Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Nya leksaken
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Riktigt hård!
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Fan va snygg, ser riktigt välvårdad ut med!
Vad är det för årsmodell?
MVH
Vad är det för årsmodell?
MVH
http://www.fotoi.se
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Grattis till en garanterad investering samt glädje spridare! Super skick på den bilen verkar det som, lacken på dessa bilar är ju oftast helt otroliga. Inga dåliga bilar du har nu <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
<!--QuoteBegin-kenny+19 Feb 2007, 19:42:22--><div class='quotetop'>QUOTE(kenny @ 19 Feb 2007, 19:42:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->"OT" är det redan vår i varberg?
[right][snapback]377198[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nejnej har bara ute den för att ta lite kort.
Martin Köhler
Varberg
NSX -92 röd
Varberg
NSX -92 röd
<!--QuoteBegin-Gunde+19 Feb 2007, 20:44:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Gunde 4 19 Feb 2007, 20:44:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-kenny+19 Feb 2007, 19:42:22--><div class='quotetop'>QUOTE(kenny 4 19 Feb 2007, 19:42:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->"OT" är det redan vår i varberg?
[right][snapback]377201[/snapback][/right]
hehe ok men det ser soft ut med snöfritt, jag ska ner om ca 2 veckor så då ska jag bränna lite vinterdäck <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
mvh k
[right][snapback]377201[/snapback][/right]
hehe ok men det ser soft ut med snöfritt, jag ska ner om ca 2 veckor så då ska jag bränna lite vinterdäck <!--emo&:)-->
mvh k
Kenny Elg
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Najs nsx.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
ser fin som fan ut, va det den där ena förstärkarn va trasig i?
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Jag vill också ha! <!--emo&:crybaby:-->
<!--endemo-->
Grymt fin bil! Går det att hålla sig från att köra den när det är snöfritt där nere? Hade jag nog aldrig klarat av.
Grymt fin bil! Går det att hålla sig från att köra den när det är snöfritt där nere? Hade jag nog aldrig klarat av.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
<!--emo&:drool2:-->
<!--endemo--> <!--emo&:drool2:-->
<!--endemo--> <!--emo&:drool2:-->
<!--endemo-->
nsx är sååå fin
nsx är sååå fin
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
<!--QuoteBegin-ziggy+19 Feb 2007, 22:04:49--><div class='quotetop'>QUOTE(ziggy 4 19 Feb 2007, 22:04:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag vill också ha! <!--emo&:crybaby:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]377286[/snapback][/right]
Jodå det går fint <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Man får försöka hitta på annat hela tiden så man inte tänker på att den står där ute och väntar.
Tack för alla fina kommentarer <!--emo&:oops:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]377286[/snapback][/right]
Jodå det går fint <!--emo&:)-->
Man får försöka hitta på annat hela tiden så man inte tänker på att den står där ute och väntar.
Tack för alla fina kommentarer <!--emo&:oops:-->
Martin Köhler
Varberg
NSX -92 röd
Varberg
NSX -92 röd
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
<!--QuoteBegin-Gunde+19 Feb 2007, 19:40:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Gunde 4 19 Feb 2007, 19:40:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är en -92 som rullat 7900 mil.
Orginal förutom remus-avgas samt det lackade taket.
[right][snapback]377197[/snapback][/right]
Om det är en -92a är väl fälgarna inte original? Har för mig att 16/17 kom först -94. Alltså jag menar att det är Honda original, men från en senare årsmodell. Riktigt snygga fälgar som passar bra. Prodrive snodde ju designen senare och gjorde en liknande fälg.
Grym bil för övrigt! Tycker den gör sig bra med lackat tak. <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Skulle väl tro att det är den jag kollade in på Blocket lite då och då. Köpte du den hos en firma i Skåne?
Om det är en -92a är väl fälgarna inte original? Har för mig att 16/17 kom först -94. Alltså jag menar att det är Honda original, men från en senare årsmodell. Riktigt snygga fälgar som passar bra. Prodrive snodde ju designen senare och gjorde en liknande fälg.
Grym bil för övrigt! Tycker den gör sig bra med lackat tak. <!--emo&:thumbup:-->
Skulle väl tro att det är den jag kollade in på Blocket lite då och då. Köpte du den hos en firma i Skåne?
Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
-
Tommie Blomqvist
Grymt fin bil!
Den lär man kunna ha rikigt kul med på rätt vägar <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Den lär man kunna ha rikigt kul med på rätt vägar <!--emo&:)-->
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
-
Alfahannen
Härligt!
<!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->David Madås
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-Hattori Honda+20 Feb 2007, 20:31:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Hattori Honda 4 20 Feb 2007, 20:31:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Gunde+19 Feb 2007, 19:40:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Gunde 4 19 Feb 2007, 19:40:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är en -92 som rullat 7900 mil.
<!--endemo-->
[right][snapback]377521[/snapback][/right]
Japp fälgarna är från en nyare nsx också, glömde skriva de.
Vet dock inte om jag ska ha kvar dom.
Jo jag köpte den där nere <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]377521[/snapback][/right]
Japp fälgarna är från en nyare nsx också, glömde skriva de.
Vet dock inte om jag ska ha kvar dom.
Jo jag köpte den där nere <!--emo&:)-->
Senast redigerad av Gunde den 22 februari 2007, 14:33, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Köhler
Varberg
NSX -92 röd
Varberg
NSX -92 röd
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Grattis till en legendarisk bil! Ser ju ut att vara i ruggigt fint skick med.
Tycker fälgarna passar in bra, men det beror ju iof på vad du tänkt byta till <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Tycker fälgarna passar in bra, men det beror ju iof på vad du tänkt byta till <!--emo&:)-->
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
<!--QuoteBegin-Asse+22 Feb 2007, 14:35:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 22 Feb 2007, 14:35:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Grattis till en legendarisk bil! Ser ju ut att vara i ruggigt fint skick med.
<!--endemo-->
[right][snapback]377885[/snapback][/right]
Än vet jag inte..
Men något större blir det iaf <!--emo&:)-->
<!--endemo--> 18fram 19bak troligtvis
Än vet jag inte..
Martin Köhler
Varberg
NSX -92 röd
Varberg
NSX -92 röd
<!--QuoteBegin-Gunde+22 Feb 2007, 17:15:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Gunde 4 22 Feb 2007, 17:15:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Asse+22 Feb 2007, 14:35:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 22 Feb 2007, 14:35:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Grattis till en legendarisk bil! Ser ju ut att vara i ruggigt fint skick med.
<!--endemo-->
Än vet jag inte..
<!--endemo--> 18fram 19bak troligtvis
[right][snapback]377958[/snapback][/right]
Varför kör endel bilar med 1 tum större fälg bak än fram?
Än vet jag inte..
[right][snapback]377958[/snapback][/right]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Champions again! 2008!<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Nikke_80
- Bil: Vauhall Astra
- Namn: Niklas Blomkvist
[right][snapback]377973[/snapback][/right]
[/quote]
Är väl orginal på nsx har jag för mig <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]377973[/snapback][/right]
[/quote]
Är väl orginal på nsx har jag för mig <!--emo&:)-->
[b]<span style='color:green'>Niklas Blomqvist</span>[/b]
Medlem #1328
GÄVLE
Vauxhall Astra-02
<span style='color:green'>Förbjuden väg är ofta hårt sliten.</span>