Audi a3 1,8 -97
tänkte höra med er om en audi a3 1,8 -97 till flickan.
Ingen turbo eller liknade utan en vanlig 1,8.
Är det en vettig bil? mycke prob? eller annat?
Jag vet att det finns civic mm men nu var det hon som fick bestämma å då blir det tyvär en golf 4 eller en a3 mest troligt.
Har dock hört att a3:an ska vara dyrare än golfen på service mm?
annat bra att veta?
MVH Johan
Ingen turbo eller liknade utan en vanlig 1,8.
Är det en vettig bil? mycke prob? eller annat?
Jag vet att det finns civic mm men nu var det hon som fick bestämma å då blir det tyvär en golf 4 eller en a3 mest troligt.
Har dock hört att a3:an ska vara dyrare än golfen på service mm?
annat bra att veta?
MVH Johan
Johan Andersson
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
[b]suzuki gsx-r 750 -00 SÅLD[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
Åker hellre brett än fort!
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
[b]suzuki gsx-r 750 -00 SÅLD[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
Åker hellre brett än fort!
Beror väldigt mycket på skicket på exet du tittar på. Väldigt stor skillnad på en välskött fåägarbil och en normalskött bil efter nästan 10år. Vet inga specifika fel på A3 men rosten klarar dem bra.
Senast redigerad av Beck den 23 oktober 2006, 21:16, redigerad totalt 1 gånger.
Christopher Sjöstedt
[b]<span style='color:red'>Ingen Honda för stunden</span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Ingen Honda för stunden</span>[/b]
Jag skulle säga att A3 är en bra bil.
Kolla här och jämför med andra bilar: <a href='http://begbilguiden.bilprovningen.se/' target='_blank'>http://begbilguiden.bilprovningen.se/</a>
Kolla här och jämför med andra bilar: <a href='http://begbilguiden.bilprovningen.se/' target='_blank'>http://begbilguiden.bilprovningen.se/</a>
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
-
Anonymous
polaren hade en sådan (exakt modell du anger)
han ägde den i ett år knappt.. under den tiden gick följande åt helvete:
vattenpump
spindelled hö
elhiss vä fram
bör nämnas att han kör väldigt snällt med sina bilar, inte som oss Hondaägare...
han ägde den i ett år knappt.. under den tiden gick följande åt helvete:
vattenpump
spindelled hö
elhiss vä fram
bör nämnas att han kör väldigt snällt med sina bilar, inte som oss Hondaägare...
Audi e inget vidare bra, å speciellt du som bor här uppe och måste ha att göra med Müllers!... svindyra på service och inte speciellt bra service!
lämnade in min A4 1.8T -01 pga att den börjat rycka vid acceleration!... första gången så sa dom att LMM:en behövde bytas, och lyckas dessutom med att skrapa upp hela skärmkanten bak när dom ska backa ut bilen från verkstan!
vid nästa felsökning var det helt plötsligt soppapumpen som var slut!... det innan bilen gått 8000mil!... bra kvalla <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
lägg sen på ett par vakumslangar, 4-5st som jag fick byta!... på en såpass ny bil!.. aldrig mer en Audi för mig iaf
lämnade in min A4 1.8T -01 pga att den börjat rycka vid acceleration!... första gången så sa dom att LMM:en behövde bytas, och lyckas dessutom med att skrapa upp hela skärmkanten bak när dom ska backa ut bilen från verkstan!
vid nästa felsökning var det helt plötsligt soppapumpen som var slut!... det innan bilen gått 8000mil!... bra kvalla <!--emo&:whistling:-->
lägg sen på ett par vakumslangar, 4-5st som jag fick byta!... på en såpass ny bil!.. aldrig mer en Audi för mig iaf
Din flicka kör säkert lungt å fint.
men provkörde en sån vet ej va de va för
årsmodd, men nån stans där, bilen understyr
granska häftigt, hade fult sjå svänga me den
90-100 å upåt.
Annars är de nog en ganska bra maskin i den.
mvH
BTW vaffö inte en Mini cooper
men provkörde en sån vet ej va de va för
årsmodd, men nån stans där, bilen understyr
granska häftigt, hade fult sjå svänga me den
90-100 å upåt.
Annars är de nog en ganska bra maskin i den.
mvH
BTW vaffö inte en Mini cooper
Senast redigerad av oscii den 24 oktober 2006, 06:36, redigerad totalt 1 gånger.
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Har inte Audi som filosofi att bygga understyrning i sina bilar for att de ska bli sakrare (mer forutsagbara)? Har for mig att jag sag ett inslag med Tiff for ratt lange sen dar han korde RS4:an och klagade pa att han var tvungen att jobba hart for att fa u baken som han ville.
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
-
Anonymous
tja det är kanske förutsägbart att du svänger på ratten men bilen fortsätter rakt fram..
fanns ett bra klipp för ett tag sedan där en farlig korsning var på tapeten.. tv reportage o så kommer en ådi glidandes rakt fram med fullt rattutslag kör av vägen o nedför en slänt o landar på sidan eller taket. <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Jag minns det reportaget med Tiff... han körde ådin på bana och typ 70% av orden ur hans mun var: Understear! understear! understear!
hahaha bra reportage där =)
fanns ett bra klipp för ett tag sedan där en farlig korsning var på tapeten.. tv reportage o så kommer en ådi glidandes rakt fram med fullt rattutslag kör av vägen o nedför en slänt o landar på sidan eller taket. <!--emo&:thumbup:-->
Jag minns det reportaget med Tiff... han körde ådin på bana och typ 70% av orden ur hans mun var: Understear! understear! understear!
hahaha bra reportage där =)