Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Röstning
På <a href='http://www.ultimatestyling.se' target='_blank'>USE</a> pågår en omröstning just nu... fram tills ett tag som e okänd.
Jag och en till här på HPC har röstat på CTR 02 och vill att honda hamnar som vinnaren i listan...
så var snäll o rösta honda <!--emo&:))-->
<!--endemo--> så får vi se hur kitet ser ut
Jag och en till här på HPC har röstat på CTR 02 och vill att honda hamnar som vinnaren i listan...
så var snäll o rösta honda <!--emo&:))-->
Danel Kirch (Åkersberga)
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.flashguru.se" target="_blank">Flashguru</a>
Honda Civic Coupè -95 SÅLD
Alla vill ha en Honda men inte alla som kan hantera en
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
FORD SIERRA <!--emo&:D-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo--> <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
jag tycker inte ultimate styling, 2 av mina kompsar har lämnat in sina bilar för massa 1000 lappar o dem har inte gjort en bra jobb alls.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
<!--QuoteBegin-Thomas+7 Sep 2006, 22:03:28--><div class='quotetop'>QUOTE(Thomas @ 7 Sep 2006, 22:03:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag tycker inte ultimate styling, 2 av mina kompsar har lämnat in sina bilar för massa 1000 lappar o dem har inte gjort en bra jobb alls.
[right][snapback]325417[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
tänker du på celican o calibran ?
Danel Kirch (Åkersberga)
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Civicen vinner!! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Snapz+8 Sep 2006, 05:38:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Snapz @ 8 Sep 2006, 05:38:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Thomas+7 Sep 2006, 22:03:28--><div class='quotetop'>QUOTE(Thomas @ 7 Sep 2006, 22:03:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag tycker inte ultimate styling, 2 av mina kompsar har lämnat in sina bilar för massa 1000 lappar o dem har inte gjort en bra jobb alls.
[right][snapback]325491[/snapback][/right]
calibran var inget fel på, förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
Celican finns det massa små saker att anmärka på, men det värsta är att dem limmade på hans lister, sen lossnade o dem limmade på dem igen o dem lossnade samanlagt 3 gånger. Till jag fixade det med riktigt lim o inte nån silikon dem använde.
och rx7:an, men där vet jag inte hela sanningen, men det ska inte disskuteras här.
Jobbar du där?
[right][snapback]325491[/snapback][/right]
calibran var inget fel på, förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
Celican finns det massa små saker att anmärka på, men det värsta är att dem limmade på hans lister, sen lossnade o dem limmade på dem igen o dem lossnade samanlagt 3 gånger. Till jag fixade det med riktigt lim o inte nån silikon dem använde.
och rx7:an, men där vet jag inte hela sanningen, men det ska inte disskuteras här.
Jobbar du där?
Civic VT championship white (såld)
båda dom bilar har jag jobbat med förrutom rx'en.
haha jag vet.. huven vart ju värsta pansar grejen <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
misstänkte att du täntke på celican... blev lite nervös där för en stund då jag trodde du menade nåt med lacken/motiv...
numera jobbar jag itne där... men gjorde det för 1 år sedan
<!--QuoteBegin-Thomas+8 Sep 2006, 12:17:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Thomas @ 8 Sep 2006, 12:17:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->calibran var inget fel på, förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
Jobbar du där?
[right][snapback]325624[/snapback][/right]
haha jag vet.. huven vart ju värsta pansar grejen <!--emo&;)-->
misstänkte att du täntke på celican... blev lite nervös där för en stund då jag trodde du menade nåt med lacken/motiv...
numera jobbar jag itne där... men gjorde det för 1 år sedan
<!--QuoteBegin-Thomas+8 Sep 2006, 12:17:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Thomas @ 8 Sep 2006, 12:17:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->calibran var inget fel på, förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
Jobbar du där?
[right][snapback]325624[/snapback][/right]
Senast redigerad av Heist den 9 september 2006, 23:28, redigerad totalt 1 gånger.
Danel Kirch (Åkersberga)
quote:
...förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
*ASGARV* <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
...förutom deras "lösning" med att styva upp hans glasfiber huv med gamla armeringsjärn o plankor. så den vägde mer än en vanlig huv.
*ASGARV* <!--emo&:prop:-->
Robban Stevemark
Type R FN2 <!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->Deep Bronze Pearl<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Hondata FlashPro "E-tuned by <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Nuno<!--colorc--></span><!--/colorc-->"
XO/AAS Race Exhaust Manifold
BlueFlame Catback
Tomason TN1 18x8,5
Type R FN2 <!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->Deep Bronze Pearl<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Hondata FlashPro "E-tuned by <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Nuno<!--colorc--></span><!--/colorc-->"
XO/AAS Race Exhaust Manifold
BlueFlame Catback
Tomason TN1 18x8,5