sexuellt upphetsande för den intresserade
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
nu känns det helt plötsligt som om det börjar ta sig lite iaf, för en gångs skull..haha.
obs! ni som inte bryr er behöver inte kommentera, jag klarar mig rätt bra utan er.
<!--emo&
-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/fu.gif[/img]<!--endemo-->
så jäkla glad nu, kunde fan inte sova i natt asså... längtar som fan att få höra sången från motorn, och är samtidigt nervös över om ngt går sönder <!--emo&:punk:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/punk.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:toot:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/toot.gif[/img]<!--endemo-->
obs! ni som inte bryr er behöver inte kommentera, jag klarar mig rätt bra utan er.
<!--emo&
så jäkla glad nu, kunde fan inte sova i natt asså... längtar som fan att få höra sången från motorn, och är samtidigt nervös över om ngt går sönder <!--emo&:punk:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/punk.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:toot:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/toot.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
Hondaholic
Bra jobbat mannen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
Mitsubishi Eclipse GS-T
Ser ju riktigt grymt ut..
Garaget ser ju inte ut att ha dåliga bilar heller <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Garaget ser ju inte ut att ha dåliga bilar heller <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Riktigt jävla porrigt, hoppas motorn håller nu och att du kommer tvåa på strippen
<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
tackar <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Griffin
jo, där är lite roliga bilar, fler är på väg, bör va hemma inom ett par veckor.
Asse <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ...det är en lång väg kvar det vet jag, snabbaste sug motor opeln i sverige är inte under 14sek änns, det kanske man ska försöka slå iaf <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Griffin
jo, där är lite roliga bilar, fler är på väg, bör va hemma inom ett par veckor.
Asse <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ...det är en lång väg kvar det vet jag, snabbaste sug motor opeln i sverige är inte under 14sek änns, det kanske man ska försöka slå iaf <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
Hoppas allt går bra för dig. Trots att det inte är en Honda så är det kul när folk ger sig på extrema byggen. Vill verkligen att det ska gå vägen för dom som gör det. Lycka till och hoppas på att se den på strippen i sommar.
Mvh
Mvh
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
feet najs <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
synd bara på att det inte är en honda du håller på med..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
satan va het <!--emo&:whatever:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whatever.gif[/img]<!--endemo--> Liknar din avatar bild den sista bilden <!--emo&:o-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Blir bra det där... <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> najs... o bra puts med
[OT] jevla fina bilar i bakgrunder också (vissa av dem) [/OT] <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[OT] jevla fina bilar i bakgrunder också (vissa av dem) [/OT] <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
crx vtec TURBO!!
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300634[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha!
jag måste fota homo johan i garaget när han håller på med sin motor, helt inne i skiten, man kan vifta med 1miljon framför honom o han tänker bara på sin runke motor=)
Jaja får hoppas den blir helt klar snart och ylar utav bara fan!
haha!
jag måste fota homo johan i garaget när han håller på med sin motor, helt inne i skiten, man kan vifta med 1miljon framför honom o han tänker bara på sin runke motor=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
Den färgen du lackade med skulle vi ju för fan ha till saaben !!!!
<a href='http://www.streetworks.se' target='_blank'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.StreetWorks.se</span></a>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
<!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
[right][snapback]300649[/snapback][/right]
nä inte fota johan då kommer den nog aldrig upp <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
tro nog du är fin johan men inte för mig <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
nä inte fota johan då kommer den nog aldrig upp <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
tro nog du är fin johan men inte för mig <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Anton den 23 juni 2006, 01:00, redigerad totalt 1 gånger.
crx vtec TURBO!!
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
äntligen ser motorn ut o vara klar, kan du få ner den i bilen nu så det kan börja hända lite saker om kvällarna i hbg =)
hade det inte varit lite lättare med corsa kaross? iofs så blir det kanske jobbigt med drivaxlar.
ska bli kul hoppas DU inte gör bort dig nu <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
hade det inte varit lite lättare med corsa kaross? iofs så blir det kanske jobbigt med drivaxlar.
ska bli kul hoppas DU inte gör bort dig nu <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
<!--QuoteBegin-eko+23 Jun 2006, 12:28:42--><div class='quotetop'>QUOTE(eko @ 23 Jun 2006, 12:28:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->äntligen ser motorn ut o vara klar, kan du få ner den i bilen nu så det kan börja hända lite saker om kvällarna i hbg =)
[right][snapback]300743[/snapback][/right]
bilen har glasrutor och all otiginal plåt utvändigt, alltså gatgodkänd.
jag kan lyfta bilen ensam i både fram och bakkant nu när där inte är någon motor, och senast igår lyfte jag hela motorn helt ensam med armarna upp i motorstativet, så det är ju inte extremt tunga grejjor precis.
corsan är lite lättare från början, tror man kan få ner en sån på 650-700kg, och det hade varit rätt ballt, hehe
det finns färdiga drivaxlar till corsa c20xe/f20 swap.
motorn är ju lätt att flytta rundor till andra karosser, allt passar på allt när man pillar med opel, det ser jag som en bra fördel.
