<!--QuoteBegin-StiFt+20 Oct 2006, 17:24:11--><div class='quotetop'>QUOTE(StiFt @ 20 Oct 2006, 17:24:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Chrille79+20 Oct 2006, 06:08:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 @ 20 Oct 2006, 06:08:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Auner+20 Oct 2006, 06:38:28--><div class='quotetop'>QUOTE(Auner @ 20 Oct 2006, 06:38:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Men alltså, vad är det här för pajkastartrådar som har kommit upp senaste veckan? VAd är det för kul att posta en bild på en bil man tycker är fel för att höra folkets jubel? Jävla sandlåda.
[right][snapback]340661[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Så har det alltid varit här. Har man fel bil så skrattar folk här.
Jag tycker personligen bilen är fet. Inte 100% min smak men ändå fet.
[right][snapback]340663[/snapback][/right]
Det är synd att det är så <!--emo&:(-->

<!--endemo-->
Typ som när jag fråga frågor angående scoop i huven. Fick ett svar och det löd "Förstör inte bilen" =(
[right][snapback]340818[/snapback][/right]
Vad är att "förstöra" bilen mest? Att styla "sönder" den eller att sätta i en stor motor, stor turbo samt riva ut allt va inredning heter?
Jag tycker att "stylingpoliserna" ska sluta gnälla på alla som stylar sina bilar, jag tror inte jag sett nån av stylingkillarna klankat ner på någon som trimmat sin motor.
Allt handlar om vanligt hyffs. Inte fasen säger man till sina polare "fy fan vilken ful flickvänn du har" första gången man ser henne.