Träff efter Sollentuna-mässan

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
CRX_Tobbe
Inlägg: 0
Blev medlem: 20 september 2004, 19:32
Ort: Stockholm

Nu i helgen som alla bergis vet är det ju Streetcar mässan i
Sollentunamässan, och denna mässa (även fast den inte håller
världsklass) brukar ju ändå dra en del människor till sig. Så de jag
undrar är, hur många här ifrån är intresserade av att ha en träff efter den
mässan? Om man bestämmer tid å plats, typ på lördagen. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

Det är Clabbe som har kommit med idén att ha träffen efter mässan
[tack Clabbe] eftersom att den kanske drar människor till sig som inte
bara kommer ifrån sthlm!

Så vad säger ni? Träff efter mässan nånstans? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]

[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
-fd: CRX V-tec -90-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
klucke
Inlägg: 32
Blev medlem: 30 augusti 2004, 17:00
Ort: Norrtan

Hm, faen jag har ju ställt av min pärla...
men polarn å jag ska kuska dit i hans civic... blire nån träff efter??? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Honda Civic 1,5 lsi - 94
Honda Crx Vtec -91

Honda Civic 1,3 - 88, <--- I bilhimlen!

/ Magnus Pettersson (#1247)
civicjonte
Inlägg: 7
Blev medlem: 12 september 2004, 15:43

Låter som en fin fin ide...

Hoppas att den här iden inte rinner ut i sanden!!

Klucke: vi ska dit på lördagen... o så festar vi på kvällen sen...
Jonas karlsson
kenny
Inlägg: 93
Blev medlem: 25 juli 2004, 20:38
Namn: Kenny
Ort: Hedemora

jag kan också på lördagen. söndagen är mer tveksamt..
Kenny Elg

Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Dennies
Inlägg: 84
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Namn: Dennis Gullberg
Ort: Helsingborg

där ser man
jag o flikkan ska upp där nu på fredag, och antaligen gå på mässan på lördagen.
Kommer dock flyga upp och är billösa [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men säg till ifall det blir någon träff efteråt
Dennis Gullberg
Team Helsingborg

Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
SyntheXX
Inlägg: 0
Blev medlem: 26 april 2004, 01:00
Ort: Sthlm - Sweden
Kontakt:

Får c om ja tar bilen dit, men skulle ba va kul o träffa nån här ifrån, inte gjort d än. vart kommer ni hålla hus på mässan?
// Claes Rosén <a href='http://www.claesrosen.com' target='_blank'>www.claesrosen.com</a>
G4il1
Inlägg: 41
Blev medlem: 26 april 2004, 15:03
Namn: Nicklas Lövebrant
Ort: Upplands Väsby

Planerar att göra "vinter förpackningen" av bilen på lördag. = Polering och städning inför vinterkörningen då min bil alltid går året runt.
Så den har ju potential på att se bra ut efteråt så eventuellt om jag hinner dycker jag förbi träffen. Mässan hoppar jag dock.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
TiN2K-D
Inlägg: 6
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Namn: Martin
Ort: STHLM, Väsby
Kontakt:

Om jag inte har ställt av bilen kan jag kanske komma förbi. Jobbar dagtid i helgen men antar att träffen blir på kvällen. Spika ett datum/tid så jag/vi vet..

Mvh
CRX_Tobbe
Inlägg: 0
Blev medlem: 20 september 2004, 19:32
Ort: Stockholm

Då saknas bara en sak nu, PLATS?!
Har någon nån bra ide var man skulle kunne träffas efter mässan?
Efter menar jag typ vid fyra eller fem (man vill ju inte att de ska ha blivit mörkt)...

Så... plats nån? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
-fd: CRX V-tec -90-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
_fredde_
Inlägg: 29
Blev medlem: 25 juli 2004, 15:22
Ort: Stockholm

<!--QuoteBegin-kenny+4 Oct 2004, 21:46:14--><div class='quotetop'>QUOTE(kenny @ 4 Oct 2004, 21:46:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag kan också på lördagen. söndagen är mer tveksamt..<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan inte imorgon.. you know...
Slår en pling..
<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
Honda CRX -89</span></span></span>
Användarvisningsbild
Mr-CrX
Inlägg: 485
Blev medlem: 27 juli 2004, 00:21
Ort: stockholm

jag kommer me två bilar.crx.civic.

kul:) .

vi ses
Senast redigerad av Mr-CrX den 9 oktober 2004, 10:54, redigerad totalt 1 gånger.
BaShaR aL-GaiLaNi

Vti-R B20 Turbo är klar 551whp/546 NM

CTR-05

0704487400
CRX_Tobbe
Inlägg: 0
Blev medlem: 20 september 2004, 19:32
Ort: Stockholm

-fd: CRX V-tec -90-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
Skriv svar