bilskadereparatörer i lund området

ENBART för motorrelaterade topics
Koffe

tantens bil blev påbackad i sommras o nu ska den lagas

f-bolaget rekomenderade dessa:

lunds bilskadeteknik

hc bilservice

någon som har erfarnehet av dessa eller vill rekomendera någon annan då jag vill att det blir riktigt gjort, vi får välja annat bolag om f-bolaget godkänner, så kom med förslag eller om ni vet hur dessa ovan är
Freed
Namn: Andreas Freed

Vi ska lämna in vår mustang på HC i vinter (ska bygga om hela framvagnen) Jag vet att de ska byta till nyare/större lokaler nu i vinter så kolla först så ni inte behöver vänta flera månader om ni väljer dem.
Har aldrig hört något dåligt om dem.
Zonic_boom

finns ju alltid moses lack i tollarp visseligen ett par mil från lund men han är känd för att göra väldigt bra jobb. både lack o plåtskador.
Sonny Nilsson

Honda Accord BC2 Edition
Forenademotor.se
Kontakt:

Lunds bilskadecenter är ok har haft mycket med dem att göra tidigare sälger även en hel del delar tii de i dag
Även Hc bilar (Krister är en go kille att ha och göra med ) så du kan välga båda
enligt mig

MVH Peter Israelsson
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Peter Israelsson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Skriv svar