liten resa
har visst fått en leverans från japan till england. jag tror jag får åka över o se vad det kan vara. e hemma om några dagar igen så får vi se vad det låg i paketet !
flyget från götet drar upp vid 12 tiden så jag får snabba mig lite men ville bara kela loss med er innan.
ha d gott så länge see you soon!
mvh eko
flyget från götet drar upp vid 12 tiden så jag får snabba mig lite men ville bara kela loss med er innan.
ha d gott så länge see you soon!
mvh eko
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Streetracer
Hoppas du hittar ngt fint i paketet ! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Thomas Beausang - Göteborg - Våra bilar - <a href='http://www.garaget.org/nmri' target='_blank'>http://www.garaget.org/nmri</a>
Heja eko med evo...PYScCHH
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Det var tamejfan på tiden nu, tradigt när all snö är borta bara <!--emo&:(-->
<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
de va väl inget oväntat, nej har inte anlitat nån firma köpte den privat genom vän i england som fixa allt till mig, eller jo nu e de ju iofs firma den går igenom, men eftersom de e mina vänner så tänkte jag inte så långt <!--emo&:D-->
<!--endemo--> han hitta den i japan för 3½ månad sen så den anlände till england o reggades dagen därpå på fredagen dvs. sen har vi väntat på skyltarna så i lördags åkte jag över och plocka hem min darling. jävligt snabbt gick allt när den väl kom till england stort tack till JG automotives.
allt gick bra förutom flygförsening och en av tågen blev oxå försenade, lite nervöst då jag skulle hinna med en båt som va 30 mil där bilen var, och jag själv hade 20 mil kvar med tåg och sista inchekning med båten va senast kl 02. stress! men de gick. kom hem imorse och det har verkligen varit kul resa! båten va så tradig så man kunde lika gärna ligga o sova alla dom timmarna <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
enda tradigheterna va att en blitz sbc ID boostcontroller blev stulet på båten från japan till england, samt cusco främre och bakre övre fjäderbenstag blev stulet,
de har skaffat nya stag och ny boostcotroller på väg hem. eftersom dessa delarna satt på från början så höll de sitt ord ochskaffa fram detta på nolltid, nu väntar jag som sagt bara på boostcontrollern men den hamnar hemma när som, fick mätarhållade till a stolpe gratis bara sådär, skit snällt de med, bilen är inte i de skicket de lovade.. den e mycke bättre! <!--emo&:D-->
<!--endemo--> kan inte mer än säga jag är svin nöjd med mina vänner som hjälpt så mycke
bilen i sig är en svart E3:a med lite små mods lite överallt
lite cusco delar här o var, tannabe sustec pro coilisar, 5 zigen avgas, hks insug till turbon m.m fan orkar inte skriva ner allt minns inte äns hälften av grejjerna men den går grymt bra och galet bra väghållning.
minns jag va på väg o köpa en röd från j-spec, då ringde johan och micke och sa eko, köp inte den vi hittar en mycke finare till dig till bättre pris, och som sagt höll de sitt ord.
STORT tack till micke och johan hade aldrig kunnat bli mer nöjd men en annan evo!
[attachmentid=24692]
[attachmentid=24691]
allt gick bra förutom flygförsening och en av tågen blev oxå försenade, lite nervöst då jag skulle hinna med en båt som va 30 mil där bilen var, och jag själv hade 20 mil kvar med tåg och sista inchekning med båten va senast kl 02. stress! men de gick. kom hem imorse och det har verkligen varit kul resa! båten va så tradig så man kunde lika gärna ligga o sova alla dom timmarna <!--emo&:D-->
enda tradigheterna va att en blitz sbc ID boostcontroller blev stulet på båten från japan till england, samt cusco främre och bakre övre fjäderbenstag blev stulet,
de har skaffat nya stag och ny boostcotroller på väg hem. eftersom dessa delarna satt på från början så höll de sitt ord ochskaffa fram detta på nolltid, nu väntar jag som sagt bara på boostcontrollern men den hamnar hemma när som, fick mätarhållade till a stolpe gratis bara sådär, skit snällt de med, bilen är inte i de skicket de lovade.. den e mycke bättre! <!--emo&:D-->
bilen i sig är en svart E3:a med lite små mods lite överallt
lite cusco delar här o var, tannabe sustec pro coilisar, 5 zigen avgas, hks insug till turbon m.m fan orkar inte skriva ner allt minns inte äns hälften av grejjerna men den går grymt bra och galet bra väghållning.
minns jag va på väg o köpa en röd från j-spec, då ringde johan och micke och sa eko, köp inte den vi hittar en mycke finare till dig till bättre pris, och som sagt höll de sitt ord.
STORT tack till micke och johan hade aldrig kunnat bli mer nöjd men en annan evo!
[attachmentid=24692]
[attachmentid=24691]
Senast redigerad av eko den 22 februari 2007, 00:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Regge
Riktigt trevligt Eko, lova du bjuder på en åktur. Så får du åka B18 en sväng sen.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
den såg riktigt nice ut det lilla jag såg när du körde förbi!
måste kika närmre på den, fan va snyggt det är med svarta evos, helt klart snyggaste färgen på dom!
måste kika närmre på den, fan va snyggt det är med svarta evos, helt klart snyggaste färgen på dom!
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
regge klart du ska åka men du kommer få evo sjukan eller nått.. b18 är trevligt men det går inte jämföra.
jo driftsäkerheten gillar jag honda bättre, men man får köra med huvudet och inte riktigt fullt ut som man kan med dessa satans goa vtec bilar =)
mg: jo du lär ju se den snart när jag besöker er och kollar ditt projekt <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
längtar till bankörningar !
jo driftsäkerheten gillar jag honda bättre, men man får köra med huvudet och inte riktigt fullt ut som man kan med dessa satans goa vtec bilar =)
mg: jo du lär ju se den snart när jag besöker er och kollar ditt projekt <!--emo&;)-->
längtar till bankörningar !
-
Streetracer
Fin ! Svart el vit ska det vara <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Thomas Beausang - Göteborg - Våra bilar - <a href='http://www.garaget.org/nmri' target='_blank'>http://www.garaget.org/nmri</a>
- Regge
Fan den ser ju riktigt vass ut <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Hur är det med rost på den, hört att det kommer på taket på vissa exemplar?
Hur är det med rost på den, hört att det kommer på taket på vissa exemplar?
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
fan eko dom där fälgarna är så grymma fin bil oxå <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
ibrahim georges
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
japp jag läste de oxå men jag har ingen rost nånstans på min pärla. de beror på var man köper bilarna i japan.
allt e jättefint och allt funkar <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
de känns bra att kunna köra fler pers i bilen o inte behöva känna att vikt är effektbov..
tackar grabbar
allt e jättefint och allt funkar <!--emo&:)-->
de känns bra att kunna köra fler pers i bilen o inte behöva känna att vikt är effektbov..
tackar grabbar
sitter som handen i handsken på evon!! shit.. din o stefans kommer lätt va en av dom snyggaste evona i sverige <!--emo&:)-->
<!--endemo--> gillar stiffes volkar mer <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Elvis
4an e gubb bil jämfört me 3an o de vet steffy men han vågar inte erkänna <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
hans ser tam ut haha men söt o klumpig ändå =) synd han inte kommer hänga på, men steffy jag väntar runt hörnet ! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
hans ser tam ut haha men söt o klumpig ändå =) synd han inte kommer hänga på, men steffy jag väntar runt hörnet ! <!--emo&:D-->
det ser riktigt najs ut eko, gillade även 16" rejsfälgarna som sagt, men det här är hur schysst som helst till gatan. <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
hoppas du blir nöjd med bilen och förljer våra rekomendationer om vårdnaden <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
regge: ingen rost på taket eller ngn annan stans på denna , det är mest 1or och vissa 2or som har problemen. samma med vinande lager och synkringar, 1orna är värst. 3orna är bra grejjer, ända nackdelen för trimmaren är att den har lite lite högre komp än dom tidigare, och därmed så är den lite känsligare för höga laddtryck om man inte har schysst programvara.
men det spelar ju inte någon större roll för den seriöse trimmaren som ändån byter kolvar och allt annat.
men jag tror nog att eko är väldigt nöjd med effekten.
Dom har en väldigt trevlig gång dom där bilarna, och just ekos bil är en av de finaste vi haft.
hoppas du blir nöjd med bilen och förljer våra rekomendationer om vårdnaden <!--emo&:)-->
regge: ingen rost på taket eller ngn annan stans på denna , det är mest 1or och vissa 2or som har problemen. samma med vinande lager och synkringar, 1orna är värst. 3orna är bra grejjer, ända nackdelen för trimmaren är att den har lite lite högre komp än dom tidigare, och därmed så är den lite känsligare för höga laddtryck om man inte har schysst programvara.
men det spelar ju inte någon större roll för den seriöse trimmaren som ändån byter kolvar och allt annat.
men jag tror nog att eko är väldigt nöjd med effekten.
Dom har en väldigt trevlig gång dom där bilarna, och just ekos bil är en av de finaste vi haft.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
som jag sa johan jag kan inte bli mer nöjd! utan dig o micke så hade jag aldrig fått en så fin evo med tanke på hur många företag jag kolla och hur många jag själv kolla efter så va de alltid nånting som jag inte gilla.. och svarta växte inte på träd som va fint skick. stolen e ett bra exempel, dom brukar vara helt köttade på evos, som med itr stolarna.. mina stolar e fina inga hål och knäckt kudde elelr nått.
jo visst e jag nöjd med effekten, varför ha överflödig effekt man inte kan hantera? detta e precis va jag behöver och ändå e den nerställd lite, kör mindre ladd än org, laddar bara 0.6 nu och tillsammans med resterande saker som e monterade så behöver jag inte ladda mer den går skitbra !
jo visst e jag nöjd med effekten, varför ha överflödig effekt man inte kan hantera? detta e precis va jag behöver och ändå e den nerställd lite, kör mindre ladd än org, laddar bara 0.6 nu och tillsammans med resterande saker som e monterade så behöver jag inte ladda mer den går skitbra !