Min nya bil =)
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Låter ju som att kopiera Istvans mapp vore en bra idé?
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Grattis till en finfin bil!
Samtidigt kul att det var som man trodde, det där med hemlighetsmakeri tjänar ingenting till. Bara löjligt att påstå att denna skulle ha 300hk, jag antar att Stranne står och skäms i ett hörn för tillfället.
Samtidigt kul att det var som man trodde, det där med hemlighetsmakeri tjänar ingenting till. Bara löjligt att påstå att denna skulle ha 300hk, jag antar att Stranne står och skäms i ett hörn för tillfället.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
Skitfin bil detta! sett den i action, går så grymt bra...
btw. som jag fått det förklarat sitter det några speciella kammar från Toda i denna...inte dom där "vanliga"
edit: det hära med 300hk...kan det inte vara nån som missuppfattat det hela!? är/har ju varit en NOS tub installerad (dock ej använd)
btw. som jag fått det förklarat sitter det några speciella kammar från Toda i denna...inte dom där "vanliga"
edit: det hära med 300hk...kan det inte vara nån som missuppfattat det hela!? är/har ju varit en NOS tub installerad (dock ej använd)
Senast redigerad av Micke 16v den 19 maj 2007, 17:34, redigerad totalt 1 gånger.
0736316013
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
haha kul att läsa de folk skriver om 300hk... de var ett skämt som fick orimliga proportioner efter att en VISS annan CTR var med i en av getaway filmerna... dem som sett dem och minns kommer nog säkert ihåg att där står att den kärran hade 300hk.. bilen i fråga här i tråden hade samma prylar på och t.o.m några fler vad jag minns vid just den tidpunkten.. då skrevs att även den här bilen hade 300hk bara på skoj... men men.. när de diskuteras siffror så blir folk så allvarliga och skeptiska..
eisenhottie.. vad ska stranne skämmas för menar du?
EDIT: min EG esi har 1000hk.. så nu är de också sant....
Senast redigerad av TriXiE77 den 19 maj 2007, 17:48, redigerad totalt 1 gånger.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Nu ska vi inte spamma sönder Daniels tråd, men att det på något vis var ett skämt från strannes sida uppfattade aldrig jag, han höll benhårt på att den hade massivt med hästar, betydligt mer än Istvans, när den i själva verket har betydligt mindre. Dock är det bara en mappning borta från att ha lika många, vilket måste kännas skönt för Daniel.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Då det har gått så många rykten om effekt i denna bilen och jag har inte hört honom neka effekten en enda gång. Däremot har Speclistan varit väldigt svår att få fram när vi försökte jämföra den med PBs gamla CTR.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Grattis till en fin bil kompis till mig som ägde den förr ..
lite bilder du kanske vill ha
<a href="http://www.westaroze.se/typer/" target="_blank">http://www.westaroze.se/typer/</a>
Mvh Griffe
lite bilder du kanske vill ha
<a href="http://www.westaroze.se/typer/" target="_blank">http://www.westaroze.se/typer/</a>
Mvh Griffe
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars
Vsc.Crew
Glenn Ivars
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
Det skall ju även vara portad topp på denna bil !
13.4 nånting på pissig flygraka med 17" r-däck utan diff och orginal drivlina säger väl en hel del !?
Men sure! bänkpapper is the shit så Istvans bil är väl vassare...
Ska inte paja tråden mera....bilen är som ja sa innan grym med massa godis! ja hade dock köpt moriette lycktor (stavning?)
13.4 nånting på pissig flygraka med 17" r-däck utan diff och orginal drivlina säger väl en hel del !?
Men sure! bänkpapper is the shit så Istvans bil är väl vassare...
Ska inte paja tråden mera....bilen är som ja sa innan grym med massa godis! ja hade dock köpt moriette lycktor (stavning?)
0736316013
Ja jag är väl en av dom som hela tiden trott att bilen skulle bänka runt 250-270hk på vevaxeln och jag kan inte säga annat än att jag hade helt fel. Men då vill jag nästan påstå att en org ctr inte har den "rätta" effekten som honda säger på den bänken som ni bänkat på. för man tycker väl ändå att en ctr som går så mkt bättre än standard borde vara mer än ca 15hk??
Kan en bil någonsin bli perfekt?
-
M Scotte
- Kontakt:
Boråsbänken anger ungefär 7-8% för lite effekt mot Redrums bänk som verkar vara mer korrekt. Istvans bänkade 220whp på redrum mot 204whp på boråsbänken.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Är det bara jag som har insett att hästar inte gör att man vinner?
More Than A Hero. A Legend
Vsc.Crew
Glenn Ivars
Vsc.Crew
Glenn Ivars
-
M Scotte
- Kontakt:
Då det är bänken som talas om, vinner så klart den bil med mest hästar. I bänken alltså.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
TriXiE77
hemma på min köksBÄNK så har min kärra 918whp.. vänta ska jag rita några linjer i paint så ska ni få se.... 
ge nycklarna till hamed på nästa strippkörning så får vi se vilken kärra som går bäst! :boxing:
ge nycklarna till hamed på nästa strippkörning så får vi se vilken kärra som går bäst! :boxing:
073-9034221
- Kontakt:
Den sved din lille ------. Sticker du upp mot mina paintskills?TriXiE77 skrev:hemma på min köksBÄNK så har min kärra 918whp.. vänta ska jag rita några linjer i paint så ska ni få se....
