Mantorp
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
men vilket tjaffs det ska va om DB mätningen ta en 90graders rörböjj å andvänd den som "plugg" å slå ner avgaserna i backen, det är ju bevisat förr att det funkar på mantorp
man får väll tänka till lite, det är väll fan inte okänt att en honda låter som ett jetplan med japs delux avgas
Edit: hade grymt kul på mantorp å det va skit kul å träffa flera som man inte hade träffa förut
Mvh Jimmy
man får väll tänka till lite, det är väll fan inte okänt att en honda låter som ett jetplan med japs delux avgas
Edit: hade grymt kul på mantorp å det va skit kul å träffa flera som man inte hade träffa förut
Mvh Jimmy
Senast redigerad av Jimmy den 2 maj 2007, 22:44, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Nicke, de va lite för liten upplösning för att kunna göra lite seriösare, men här är ett bidrag 
http://www.fotoi.se
haha, yash ditt odjur. Kommer ner och klämmer på dig i sommar på Tullinge.
Edit: blev ju inget av Tullinge nee...
Edit: blev ju inget av Tullinge nee...
Senast redigerad av Berra den 3 maj 2007, 00:02, redigerad totalt 1 gånger.
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
Ni önskar alla ni var som jag! 
Only M Matters
Ser ni likheten?

Only M Matters
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Stort tack som vanligt till alla som känner sig träffade, blev såklart lite besviken med svartflagg just efter man fått in rytmen i körning. Men det Haz skriver är klockrent. Duktig på att förklara när en besviken 20 åring kommer ur farandes ur bilenhaz skrev:Jag vill tacka alla som kom och gjorde dagen till en väldigt lyckad träff.
Tur hade vi med vädret också.
Nu till det tråkiga, vi ska inte haka upp oss på mantorps db-mätning,
Helt enkelt är det så att våra bilar låter mycket.
Jag pratade med en del igår och förklarade läget för dem, alla va väldigt tillmötesgående och förstod situationen.
Vi har ganska hårda krav på oss med ljudnivån och kan inte påverka det.
Kort sagt – vill man köra bana så får man fixa avgaset så att det låter mindre.
Pluggen hjälper inte alla gånger, det är en otrolig skillnad på upplevd db och faktisk db.
Ja jag håller med om att mätningspunkten sitter dumt till, men som jag sa tidigare - vi kan inte göra något åt det.
Hoppas verkligen att stämningen blir lika bra på resterande träffar i år :thumbup:
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Zozo från GBG här på forumet.Dani skrev:<!--quoteo(post=399765:date=2 May 2007, 09:28:43:name=Steffo)--><div class='quotetop'>CITERA(Steffo @ 2 May 2007, 09:28:43) [snapback]399765[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Vem i klubben var det som lät sin svarta FN2:a känna på lite bankörning igår? En kul detalj bör ju vara att det förmodligen var första gången någon körde en privat sådan på bana i Sverige.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
japp det var jag= hur kul som helst. jag var den enda med fn2 som körde.
det var första gången jag var på en bana men ej den sista, men jag lär ej köra på en bana på ett tag i alla fall, jag måste först skaffa mig r-däck och bättre bromsar. blev fan omkörd hela tiden i kurver och i inbromsningar av bilar med sina r-däck :wallbash: jag pressade visserligen ej allt i kurver o inbromsningar men ändå, men rakt fram gick det bra, var nog garanterad den enda bilen som var orginal hihi
annars tycker att bilen var för mjuk för bankörning och bromsarna håller ej måttet men motorn var :thumbup: pigg o bra.
ps: vill tacka alla som hade hand om denna roliga upplevelse och gjorde detta möjligt :thumbup: (the time of me life)
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
ooooooooooohhhhh dani ska du tåla detta mot ossYASH skrev:Ser ni likheten?
jalla :boxing: :boxing: :boxing: :boxing:
Senast redigerad av zozo den 3 maj 2007, 00:06, redigerad totalt 1 gånger.