[right][snapback]300743[/snapback][/right]
bilen har glasrutor och all otiginal plåt utvändigt, alltså gatgodkänd.
jag kan lyfta bilen ensam i både fram och bakkant nu när där inte är någon motor, och senast igår lyfte jag hela motorn helt ensam med armarna upp i motorstativet, så det är ju inte extremt tunga grejjor precis.
corsan är lite lättare från början, tror man kan få ner en sån på 650-700kg, och det hade varit rätt ballt, hehe
det finns färdiga drivaxlar till corsa c20xe/f20 swap.
motorn är ju lätt att flytta rundor till andra karosser, allt passar på allt när man pillar med opel, det ser jag som en bra fördel.
Johan Grönberg
<!--QuoteBegin-Jay-c+22 Jun 2006, 22:54:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 22 Jun 2006, 22:54:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->feet najs <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300622[/snapback][/right]
jag är bara bilintresserad, bryr mig inte så mkt vad det är för märke, bara det är kul.
VAG, franska, italienska och nya jänkebilar gillar jag dock inte...det är piss att skruva med.
honda är helt ok, men det är så många som bygger på det så det känns inte som man blir unik på ngt sätt.
Har precis kommit i kontakt med ett par grabbar som bromsat 710 whp på en ctr, det verkar rätt trevligt, får se vad det kan bli nästa gång <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300622[/snapback][/right]
jag är bara bilintresserad, bryr mig inte så mkt vad det är för märke, bara det är kul.
VAG, franska, italienska och nya jänkebilar gillar jag dock inte...det är piss att skruva med.
honda är helt ok, men det är så många som bygger på det så det känns inte som man blir unik på ngt sätt.
Har precis kommit i kontakt med ett par grabbar som bromsat 710 whp på en ctr, det verkar rätt trevligt, får se vad det kan bli nästa gång <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
<!--QuoteBegin-Anton+23 Jun 2006, 00:59:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 23 Jun 2006, 00:59:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
[right][snapback]300672[/snapback][/right]
hahaha...jag kan låna ekos peruk som du kanske har sett i någon annan tråd
haha!
[right][snapback]300672[/snapback][/right]
hahaha...jag kan låna ekos peruk som du kanske har sett i någon annan tråd
Johan Grönberg
<!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
ja, o du ser mest nervös ut i din lilla mazda, måste ha en koppling nu så jag kan sätta dig på plats <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
ja, o du ser mest nervös ut i din lilla mazda, måste ha en koppling nu så jag kan sätta dig på plats <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
tack alla för snälla komentarer <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
<!--QuoteBegin-JG+23 Jun 2006, 12:54:10--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 23 Jun 2006, 12:54:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
haha!
[right][snapback]300774[/snapback][/right]
<!--emo&:screw:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/screw.gif[/img]<!--endemo-->
haha ja jag har inga spikdäck till min i vinter så jag lär förlora då, för du e vell inte klar i sommar?
<!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> ´
haha!
[right][snapback]300774[/snapback][/right]
<!--emo&:screw:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/screw.gif[/img]<!--endemo-->
haha ja jag har inga spikdäck till min i vinter så jag lär förlora då, för du e vell inte klar i sommar?
<!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> ´
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
johan du kan byta din avatarsbild till din egen motorn nu den ser inte ut o skilja så mycke =)
försök få ordning på de för jag är nyfiken på hur aset kommer gå, jag har en del förväntningar iallafall kan jag lugnt säga! kommer bli kul o se den där =)
edit.. förresten när jag sa att du kunde ta testrundan o köra mot min till invigningen.. jag vill inte ställa upp längre <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
försök få ordning på de för jag är nyfiken på hur aset kommer gå, jag har en del förväntningar iallafall kan jag lugnt säga! kommer bli kul o se den där =)
edit.. förresten när jag sa att du kunde ta testrundan o köra mot min till invigningen.. jag vill inte ställa upp längre <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av eko den 23 juni 2006, 14:50, redigerad totalt 1 gånger.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
JG: Det ser lovande ut, motorn ser för bra ut för att bli monterat i en Kadett <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters