sexuellt upphetsande för den intresserade

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
JG
Kontakt:

nu känns det helt plötsligt som om det börjar ta sig lite iaf, för en gångs skull..haha.

obs! ni som inte bryr er behöver inte kommentera, jag klarar mig rätt bra utan er.
<!--emo&:fu:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/fu.gif[/img]<!--endemo-->

så jäkla glad nu, kunde fan inte sova i natt asså... längtar som fan att få höra sången från motorn, och är samtidigt nervös över om ngt går sönder <!--emo&:punk:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/punk.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:toot:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/toot.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg

Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Koffe

kul, hoppas allt går bra för dig
Hondaholic

Bra jobbat mannen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
Griffin

Ser ju riktigt grymt ut..
Garaget ser ju inte ut att ha dåliga bilar heller <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Riktigt jävla porrigt, hoppas motorn håller nu och att du kommer tvåa på strippen
<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Användarvisningsbild
insigma
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark

najs najs!

type-r färg på ventilkåpan ^^ <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
JG
Kontakt:

tackar <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

Griffin
jo, där är lite roliga bilar, fler är på väg, bör va hemma inom ett par veckor.

Asse <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ...det är en lång väg kvar det vet jag, snabbaste sug motor opeln i sverige är inte under 14sek änns, det kanske man ska försöka slå iaf <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg

Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Äntligen <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Gammal räv...
maniac
HPC Guld Medlem
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Has thanked: 2 times

ser snyggt ut!
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

Ser mysigt ut

ITB sång är så jävla go. fick lite ståpäls från den gula golfen som körde på emmaboda
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
ziggy

Hoppas allt går bra för dig. Trots att det inte är en Honda så är det kul när folk ger sig på extrema byggen. Vill verkligen att det ska gå vägen för dom som gör det. Lycka till och hoppas på att se den på strippen i sommar.

Mvh
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Användarvisningsbild
xzbatt

snyggt JG. sabba inte motorn nu direkt bara:D
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

feet najs <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
synd bara på att det inte är en honda du håller på med..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Elvis_EG2
Namn: Elvis

satan va het <!--emo&:whatever:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whatever.gif[/img]<!--endemo--> Liknar din avatar bild den sista bilden <!--emo&:o-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Andreas79
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson

Blir bra det där... <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> najs... o bra puts med

[OT] jevla fina bilar i bakgrunder också (vissa av dem) [/OT] <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Anton

ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
crx vtec TURBO!!

Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå

[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
M-G

<!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300634[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

haha!

jag måste fota homo johan i garaget när han håller på med sin motor, helt inne i skiten, man kan vifta med 1miljon framför honom o han tänker bara på sin runke motor=)

Jaja får hoppas den blir helt klar snart och ylar utav bara fan!
Michael Grönberg
Helsingborg

R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Macke
Kontakt:

Den färgen du lackade med skulle vi ju för fan ha till saaben !!!!

<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='http://www.streetworks.se' target='_blank'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.StreetWorks.se</span></a>

<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
Anton

<!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

haha!

jag måste fota homo johan i garaget när han håller på med sin motor, helt inne i skiten, man kan vifta med 1miljon framför honom o han tänker bara på sin runke motor=)

[right][snapback]300649[/snapback][/right]

nä inte fota johan då kommer den nog aldrig upp <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
tro nog du är fin johan men inte för mig <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Anton den 23 juni 2006, 01:00, redigerad totalt 1 gånger.
crx vtec TURBO!!

Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå

[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

äntligen ser motorn ut o vara klar, kan du få ner den i bilen nu så det kan börja hända lite saker om kvällarna i hbg =)

hade det inte varit lite lättare med corsa kaross? iofs så blir det kanske jobbigt med drivaxlar.

ska bli kul hoppas DU inte gör bort dig nu <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
pr0ny
Namn: Ronny P

<3
Speed is an addiction, that makes me a junkie

0707396659
Lowrider

Ser riktigt grymt ut Johan. Lycka till mot hondorna hehe.

