Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Gatebil.no treff Rudskogen 14-16 juli!
Hvem skal dit?
Det kommer til å bli årets største nordiske biltreff! Mer info på <a href='http://www.gatebil.no' target='_blank'>Gatebil.no</a> !
Det er garantert verdt turen, ligger rett ved Sarpsborg, som er 1 time fra grensen!
Be there!
Det kommer til å bli årets største nordiske biltreff! Mer info på <a href='http://www.gatebil.no' target='_blank'>Gatebil.no</a> !
Det er garantert verdt turen, ligger rett ved Sarpsborg, som er 1 time fra grensen!
Be there!
I live my life a quarter mile the time! Or should I say more like 38sec a time... And with the new "icebox" it should push 37.5 sec!
MVH
Fredrik Backe
MVH
Fredrik Backe
Jeg skal dit! Dra fra Tromsø 0655 og ned dit!
En tur på nærmere 200mil! Men heldigvis en bit av vegen med fly!
Rett fra army'en til biltreff! Som fra helvete til himmelen!
En tur på nærmere 200mil! Men heldigvis en bit av vegen med fly!
Rett fra army'en til biltreff! Som fra helvete til himmelen!
I live my life a quarter mile the time! Or should I say more like 38sec a time... And with the new "icebox" it should push 37.5 sec!
MVH
Fredrik Backe
MVH
Fredrik Backe
Jag drar dit också. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Varit där som besökare totalt 4 år, men nu äntligen ska det köras.
Handlat R-däck idag för ändamålet. Det blev Toyo Proxes R888.
Har pratat med Honda Club Norway och kommer möta upp dom där. Representera lite <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Varit där som besökare totalt 4 år, men nu äntligen ska det köras.
Handlat R-däck idag för ändamålet. Det blev Toyo Proxes R888.
Har pratat med Honda Club Norway och kommer möta upp dom där. Representera lite <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='font-family:arial'><span style='color:red'><span style='font-size:9pt;line-height:100%'>[b]Mvh
Christian Hedström</span>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>CTR-04, DC-Sport 4-2-1 exhaust manifold, 5zigen Pro Racer A-spec, AEM V2, K-Pro[/b]</span></span></span>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>CTR-04, DC-Sport 4-2-1 exhaust manifold, 5zigen Pro Racer A-spec, AEM V2, K-Pro[/b]</span></span></span>
<!--QuoteBegin-Rasmus+30 Jun 2006, 15:55:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Rasmus @ 30 Jun 2006, 15:55:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ska oxå dit och ställa ut. jag anmälde mej på sidan men behöver man köpa biljett oxå innan??
[right][snapback]303212[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Föranmälning vill dom nog ha för att få ett hum om hur mycket bilar som kommer och ska köra/ställa ut.
Det GÅR att förbeställa biljetter, men det går att betala på plats också.
<a href='http://www.gatebil.no/index.php?id=833&pageid=116' target='_blank'>http://www.gatebil.no/index.php?id=833&pageid=116</a>
[right][snapback]303212[/snapback][/right]
Föranmälning vill dom nog ha för att få ett hum om hur mycket bilar som kommer och ska köra/ställa ut.
Det GÅR att förbeställa biljetter, men det går att betala på plats också.
<a href='http://www.gatebil.no/index.php?id=833&pageid=116' target='_blank'>http://www.gatebil.no/index.php?id=833&pageid=116</a>
<span style='font-family:arial'><span style='color:red'><span style='font-size:9pt;line-height:100%'>[b]Mvh
Det er nesten ubegrenset med ledig plasser der, området er enormt! Det eneste som er problemet er utstillingsplass. Tror fristen for å melde seg på har gått ut, men hvis du vil så skal det sikkert gå ann å ta kontakt med gutta på Gatebil.no å høre etter! Er du heldig har de ekstra plasser =D
Ellers så mener jeg det er mulighet for å slippe ut på banen på bestemte tidspunkter, se nærmere tidskjema for å bekreft det !
Da er det delt opp i flere klasser, extreme, drift osv.. Har du en stock bil så skal det også være mulig, sålenge den passerer noen krav. F.eks støy! Ikke over 95dB @ 4500rpm. Det har værtfall vært reglene de gangene jeg har vært på Rudskogen å kjørt selv.
Ellers er det bare å gi gass som faen! BE THERE sier jeg bare! Det kommer til å bli helt fullstendig sykt bra!
Ellers så mener jeg det er mulighet for å slippe ut på banen på bestemte tidspunkter, se nærmere tidskjema for å bekreft det !
Da er det delt opp i flere klasser, extreme, drift osv.. Har du en stock bil så skal det også være mulig, sålenge den passerer noen krav. F.eks støy! Ikke over 95dB @ 4500rpm. Det har værtfall vært reglene de gangene jeg har vært på Rudskogen å kjørt selv.
Ellers er det bare å gi gass som faen! BE THERE sier jeg bare! Det kommer til å bli helt fullstendig sykt bra!
MVH
Fredrik Backe
MVH
Fredrik Backe
Ska också dit! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
David Paulsson
--
-98 Honda Integra Type-R
Tidigare:
-01 Honda Civic Type-R
--
-98 Honda Integra Type-R
Tidigare:
-01 Honda Civic Type-R
<!--QuoteBegin-Rasmus+11 Jul 2006, 16:23:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Rasmus @ 11 Jul 2006, 16:23:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kan man låta bilen stå inne på utställningsområdet under natten? tänkte ju läska lite <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]306781[/snapback][/right]
Selvfølgelig kan man det! Selv om det kanskje ikke er så lurt med tanke på 15.000 fulle nordmenn skal rave rundt der hele natten! Ville nok kjørt den litt vekk tror jeg:P
[right][snapback]306781[/snapback][/right]
Selvfølgelig kan man det! Selv om det kanskje ikke er så lurt med tanke på 15.000 fulle nordmenn skal rave rundt der hele natten! Ville nok kjørt den litt vekk tror jeg:P
MVH
Fredrik Backe
MVH
Fredrik Backe