<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:red'>Tack till Xchai som filmat och redigerat!!!</span></span>
Senast redigerad av TriXiE77 den 25 augusti 2006, 17:47, redigerad totalt 1 gånger.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
vänta bara tills syrran får körkort <!--emo&;)--><!--endemo-->
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
hahaha...inga bortförklaringar hjälper nu decson! men mn du får chans till revansch nästa gång as usual, men räkna inte me nåt <!--emo&;)--><!--endemo--> <!--emo&:prop:--><!--endemo-->
<!--emo&:D--><!--endemo--> du får trimma decson! <!--emo&:)--><!--endemo--> hört ryktas om att svarta faran kanske ska få en dos till med åka fort prylar <!--emo&:)--><!--endemo--> we'll see <!--emo&:)--><!--endemo-->
073-9034221
Micke16v, egentligen inte, jag vet att jag tappade i starten men körde ikapp men låg precis bakom i mål, men det kvittar, missen tycker om att hoppa på mig när jag ligger ner (ta det inte på fel sätt Trixie <!--emo&:))--><!--endemo--> och det har hon väl kanske förtjänat <!--emo&:)--><!--endemo-->
Trixie, hoppas ett sportavgas med sportkat från ferrita gör nån skillnad, inte bytt än men är i planeringen
Senast redigerad av Decson den 25 augusti 2006, 18:22, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Philip Karlsson [/b][i]Upplands Regionen
[/i][b]
Lekbil:[/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->AP1<!--colorc--></span><!--/colorc--> -00, Comptech Kompressor med after cooler, Comptech krängningshämmare fram/bak, Comptech tändstifts kåpa, Speedworks återcirkulerande dumpventil, J´s Racing kolfiberhuv, BBS Lemans 8,5 fram och 9,5 bak ,MUGEN tryckplata, Honda org urtrampnings lager,Dhalhems 6 puckad sinter, Supersprint avgassystem, TODA grenrör ,H&R coilovers, DC Sport Special Shark front, OEM Honda org. vinge, Vita blinkers runt om, bakdiff i från en -02a.
[b]Allaround bilar:[/b]
Audi <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->A3<!--colorc--></span><!--/colorc--> -98 +chippad
Audi <!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->A4<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> S-Line -07 2.0t med all extra utrustning<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Båtar: [/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Buster L[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] 50hk Yahamaha -06,uttagen-07, motor från -07[b] NY wakeboradbåten[/b][/i]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Stingray 230SX[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] Volvo 5,7L 280hk -07 [b]NY broom broom båten[/b][/i]
mstrixie... lätta fälgar med r-däck har jag hört är på gång.. <!--emo&:)--><!--endemo--> fast jag kan ju behålla dom själv om du vill <!--emo&:D--><!--endemo--> lär ju kunna dumpa på 4k rpm med dom på <!--emo&;)--><!--endemo--> bye bye decson... <!--emo&:D--><!--endemo--> <!--emo&:D--><!--endemo--> <!--emo&:D--><!--endemo-->
073-9034221
det närmar sig med väääldigt långsamma stormsteg, blir nog inte speciellt mycket ös, std lsi med 0,44 i ladd bara, får hoppas vikten hjälper mig, 1015kg org tjänstevikt, kolfiberhuv och delvis rensad invändigt, men massa plast som väger upp istället
JG.. vadå.. får hon inte låna nån av dom 20 nya bilarna eller? bygga och bygga.. ge henne en evo1a eller nått så rockar hon hårt.. <!--emo&:)--><!--endemo-->
073-9034221