<!--QuoteBegin-malkolm666+6 Nov 2006, 11:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(malkolm666 @ 6 Nov 2006, 11:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->polarn och jag har snackat länge om att man skulle dra igång igen och köpa oss varsin och börja åka igen. om vi gör det så är målet att vi ska köra gotland grand national nästa år. Man lär ju behöva ett år på sig att träna lite.. <!--emo&:boxing:-->

<!--endemo-->
Jäklar vad härligt det set ut! jag vill köra oxå ut i skogen och åka nu jue! <!--emo&:wohow:-->

<!--endemo-->
[right][snapback]345861[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--QuoteBegin-vtec_jonas+6 Nov 2006, 15:30:37--><div class='quotetop'>QUOTE(vtec_jonas @ 6 Nov 2006, 15:30:37)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-BuuMi+6 Nov 2006, 06:38:48--><div class='quotetop'>QUOTE(BuuMi @ 6 Nov 2006, 06:38:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->motocross <!--emo&:whatever:-->

<!--endemo-->
finns fan inget skönare än att fara ut en dag å dra på banan <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
någon mer här på forumet som kör cross? <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]345848[/snapback][/right]
Jag kör cross nu igen. Slutade ett tag för att ha råd med bil, och nu har jag börjat igen. Så jävla kul det är! Hoppade på ramp för första gången i helgen, lite skraj var man allt <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
[right][snapback]345921[/snapback][/right]
okej <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
köp för fasen! det finaste i hela livet.
å tänk sen när isen kmr <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
vtec_jonas vad kör du för hoj?