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
När vi gick banfunktionärskurs för några år sedan så nämndes det att banorna i sverige har ett tilldelat nummer så kallade bullerfria dagar och att mantorp hade nånstans runt 19 då om jag inte missminner mig.
Om dessa fridagar missbrukas så kan banan förlora sitt tillstånd att få arrangera tävlingar av alla de slag och då kan vi nog allihopa räkna ut hur mycket mantorp som finns kvar att hyra.
De regler som gäller på gatan är precis desamma och det är polisen som skall hålla efter det, men vem här har dundrat förbi farbror blå med 7000 på varvmätaren?
Sen är det väl konstaterat sedan länge att BuddyClub systemen inte är gjorda för bankörning...
Om dessa fridagar missbrukas så kan banan förlora sitt tillstånd att få arrangera tävlingar av alla de slag och då kan vi nog allihopa räkna ut hur mycket mantorp som finns kvar att hyra.
De regler som gäller på gatan är precis desamma och det är polisen som skall hålla efter det, men vem här har dundrat förbi farbror blå med 7000 på varvmätaren?
Sen är det väl konstaterat sedan länge att BuddyClub systemen inte är gjorda för bankörning...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Vem säger att alla som fick svartflagg körde med BC system? Jag gjorde det men blev inte svartflaggad.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Jasså, så det var din bil med Scotte bakom ratten som jag jagade dem sista varven för dagen.RoadRunner skrev:Extra tack till Scotte som tog sig tid att visa hur snabbt man eg kan ta kurvorna, lite synd bara att det blev kvart i fem...
Din bil såg ut att gå riktigt bra. :thumbup:
Höll han fullt på rakan? Tyckte att min CRX hängde hyffsat med där.
Jag har lagt upp dem sista 10 minuterna på youtube.
<a href="" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Mantorp 2007 sista passet, kl.16:50 - 17:00<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Mvh Benci_Hovanyi
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
tack till alla som fixat detta
första gången på banan för mig i torrt väglag,,,var väldigt kul och garanterat inte sista gången,,,körde i ett ganska lugnt tempo för att känna på bilen och det var väl nästan ett hån mot den då det märks att den har så mycket mer att ge i kurvorna 
:thumbup: till alla ansvariga och vädergudarna + alla trevliga motorgalningar som man pratade med
:thumbup: till alla ansvariga och vädergudarna + alla trevliga motorgalningar som man pratade med
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Ja du Dani, vem säger det?Dani skrev:Vem säger att alla som fick svartflagg körde med BC system? Jag gjorde det men blev inte svartflaggad.
Jag gör det inte och jag har inte läst det heller... det jag sa var bara att BC systemen inte är gjorda för 95dB precis... sen om det finns de som lyckas hålla sig under så är väl det bra.
Men då jag var med och roddade en hel del så var det ju ett antal BCIII system som inte fick åka och det även med plugg... och fortfarande är det folk som kör med systemet och tror att det skall funka. (Nej, jag var inte där i år men har snackat med Fredde som beklagade sig över just detta faktum)
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
-
RoadRunner
- Namn: Johan Tullare
Det stämmer att det var vi... och bilen kändes helt okej, det berodde mest på mig själv att jag inte tog kurvorna snabbare...benci skrev:Jasså, så det var din bil med Scotte bakom ratten som jag jagade dem sista varven för dagen.
Din bil såg ut att gå riktigt bra. :thumbup:
Höll han fullt på rakan? Tyckte att min CRX hängde hyffsat med där.
Det kändes inte som att han gav fullt... jag hade högre hastighet in mot Mjölby när jag körde, sen fick man ta det lite lugnt på startrakan med tanke på mitt BC IV...
