finns en tråd hur ser din honda ut. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
håller med civic_boy
Senast redigerad av BEATNIK den 26 maj 2006, 22:15, redigerad totalt 1 gånger.
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
då hade vi rätt me de där me 90% av alla kommer säga bort med vingen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> fan vaa jag känner hpc <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
ahh <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> joo dom passar på bilen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> men som sagt de me vingen.. bakänden ser VÄLDIGT tom ut utan vingen.. o om du möter han så e de nog de mesta du kommer se från han <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
haha tror ja inte på lukas, brossan din har typ 124 hk , det är ju ingen VTI crx, eisens del sol är ju en vti, så de blir nog tvärt om att din kära bror ser hans fina gröna röv <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
schhh nu ska ni inte avslöja för mycke här ^^ nee men den går friskt som faan iaf.. lite gjort me den ju.. men när han skaffa japsdämpare så kommer ja pussa han <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> för de ser så fel ut me den lilla simons "dämparen" där bak <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
ps. elvis e inte du snäll så kan ja vänta me min moped utanför din lägenhet o så kan du starta din bil så kan ja rulla ifrån dej <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> neeh skämt o sido (A)
<!--QuoteBegin-Eisenhut+27 May 2006, 12:26:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 27 May 2006, 12:26:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lenso VPD är fälgarna bilen rullar på <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]289745[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Integral A2 heter de fälgarna faktiskt, men de är lika Vpd:na. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
känns som att din bror rullar i en 107 hästars variant, åsmodell 88-89 kanske? <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2006-05-04)
Antal ägare: 20
Datum för första reg.: 1988-12-07 Producentansvarig:
I trafik första gång: 1989-04-19 Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej
Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej
Tekniska data
Effekt kW: 91 Antal passagerare: 1
Max släpvagnsvikt: 900
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1000
Max lastvikt: 140
yeah, nån av dom andra ägarna har gjort de, me tanke på enn den e lite krockad fram när han köpte den <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> så nån måste byt huven..
enligt VV så har den 122 hästar..
tror det var han jag såg i stan igår. tycker den var tuff med den vingen. varför ska man vara som alla andra bara för att dom tycker att det inte är snyggt på bilen så ska man inte ha det. nej roligare o vara inviduell. tycker inte heller om såna vinga men på en del bilar passar det.
<!--QuoteBegin-Zonic_boom+27 May 2006, 22:07:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Zonic_boom @ 27 May 2006, 22:07:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->tror det var han jag såg i stan igår. tycker den var tuff med den vingen. varför ska man vara som alla andra bara för att dom tycker att det inte är snyggt på bilen så ska man inte ha det. nej roligare o vara inviduell. tycker inte heller om såna vinga men på en del bilar passar det.
[right][snapback]289942[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jopps stämmer nog att de va han, han va där inne en runda igår såå.... o jo de e sant de me vingen, håller me dej <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
verkar riktigt fin måste jag säga ;p men huven passar utan problem? för de borde ju inte gjort bucklan för inget rycker man..? <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Jag gillar den skarpt! Riktigt clean och ser vass ut. Dock gillar jag inte vingen så mkt. Annars <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
nån som vet var man kan köpa snygga muttrar? om nån läser bilsport här så titta på den feta saaben så e de nått sånt han söker efter..
nån idé på nått annat kanske, FÖRUTOM att ta av vingen <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->