Kör de lite mörkare på sista, mer åt bronze så blir det nog snyggt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
ok, tyckte bara det blev lite väl ghetto med blingfärgade i guld.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
<!--QuoteBegin-M Scotte+9 Oct 2004, 11:20:10--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 9 Oct 2004, 11:20:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ok, tyckte bara det blev lite väl ghetto med blingfärgade i guld.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hehe jaa...jävligt jobbigt att få till det där med bronze och guld i PS =)
ursäkta mig men jag fattar verkligen inte folk som slänger på svarta fälgar, tycker det är så fruktansvärt fuuuuult ! det ser ut som om dem vinterkör på plåtfälgar, fälgarna ska vara STORA och SYNAS !!!, guldiga fälgar är snyggt på vissa bilar men jag tyckte inte det passade till chrilles färg på bilen, Vita fälgar går däremot hem till nästan alla färger.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
vad är syftet?`
vill du synas... eller vill du vara annorlunda.. eller vill du vinna priser?
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Martin P: Så svarta fälgar ÄR fula då? Inte att du tycker det, för du vet, smaken är som baken, personligen tycker jag det är riktigt läckert med svarta fälgar. Svarta funkar inte i utställningsgrejs för nej, de syns inte så mycket.. men fan så sexiga.Speciellt om man har stora bromsskivor o målade ok så kontrasten blir ordentlig. oy mama!
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
<!--QuoteBegin-SnowGuy+9 Oct 2004, 11:30:35--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 9 Oct 2004, 11:30:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->gilla den första skarpt !<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag också.... Skit cool [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Martin Larsen
Honda crx g2 evighets projekt
Honda crx vt sommar leksak
Den första var coolast om man ska ha lite ban och racing stuk och den sista om man vill ha lite mer show-stuk... men jag tycker också att färgen ska vara lite mörkare på det guldiga... lyser lite för mycket nu
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
haha oj. hmm ja vad ska man säga. Om någon i så fall den mittersta.
JAg ska ju köra för att vinna nåt nästa år och jag vill synas. Så svarta fälgar går bort direkt. Sen vet jag inte om gult passar till min gröna färg. Fast det såg rätt coolt ut med guldiga fälgar.
VAd som är på tapeten inför nästa säsong är att halva bilen från mittan av dörrarna ska den lackas i nån blå nyans. Främre delan av bilen ska vara i den orginal gröna färgen. I och med att den är blå/grön så tror jag det kommer se fräckt ut. eller ??
En till bild att leka med kanske ?
Senast redigerad av Chrille79 den 9 oktober 2004, 15:51, redigerad totalt 1 gånger.
Fast nu vill inte chrille va diskret utan vinna pallplatser nästa säsong, chrille vilken färgton funderar du på den blåa?? ska du ha lite åt articblå eller mer himmels??? går du mer åt det riktigt kalla blåa i lacken kan det vara riktigt läckert med titaniumlackerad fälgar=)
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]