<!--QuoteBegin-david-o+30 Sep 2006, 16:50:10--><div class='quotetop'>QUOTE(david-o @ 30 Sep 2006, 16:50:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack för en rolig dag!
Och tack koffe och linus för stödet som depåvakt <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Måste fixa ny kylare sen jävlar ska jag kunna köra en hel banträff också <!--emo&:prop:-->

<!--endemo-->
Ett stort tack till Pelle också för utmärkta instruktioner när det gällde spårval och för att han visade hur satans fort det kan gå i ens bil <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
[right][snapback]333700[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--emo&:prop:-->

<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->

<!--endemo--> Hallå gott folk!!!!
Kan bara själv säga att det va en riktigt trevlig dag för mig, alltid kul att kunna hjälpa till samt lära ut lite basic om spårval, hantering av bil osv mm mm.
Det verkade som om många lyssnat eller tittat på hur jag kört, blev ju en del varv med allas bilar ca60 <!--emo&:D-->

<!--endemo--> för sen när jag själv stod o tittade så såg det väldigt bra ut för dom flesta som körde.
Pratade med Scotte nu ikväll och om det va så uppskattat som jag hörde ifrån Martin så ställer jag gärna upp igen ex på Knutan nästa år....eller Sturup igen.
Många trevliga o potenta bilar idag som jag fick rattat, det är ju alltid kul. Kanske kul att höra lite om bilen som man har ifrån någon som har en neutral inställning o bara läser av bilens behov eller vad som kanske behöver förbättras till nästa år då säkert fler kommer köra fortare eller ha snabbare bilar.....=)
Väldigt trevligt arrangemang, tack till alla som fixat o donat för att få en så här trevlig tillställning, kändes som säkerheten prioriterades även med få flaggvakter <!--emo&:annoyed:-->

<!--endemo--> ....
Väl mött nästa gång
Mvh Pelle