150 hk bänkade, och toppade 301.2km/h (riktig fart).. det var manligt att kunna köra varvstopp på sexan.. så stark var den, enkelt hahaha..
så, lycka till o kör med insidan.. o tänk hela tiden på att, ALLA andra bilister m m kommer göra fel, köra ut i din väg o se dig som en moppe m m m m... har du dettta tänk, så klarar du dig ofta lite längre än alla andra...
min gsx-r1000 hade ca 150 hk bänkade, och toppade 301.2km/h (riktig fart).. det var manligt att kunna köra varvstopp på sexan.. så stark var den, enkelt hahaha..
så, lycka till o kör med insidan.. o tänk hela tiden på att, ALLA andra bilister m m kommer göra fel, köra ut i din väg o se dig som en moppe m m m m... har du dettta tänk, så klarar du dig ofta lite längre än alla andra...
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Du kommer nog ha jävligt mycket roligare med din R1:a <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Fredrick+13 May 2006, 12:10:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick @ 13 May 2006, 12:10:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->bara o gratulera.....
[right][snapback]283205[/snapback][/right]
ja, man får köra med insidan va huvudet! så gott det går!
Åfan, polaren har en gixxer 750 och den går ju bra som fan den med!
har du nån hoj nu då?
Lika bra o köpa det man vill ha direkt istället för att köpa en sämre hoj sen byta direkt...
Jag ska nog se till att överleva detta med ska ni se! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283205[/snapback][/right]
ja, man får köra med insidan va huvudet! så gott det går!
Åfan, polaren har en gixxer 750 och den går ju bra som fan den med!
har du nån hoj nu då?
Lika bra o köpa det man vill ha direkt istället för att köpa en sämre hoj sen byta direkt...
Jag ska nog se till att överleva detta med ska ni se! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Regge+13 May 2006, 12:19:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge @ 13 May 2006, 12:19:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Du kommer nog ha jävligt mycket roligare med din R1:a <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283208[/snapback][/right]
hehe, ja det kommer jag nog att ha!
[right][snapback]283208[/snapback][/right]
hehe, ja det kommer jag nog att ha!
Emanuel Raptis
Grattis ! Fan va sugen man blir på hoj, helt sjukt. Dock hade jag aldrig vågat på mig dom krafterna till att börja med <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av stiivN den 13 maj 2006, 14:32, redigerad totalt 1 gånger.
Stefan Karlsson
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 14:01:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 14:01:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Haha... Ännu ett "Moppefucko" är född...
[right][snapback]283235[/snapback][/right]
"moppefucko", vad menar du med det? <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
"moppefucko", vad menar du med det? <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Emanuel Raptis
<!--QuoteBegin-manos_delsol+13 May 2006, 14:33:44--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 13 May 2006, 14:33:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 14:01:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 14:01:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Haha... Ännu ett "Moppefucko" är född...
[right][snapback]283250[/snapback][/right]
Lyssna inte på honom, han är bara avundsjuk..
Stefan Karlsson
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-stiivN+13 May 2006, 14:32:44--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 13 May 2006, 14:32:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Grattis ! Fan va sugen man blir på hoj, helt sjukt. Dock hade jag aldrig vågat på mig dom krafterna till att börja med <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283249[/snapback][/right]
Tack, riktigt kul faktiskt!
Haha jag vet, sen jag fick hem R1:an så har 2 av mina polare börjat kolla efter hoj! <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Blir väl så när dom står bredvid och får höra ljudet när man startar den och drar iväg! (devil highpipe sliponen ger ifrån sig ett underbart ljud!)
//E
[right][snapback]283249[/snapback][/right]
Tack, riktigt kul faktiskt!
Haha jag vet, sen jag fick hem R1:an så har 2 av mina polare börjat kolla efter hoj! <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Blir väl så när dom står bredvid och får höra ljudet när man startar den och drar iväg! (devil highpipe sliponen ger ifrån sig ett underbart ljud!)
//E
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-stiivN+13 May 2006, 14:35:07--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 13 May 2006, 14:35:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+13 May 2006, 14:33:44--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 13 May 2006, 14:33:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 14:01:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 14:01:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Haha... Ännu ett "Moppefucko" är född...
[right][snapback]283251[/snapback][/right]
Haha, ja han är väll det!;)
[right][snapback]283251[/snapback][/right]
Haha, ja han är väll det!;)
Emanuel Raptis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 14:47:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 14:47:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->www.susning.nu
Slå upp ordet Moppefucko
[right][snapback]283257[/snapback][/right]
Haha, men jag frågade aldrig om R1 var en bra första hoj!
Bra eller dålig, en sån ville jag ha och en sån har jag!
Sen så är jag ju inte helt grön... har ju åkt MC förr...
så njaa... snarare du som är ett "moppefucko" <!--emo&:sun:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sun.gif[/img]<!--endemo-->
den går o köra precis lika sakta som en Honda Kombi clabbe! <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
//Emanuel
Slå upp ordet Moppefucko
så njaa... snarare du som är ett "moppefucko" <!--emo&:sun:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sun.gif[/img]<!--endemo-->
den går o köra precis lika sakta som en Honda Kombi clabbe! <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
//Emanuel
Emanuel Raptis
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
hahahah...
Sånt skönt uttryck bara... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Har för mycket överlevnadsinstinkt för att sätta mig på nått med 2 hjul..
Vet vad som kommer hända <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Sånt skönt uttryck bara... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Har för mycket överlevnadsinstinkt för att sätta mig på nått med 2 hjul..
Vet vad som kommer hända <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Благодаря мутра!
bara för du inte har balans clabbe! håll dig till 4 hjul <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
manos: riktigt fet den där! tror den kommer ge dig rätt mycke mer nöje jämfört med en delsol.
så sjukt sugen på hoj jag oxå! jag hade lätt köpt en större istället för mindre "nybörjar hojjar" kör nu med omdömet
tummen upp!
manos: riktigt fet den där! tror den kommer ge dig rätt mycke mer nöje jämfört med en delsol.
så sjukt sugen på hoj jag oxå! jag hade lätt köpt en större istället för mindre "nybörjar hojjar" kör nu med omdömet
tummen upp!
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
<!--QuoteBegin-manos_delsol+13 May 2006, 15:07:16--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 13 May 2006, 15:07:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Clabbe+13 May 2006, 14:47:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 13 May 2006, 14:47:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->www.susning.nu
Slå upp ordet Moppefucko
//Emanuel
[right][snapback]283286[/snapback][/right]
nä du vinner för honda combin står inlåst utan motor och lär stå där ett braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tag <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
Slå upp ordet Moppefucko
//Emanuel
[right][snapback]283286[/snapback][/right]
nä du vinner för honda combin står inlåst utan motor och lär stå där ett braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tag <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97