Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Köpa kamera..
Längesen man skrev här nu.. Men jag vet att det finns en del fotofreaks här inne 
Suttit uppe halva natten nu och surfat runt lite och kikat efter en ny digitalkamera..
Ska åka till Grekland nu på Torsdag & i Oktober åker jag & tjejen till Tobago, så det bör vara en kamera som klarar av att fota schysta naturbilder, typ strandbilder, kolibri, regnskog, solnedgång o.s.v (finns tydligen kameror som är bättre & sämre på det)
Kollar även otroligt mkt på sport, och kameran bör väl även klara av att ta bra bilder under matchen, även om spelet inte går undan i Allsvenskan, så står iaf spelarna inte helt stilla..
Har kikat på dessa två:
Fujifilm FinePix S6500fd
Canon EOS 400D
Och det lutar väl mest mot EOS 400D eftersom den fått så bra kritik.. Men en systemkamera e ju lite dyrare =/
Både systemkamera & "vanlig" digitalkamera är intressant..
Menvill inte ha någon "mini-kompakt-ultra-slim".
Gärna i prisklassen 4000-7000kr.. vid 6000 går smärtgränsen, men kan tänka mig att ge lite extra om det verkligen är värt det..
Ber om ursäkt ifall mitt inlägg ser ut som skit, men jag e trött
Suttit uppe halva natten nu och surfat runt lite och kikat efter en ny digitalkamera..
Ska åka till Grekland nu på Torsdag & i Oktober åker jag & tjejen till Tobago, så det bör vara en kamera som klarar av att fota schysta naturbilder, typ strandbilder, kolibri, regnskog, solnedgång o.s.v (finns tydligen kameror som är bättre & sämre på det)
Kollar även otroligt mkt på sport, och kameran bör väl även klara av att ta bra bilder under matchen, även om spelet inte går undan i Allsvenskan, så står iaf spelarna inte helt stilla..
Har kikat på dessa två:
Fujifilm FinePix S6500fd
Canon EOS 400D
Och det lutar väl mest mot EOS 400D eftersom den fått så bra kritik.. Men en systemkamera e ju lite dyrare =/
Både systemkamera & "vanlig" digitalkamera är intressant..
Menvill inte ha någon "mini-kompakt-ultra-slim".
Gärna i prisklassen 4000-7000kr.. vid 6000 går smärtgränsen, men kan tänka mig att ge lite extra om det verkligen är värt det..
Ber om ursäkt ifall mitt inlägg ser ut som skit, men jag e trött
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Om du är intresserad av en systemkamera så är Olympus E-500 en riktigt fin kamera! Den har det som behövs o är riktigt smidig
Den har fått fina omdömen vid recensioner
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=39010" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=39010</a>
Den har fått fina omdömen vid recensioner
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=39010" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=39010</a>
Erik Forzelius
Linköping
Linköping
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Säger som Clabbe !
Nikon D50 e en mycket trevlig kamera :thumbup:
Nikon D50 e en mycket trevlig kamera :thumbup:
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Har svarat på det med 
Men fick inget svar på då jag frågade om skick o.s.v
Men fick inget svar på då jag frågade om skick o.s.v
Kor med en Nikon D40, helnojd med den ocksa. Det ar en bra nyborjarkamera enligt manga tester.
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*