Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
HAHAHAH vinterpulkan pajj första dagen
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
skulle köra hem efter jobbet idag...va ju tvungen o köra de obligatoriska toppfartstestet me fetesvålarna på 13"...
i 180 knyck...(mätarfart minst 320) så bara de säger PAAAANG o all värme försvinner o de ryker o de bolmar...bilen börjar gå konstigt...aja vi trycker mer på gasen o försöker komma te en mack o se om de går o köra lite till innan den totaldör...
hehe den gick i minst 50 pinnar som högst...
FAAAn va roligt...en dag me kärran...nu blir de ju miata igen fan...den som va sååå rolig min lilla civvvvic
i 180 knyck...(mätarfart minst 320) så bara de säger PAAAANG o all värme försvinner o de ryker o de bolmar...bilen börjar gå konstigt...aja vi trycker mer på gasen o försöker komma te en mack o se om de går o köra lite till innan den totaldör...
hehe den gick i minst 50 pinnar som högst...
FAAAn va roligt...en dag me kärran...nu blir de ju miata igen fan...den som va sååå rolig min lilla civvvvic
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
PatrikGBG
förmodligen kylet...har inte orkat kolla..men de e ju nästan självklart...o sen e la toppen pajj efter o ha gått varmt över 1 mil..hehehe
grymt...nu kan man köra destruction derby ju
grymt...nu kan man köra destruction derby ju
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
HAHAHA tur man kör traktor under vintern inte mycket där som kan gå sönder och gör det iaf kan man köra ett partusen till fast remmarna börja låta på min lilla remjohan=/
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
-
PatrikGBG
de e ju änna de som e roligt...plötsligt bara smäller de...hahaha ja kan fan ite sluta skratta...
de ryker ännu från lödevagnen
de ryker ännu från lödevagnen
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
hahaha riktigt schysst.
vinterraketerna ska dö på vintern,
måste fan köpa en skabbigare vinterbil än den jag har,
känns synd att döda en super fin alfa 75 TS, eller näää..
=)
får se vad som ska dö i vinter,
förra året dog uno turbon, blocket sprack!!
hahahah
vinterraketerna ska dö på vintern,
måste fan köpa en skabbigare vinterbil än den jag har,
känns synd att döda en super fin alfa 75 TS, eller näää..
=)
får se vad som ska dö i vinter,
förra året dog uno turbon, blocket sprack!!
hahahah
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Hade en crx v-tec för nån månad sen... fast den e bara halv död... ska fixa iordning den.. får se om den klarar vintern ut sen =) så nu kör jag en Kadett 1,3 -85:a... den SKA dö... om jag så får slå sönder den...
Fredrik Johansson
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..