Riktigt kul att få se körningen bakifrån
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
-
Okyu

- Namn: Kangwook Yu
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 19 times
Jag får tacka för en superkul dag på mantorp! :wohow:
tack till alla som fixade o trixade så att vi kunde köra. :thumbup:
hoppas bara vi har lika tur med vädret nästa år!
mvh okyu
tack till alla som fixade o trixade så att vi kunde köra. :thumbup:
hoppas bara vi har lika tur med vädret nästa år!
mvh okyu
Civic EK4 -98
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
Ja oskar jag får tacka grymt mycket för lånet av fördelaren! Ska passa på o tacka Jerre o Johan som hjälpte mig med bilen även när jag fick gå iväg på mitt flaggvaktspass. O sen bugar och bockar jag för mappningen av min bil som jocke o anders fixade med på morgonen. Samt nya/gamla styrelsen
Mycket tackningar va det. Hoppas jag får köra lite mer än 2,5 varv på nästa banträff samt att SS blir minst lika bra som Mantorp!
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
smacke skrev:hitta bilden på krafts jappsblås...
är man orolig för att komma över 95 db, gör dom seriösa allt för att sänka nivån... även om det innebär fulaste pipan någonsin..
Jag var före min tid, nu kör alla balla system med diesel slutrör. kolla bara på j´s och Toda....
S2000
NSX
Accord
www.tojabygg.se
NSX
Accord
www.tojabygg.se
Jag var faktiskt också på mantorp och kollade lite (även fast jag kör volvo). Det var kul att se lite bankörning faktiskt.
Jag satt och klockade lite olika bilar och de snabbaste (när jag kollade på) låg runt 1.40 på varvet.
Ni som har koll på sånt här, hur snabb är en original s2000 med bra förare runt mantorp? Vad låg ni som körde s2000 på?
Mvh Eric
Jag satt och klockade lite olika bilar och de snabbaste (när jag kollade på) låg runt 1.40 på varvet.
Ni som har koll på sånt här, hur snabb är en original s2000 med bra förare runt mantorp? Vad låg ni som körde s2000 på?
Mvh Eric
Audi TT-RS 2010 400hk
Audi A6 3.0TFSI 400hk
BMW M3 Coupé 2003 -Såld
Audi S4 2010 400hk -Såld
Honda S2000 2004 - Såld
Audi A6 3.0TFSI 400hk
BMW M3 Coupé 2003 -Såld
Audi S4 2010 400hk -Såld
Honda S2000 2004 - Såld
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Enkel förklaring, mätaren var inte ens igång när du körde.Dani skrev:Vem säger att alla som fick svartflagg körde med BC system? Jag gjorde det men blev inte svartflaggad.
Vi var egentligen på tok för snälla då vi endast svartflaggade de som var ÖVER decibelgränsen, hade vi tagit alla som på gränsen dvs 93-94 dB för att inte riskera avstängning om samma bilar kom förbi tex vid omkörning så hade det troligtvis blivit rätt tomt ute på banan...
Kan hålla med om att mätaren troligtvis var lägre ställd än tidigare alt nykalibrerad för det var massor bilar som gick över gränsen denna dag mot tidigare år.
Dock väldigt pinsamt att en klar majoritet av dessa var Hondor.
Får be att tacka alla andra inblandade för en extremt lyckad dag nästan utan incidenter överhuvudtaget.
Vill även tacka för mitt fortsatta förtroende i ledningen!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Coolt, Junior å de klockade 2varv på mig, tror de fick 1.39 och 1.40. Kände mig iofs ganska snabb efter ett par varv då man lärt sig banan lite samt sattiqbad skrev:Jag satt och klockade lite olika bilar och de snabbaste (när jag kollade på) låg runt 1.40 på varvet.
Mvh Eric
lite gränser på däck å väghållning...
MVH
http://www.fotoi.se
Nejdå. Jag har bara CAI i min, resten så gott som original. Andra hjul iofs men inga R-däck.zozo skrev:japp det var jag= hur kul som helst. jag var den enda med fn2 som körde.
det var första gången jag var på en bana men ej den sista, men jag lär ej köra på en bana på ett tag i alla fall, jag måste först skaffa mig r-däck och bättre bromsar. blev fan omkörd hela tiden i kurver och i inbromsningar av bilar med sina r-däck :wallbash: jag pressade visserligen ej allt i kurver o inbromsningar men ändå, men rakt fram gick det bra, var nog garanterad den enda bilen som var orginal hihi
Det var kul att se en CTR 07:a på banan! :thumbup: Och ännu mer kul att köra om :prop:
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
F-n va skönt det var att vara tebax på banan. 
