Japmeet 15/7 -06
Vilka härifrån ska till årets Japmeet på Mantorp?
Jag kommer vara där i alla fall. Hoppas på fler HPC medlemmar som kommer dit.
Jag kommer vara där i alla fall. Hoppas på fler HPC medlemmar som kommer dit.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Ne fan, inflyttningsfest samma dag... <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Räkna med mig.
Liong Tu
Sthlm divisionen
#797#
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.boostlogic.se" target="_blank">Team Boostlogic</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Fixar Produkter från: AEM, DC Sport, Hondata, Buddyclub, TODA Racing, ChargeSpeed, Tein, Defi, Mugen, HKS, Spoon, Greddy, Cusco, Seibon, Blitz, WingWest, Rays Weels, Motul
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style_emoticons/default/worthy.gif[/img] Niklas Lilja Motorsport; SOD
Det är inte hastigheten som dödar, det är det plötsliga stoppet.
Sthlm divisionen
#797#
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.boostlogic.se" target="_blank">Team Boostlogic</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Fixar Produkter från: AEM, DC Sport, Hondata, Buddyclub, TODA Racing, ChargeSpeed, Tein, Defi, Mugen, HKS, Spoon, Greddy, Cusco, Seibon, Blitz, WingWest, Rays Weels, Motul
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style_emoticons/default/worthy.gif[/img] Niklas Lilja Motorsport; SOD
Det är inte hastigheten som dödar, det är det plötsliga stoppet.
Jag vill gärna dit men jag har ett problem eftersom jag nyligen blev av med körkortet (150 på 110 väg) och det är osäkert om jag hinner få tillbaks det i tid.
Sonderar terrängen: Är det någon över 25 som skulle vara intresserad av att köra en Mugen-trimmad S2000 från Stockholm och tillbaks med mig i passagerarsätet om jag bestämmer mig för att åka dit och ännu inte hunnit få tillbaka kortet? <!--emo&:drive1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drive1.gif[/img]<!--endemo-->
Sonderar terrängen: Är det någon över 25 som skulle vara intresserad av att köra en Mugen-trimmad S2000 från Stockholm och tillbaks med mig i passagerarsätet om jag bestämmer mig för att åka dit och ännu inte hunnit få tillbaka kortet? <!--emo&:drive1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drive1.gif[/img]<!--endemo-->
Martin Dahllöf
<!--QuoteBegin-JMKD+20 Jun 2006, 13:47:15--><div class='quotetop'>QUOTE(JMKD @ 20 Jun 2006, 13:47:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag vill gärna dit men jag har ett problem eftersom jag nyligen blev av med körkortet (150 på 110 väg) och det är osäkert om jag hinner få tillbaks det i tid.
[right][snapback]299723[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan. Om någon vill köra min bil ner och hem? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Vill ju ha den med för att få leka lite bana. Nästan så jag skulle kunna lämna den hemma bara för att få köra din S2000 <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299723[/snapback][/right]
Jag kan. Om någon vill köra min bil ner och hem? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Vill ju ha den med för att få leka lite bana. Nästan så jag skulle kunna lämna den hemma bara för att få köra din S2000 <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av ziggy den 20 juni 2006, 13:57, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Jag lämnar lätt min bil hemma för det så kör din du Jim <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
<!--QuoteBegin-JMKD+20 Jun 2006, 20:54:23--><div class='quotetop'>QUOTE(JMKD @ 20 Jun 2006, 20:54:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->He he, inte bråka nu grabbar, en kan ju köra dit och en kan köra hem. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299889[/snapback][/right]
Vi sa det på msn <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Låter som en bra idé. Det är klart att din bil ska ner till Japmeet.
[right][snapback]299889[/snapback][/right]
Vi sa det på msn <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Låter som en bra idé. Det är klart att din bil ska ner till Japmeet.
Dåså, då är det löst! Även om jag mot förmodan skulle få tillbaks körkortet i tid så kan ni få köra en sväng på typ cruisingen om ni vill eftersom ni erbjöd er att ställa upp. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Martin Dahllöf
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Lätt <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Trevligt. Vore schysst som fan. Gillar bilen din riktigt mycket.
