Ljudtävling!

För Topics som ej är motorrelaterade
DeathScythe

Tog denna som en liten off topic då den handlar lite om min dag...

igår klockan 02:00 typ så bestämde sig jag och en polare att åka ner till Ronneby och delta i ESPL klassen (ljudtävling för dom som inte förstår)

Så vi åkte dit idag på morgonen.. en jefla drös med bilar var där..

Men men, för att gå rakt på sak.. 134 dB stänga dörrar, och 135 dB med öppna dörrar.. Fick även reda på att hela bygget var fel.. Skitkul!!
iförsig så slängde vi ihop en låda bara för att få i allting, men basportarna och placeringen på basarna vart lite fel.. Skulle kunna tjäna 7-10dB om jag byggde allting rätt fick jag höra. En polare kom upp till 145 dB med sina dubbla 18". Så han blev dagens vinnare =)

Slutligen! När vi åkte hem... låg i cirkus 130-140 på 110 motorväg. När vi närmade oss kalmar blir det 50 en liten bit, och sen 70. accelererade normalt, men tänkte inte på hur fort jag körde.. aj aj aj. snuten vinkade visst in mig!!!!! 17 km/h över laglig hastighet...

så nu är det bara till att punga upp 2000 pix.. skitkul hahaha.. typ inte..

Annars har det varit en lyckad dag, gjort slut med bruden idag oxå.. blivit nobbad på ljudtävlingen (förrutom näst intill full poäng på utseendet och bygget vilket många tyckte om) och åkt dit för fortkörning.... Kan en dag bli bättre?

mhm.. kände bara för att snacka ut lite om mitt livs bästa dag!

Hoppas ni inte har det likadant.. fast nu skall vi icke vara så negativa! Hondan höll ju! :D

mvh
[i]Tobias Särkelä
Öland
[b]Honda CRX 1.6i -90 [/b]*Goez Oompa oompa*
[b]VW Corrado VR6 -92[/b] *såld*[/i]
Istvan
Namn: István Csiszár
Kontakt:

Om du fick 2000kr ska du va glad, över 16km/h för fort är 2400kr, jag vet ja fick 16,5km/h för fort. De visa tabellen..

Så det kan du va glad för iaf, å du har ju kvar körkortet :) Och det andra, det löser sig till det bättre ska du se :)

MVH
http://www.fotoi.se
Hondagirl

Du fick iaf "bara" 2000 att punga ut...ja fick 3600 papp o punga ut då ja åkte dit för fortkörning dan efter de höjt böterna:O..maximal otur kallas d!!
då kan ja lova att ja höll på att bli singel haha..killen tyckte inte d va alltför kul då ja bara hade halv lön den månaden me :whistling:

men men du har kortet kvar som sagt o d där me tjejen o sånt ordnar sig allti vet du! :thumbup:
Svetlana Oussova
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Jag har monsterinfektion jag, förbanna va kul det är :P tips: kissa efter sex, annars kan det bli plågsamt :P

men du, det ordnar sig :)
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
DeathScythe

jo, det är sant att jag har haft en del tur oxå... har dock inte heller så mkt pengar kvar denna månad efter en del inköp till kälken. Sen ska jag tona rutorna om 2 veckor vilket kostar 2 papp. Får vänta med att betala böterna efter löningen helt enkelt. Det är trots allt tur att man inte har en F1 bil, då hade man garanterat inte haft körkortet kvar! Har alltid haft sån flyt med dessa poliser. Dum som man är låg jag över 100 km/h på en 50 väg, åkte inte dit för något! snutarna blockade min väg i en rondell och satte på blåljus :(. Och alltid där dom har haft fartkontroller har man alltid tänkt på hastigheterna. Men det är meningen att det ska kännas när man åker dit oO
[i]Tobias Särkelä
Öland
[b]Honda CRX 1.6i -90 [/b]*Goez Oompa oompa*
[b]VW Corrado VR6 -92[/b] *såld*[/i]
Skriv svar