Bilen kändes bra som f-n. Man behöver inte vara lika
duktig chaffis känns det som med diff.
Blev klockad till 1.37 av en väldresserad fru.
Oerhört nöjd med det...
Tack till alla!
Bilen kändes bra som f-n. Man behöver inte vara lika
duktig chaffis känns det som med diff.
Blev klockad till 1.37 av en väldresserad fru.
Oerhört nöjd med det...
Tack till alla!
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Ja, som redan nämnts: Tack för en härlig dag! Som vanligt i mitt fall tar bromsarna alltid slut efter första passet :wallbash: Måste försöka lära mig det, eller iaf bromsa mindre 
Mantorp är en underhållande bana helt klart! Men jag lurar lite på om inte Kinnekulle passar våra små kvicka hondarackare bättre.. kanske bara jag som upplever det.
Föresten, HELVETIKUM vad hal pariser var om man hamnade utanför idealspåret, kom på ställ flera gånger. En vit ITR snurrade ut i lecan precis framför mig ett av varven, spännande!
Mantorp är en underhållande bana helt klart! Men jag lurar lite på om inte Kinnekulle passar våra små kvicka hondarackare bättre.. kanske bara jag som upplever det.
Föresten, HELVETIKUM vad hal pariser var om man hamnade utanför idealspåret, kom på ställ flera gånger. En vit ITR snurrade ut i lecan precis framför mig ett av varven, spännande!
Senast redigerad av henke den 4 maj 2007, 23:45, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
vad är lustgas?
vill först tacka er i HPC som jobbade under denna dag! mycket trevligt och kanon väder! (ni får gärna berätta vem ni mutade ang vädret så vi oxå kan ge dem en slant när det är våran tur!
) jag, sambon och syrran med sambo hade det jätte trevligt med våra långsamma kombis.
syrran och hennes kille vart såpass bitna så nu hägrar det R-däck till nästan gång.
nya bromsar är redan beställda. vi syns på kullen! 
Vad ville de man skulle kolla mer?
vi kollade typ blinkers, bromsljus, bromsvätska, belägg, inga synliga läckage, så där va däckmönster (i alla fall lite mönster) så stolen satt fast och att där fanns säkerhetsbälte.
hej fredrik!
såhär såg besiktningen ut förra året, så det är kanske förståeligt att det reagerades på att den inte var likadan i år som föregående år då vi alla tre klubbar använde samma rutiner och regler och papper.

mvh C
Fixxe skrev:<!--quoteo(post=400021:date=2 May 2007, 18:47:15:name=Istvan)--><div class='quotetop'>QUOTE(Istvan @ 2 May 2007, 18:47:15) [snapback]400021[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Emanuel, de menar att besiktningen av själva bilarna va kassa, att enligt de vi bara kollade blinkers å bromsar typ..
Vad ville de man skulle kolla mer?
vi kollade typ blinkers, bromsljus, bromsvätska, belägg, inga synliga läckage, så där va däckmönster (i alla fall lite mönster) så stolen satt fast och att där fanns säkerhetsbälte.
hej fredrik!
såhär såg besiktningen ut förra året, så det är kanske förståeligt att det reagerades på att den inte var likadan i år som föregående år då vi alla tre klubbar använde samma rutiner och regler och papper.

mvh C
Senast redigerad av vad är lustgas? den 6 maj 2007, 12:11, redigerad totalt 1 gånger.
Christian Lange
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Alla dessa punkter utfördes mig veterligen förutom ljudnivå och koll av bromsvätska där utrustning saknades.
Det är iaf skönt att se att vi sätter standarden på hur en banträff skall utföras.
Det är iaf skönt att se att vi sätter standarden på hur en banträff skall utföras.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Bes.papprena glömdes bort av den som skulle kopierat upp dom vilket upptäcktes först på plats, inget att göra tyvärr, mänskliga faktorn helt enkelt.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014