Jag ska dit!
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
-
fekke
jag ska oxå dit tänkte köra lite 402 meter <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
jag ska åxå dit,måste testa bilen på lite bana med mina nya cobra coilovers. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[u]Benny Hesselgard[/u]
When a man stops beliving in santa claus he will be able to builld an atomic bomb
When a man stops beliving in santa claus he will be able to builld an atomic bomb
- Martin_M

- Kontakt:
Blir nog att man kommer ändå...
Vad är en fest när man kan gulla lite med massa pojkar... <!--emo&:screw:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/screw.gif[/img]<!--endemo-->
Vad är en fest när man kan gulla lite med massa pojkar... <!--emo&:screw:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/screw.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Martin_M den 22 juni 2006, 16:55, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
När händer detta så att man kan boka in det i kalendern?
Simon Aunér
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
- Martin_M

- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Auner+22 Jun 2006, 17:09:09--><div class='quotetop'>QUOTE(Auner @ 22 Jun 2006, 17:09:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->När händer detta så att man kan boka in det i kalendern?
[right][snapback]300521[/snapback][/right]
Står i topicnamnet:
<span style='color:blue'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'> Japmeet 15/7 -06, Hur många ska dit?</span></span>
[right][snapback]300521[/snapback][/right]
Står i topicnamnet:
<span style='color:blue'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'> Japmeet 15/7 -06, Hur många ska dit?</span></span>
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
<!--QuoteBegin-Martin_P+22 Jun 2006, 16:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 22 Jun 2006, 16:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Blir nog att man kommer ändå...
[right][snapback]300518[/snapback][/right]
Ja va roligt <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300518[/snapback][/right]
Ja va roligt <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Har inte bestämt mig än för hur jag ska göra...det är ju ett tag kvar att tänka på iaf...
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Snuffan
- Bil: CTR EP3 -04
- Namn: Petra Tornelv
Låter j-ligt kul.. hade velat testa hyndan va hon går för på bana <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
- Peter_1976
- Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
- Namn: Peter Sköld
Jag ska dit för en gångs skull
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Vi ska dit peter <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
äääiij...vänta nu, det är ju samma helg som gatebil?
då kommer ja inte, för då ska ja förhoppningsvis till Norge <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
då kommer ja inte, för då ska ja förhoppningsvis till Norge <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
-
sir_Daniel
- Bil: civic eg esi
- Namn: Daniel Landström
- Kontakt:
kommer åka dit med min datsun. ska bli skoj att få se lite roliga japsbilar nu när bilen är ute ur garaget.
Daniel Landström
KudoZ PerformanZe http://WWW.KUDOZ.se
KudoZ PerformanZe http://WWW.KUDOZ.se
<!--QuoteBegin-Fredda+29 Jun 2006, 11:13:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredda @ 29 Jun 2006, 11:13:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hittar ingen info direkt om japmeet, vad gäller för HPC?
[right][snapback]302629[/snapback][/right]
Som för alla andra. Ingen rabatt eller liknande. 500:- så ingår allt vad körning heter.
Saxat från http://www.japmeet.nu
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Strippkörning, tävlingar, Swapmeet och cruising (dock inte bankörning) ingår alla i entréavgiften på 100 kr/bil. Ingen föranmälan krävs.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->För de som också önskar köra på banan under dagen är avgiften 500 kr/bil.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Gå in på sidan och läs för mer info.
[right][snapback]302629[/snapback][/right]
Som för alla andra. Ingen rabatt eller liknande. 500:- så ingår allt vad körning heter.
Saxat från http://www.japmeet.nu
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Strippkörning, tävlingar, Swapmeet och cruising (dock inte bankörning) ingår alla i entréavgiften på 100 kr/bil. Ingen föranmälan krävs.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->För de som också önskar köra på banan under dagen är avgiften 500 kr/bil.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Gå in på sidan och läs för mer info.