Mvh Henke L-A
Henke Persson
JG
Kontakt:

<!--QuoteBegin-eko+23 Jun 2006, 12:28:42--><div class='quotetop'>QUOTE(eko @ 23 Jun 2006, 12:28:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->äntligen ser motorn ut o vara klar, kan du få ner den i bilen nu så det kan börja hända lite saker om kvällarna i hbg =)

hade det inte varit lite lättare med corsa kaross? iofs så blir det kanske jobbigt med drivaxlar.

ska bli kul hoppas DU inte gör bort dig nu <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300743[/snapback][/right]

bilen har glasrutor och all otiginal plåt utvändigt, alltså gatgodkänd.
jag kan lyfta bilen ensam i både fram och bakkant nu när där inte är någon motor, och senast igår lyfte jag hela motorn helt ensam med armarna upp i motorstativet, så det är ju inte extremt tunga grejjor precis.
corsan är lite lättare från början, tror man kan få ner en sån på 650-700kg, och det hade varit rätt ballt, hehe
det finns färdiga drivaxlar till corsa c20xe/f20 swap.
motorn är ju lätt att flytta rundor till andra karosser, allt passar på allt när man pillar med opel, det ser jag som en bra fördel.
Johan Grönberg

JG
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Jay-c+22 Jun 2006, 22:54:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 22 Jun 2006, 22:54:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->feet najs <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
synd bara på att det inte är en honda du håller på med..
[right][snapback]300622[/snapback][/right]

jag är bara bilintresserad, bryr mig inte så mkt vad det är för märke, bara det är kul.
VAG, franska, italienska och nya jänkebilar gillar jag dock inte...det är piss att skruva med.
honda är helt ok, men det är så många som bygger på det så det känns inte som man blir unik på ngt sätt.
Har precis kommit i kontakt med ett par grabbar som bromsat 710 whp på en ctr, det verkar rätt trevligt, får se vad det kan bli nästa gång <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg

JG
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Anton+23 Jun 2006, 00:59:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 23 Jun 2006, 00:59:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

haha!

nä inte fota johan då kommer den nog aldrig upp <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
tro nog du är fin johan men inte för mig <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300672[/snapback][/right]

hahaha...jag kan låna ekos peruk som du kanske har sett i någon annan tråd
Johan Grönberg

JG
Kontakt:

<!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

haha!

ja, o du ser mest nervös ut i din lilla mazda, måste ha en koppling nu så jag kan sätta dig på plats <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg

JG
Kontakt:

tack alla för snälla komentarer <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg

M-G

<!--QuoteBegin-JG+23 Jun 2006, 12:54:10--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 23 Jun 2006, 12:54:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M-G+22 Jun 2006, 23:43:03--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 22 Jun 2006, 23:43:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Anton+22 Jun 2006, 22:17:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Anton @ 22 Jun 2006, 22:17:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska tänka på den i kväll då jag tar tjejen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

haha!

ja, o du ser mest nervös ut i din lilla mazda, måste ha en koppling nu så jag kan sätta dig på plats <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]300774[/snapback][/right]

<!--emo&:screw:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/screw.gif[/img]<!--endemo-->

haha ja jag har inga spikdäck till min i vinter så jag lär förlora då, för du e vell inte klar i sommar?
<!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> ´
Michael Grönberg
Helsingborg

R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

johan du kan byta din avatarsbild till din egen motorn nu den ser inte ut o skilja så mycke =)

försök få ordning på de för jag är nyfiken på hur aset kommer gå, jag har en del förväntningar iallafall kan jag lugnt säga! kommer bli kul o se den där =)

edit.. förresten när jag sa att du kunde ta testrundan o köra mot min till invigningen.. jag vill inte ställa upp längre <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av eko den 23 juni 2006, 14:50, redigerad totalt 1 gånger.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
YASH
Kontakt:

JG: Det ser lovande ut, motorn ser för bra ut för att bli monterat i en Kadett <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters
Skriv svar