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
TriXiE77
japp!
ska vi ha en paint-duell!??! :Ph
073-9034221
man på varandra ute på gatan, så är det mano on mano som gäller
Jag ska köra strippen själv, sen om Ahremark vill lämna bort nycklarna är en annan sak, ja tycker ja kan köra tillräckligt bra tycker jag
Hoppas på att komma ner i runt 13,2s och runt 167-168km/h i slutfart men man vet aldrig
MVH
István
Som att säga, ja körde 1.37 på mantorp, men hade nån raceförare kört så kanske den kunnat gå på 1.33. I mitt tycke ganska orelevant, för träffar
man på varandra ute på gatan, så är det mano on mano som gäller
Jag ska köra strippen själv, sen om Ahremark vill lämna bort nycklarna är en annan sak, ja tycker ja kan köra tillräckligt bra tycker jag
Hoppas på att komma ner i runt 13,2s och runt 167-168km/h i slutfart men man vet aldrig
MVH
István
Senast redigerad av Istvan den 22 maj 2007, 01:14, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.fotoi.se
strannes fd bil har wallbro 255 soppapump och större spridare också.
ventilerna som sitter i kommer jag inte ihåg vad dom heter men det va nått med black bla bla. Dom pulveriseras istället för att förstöra vid haveri. pallar betydligt mer än original.
angående mappen så verkar det ju skummt att supramannen skulle ha missuppfattat inställningarna på motorn efter att ha mappat den i typ fem hela dagar men men.
skulle va kul att se vad den bilen skulle dra 402m med slicks och riktigt preppat underlag med tanke på att den gick 13,45 i västerås, och det underlaget kan jag intyga va uselt.
jag säger iallafall grattis till den nya ägaren, den grymmaste ctr:en sett i helhet över hela bilen/basti
ventilerna som sitter i kommer jag inte ihåg vad dom heter men det va nått med black bla bla. Dom pulveriseras istället för att förstöra vid haveri. pallar betydligt mer än original.
angående mappen så verkar det ju skummt att supramannen skulle ha missuppfattat inställningarna på motorn efter att ha mappat den i typ fem hela dagar men men.
skulle va kul att se vad den bilen skulle dra 402m med slicks och riktigt preppat underlag med tanke på att den gick 13,45 i västerås, och det underlaget kan jag intyga va uselt.
jag säger iallafall grattis till den nya ägaren, den grymmaste ctr:en sett i helhet över hela bilen/basti
Sebastian Hasselgren
Jo, men det var nog mer insatt för lustgassystemet, det är ju inte så att original inte pallar med dessa effekter. Alltså menar spridare och soppapump.
Hade han bilen i 5hela dagar? Han fatta la inte varför den börja låta mer över 5000varv
Känns som att många tycker, woow, men det är ju supramannen, men liksom, vem är han i Honda benämning, ingen, har han ens pillat med Hondata eller v-tec bilar innan?
Sen är det svårt att få till en fin mapp om man inte kör de på bänk, knappast så att han känner att, ja nu öka ja 5hk vid detta varv, skit svårt!
Sen sätta varvstoppet på 9500rpm på den motorn med original botten, känns lite sisådär.
Sa iaf till Ahremark att jag inte tycker han ska varva mer än 9000rpm om han vill ligga på säkra sidan
MVH
Hade han bilen i 5hela dagar? Han fatta la inte varför den börja låta mer över 5000varv
Sen är det svårt att få till en fin mapp om man inte kör de på bänk, knappast så att han känner att, ja nu öka ja 5hk vid detta varv, skit svårt!
Sen sätta varvstoppet på 9500rpm på den motorn med original botten, känns lite sisådär.
Sa iaf till Ahremark att jag inte tycker han ska varva mer än 9000rpm om han vill ligga på säkra sidan
MVH
Senast redigerad av Istvan den 25 maj 2007, 03:31, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.fotoi.se
-
Anonymous
tycker det verkar va en del skisnack här inne =) är väl bara att kolla tider sen när man kör på samma bana osv. sen är de ju förarens fel om man förlorar =)
-
Tommie Blomqvist
Bara ställa bilarna mot varann, så är det löst.
Bänkar och temperaturer samt fuktighet ger diffar.
Även bänkar diffar från dag till dag, far an square, ställ dom mot varann.
Kör 10 repor, så är svaret i klart
JDM lådan kan få lite fördelar iom sin något högre utväxling, men bagateller som sagt.
Jag vill också ha råd att trimma.

Bänkar och temperaturer samt fuktighet ger diffar.
Även bänkar diffar från dag till dag, far an square, ställ dom mot varann.
Kör 10 repor, så är svaret i klart
JDM lådan kan få lite fördelar iom sin något högre utväxling, men bagateller som sagt.
Jag vill också ha råd att trimma.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
christer_carlsson
- Bil: Accord Type-S
- Namn: Christer Carlsson
Bra val av bil, daniel!
Jag är faktiskt lite avundsjuk...önskar nästan att jag också hade en bil som alla pratar om
Fattar inte att det är så känsligt med hästar.
Jag är faktiskt lite avundsjuk...önskar nästan att jag också hade en bil som alla pratar om
Fattar inte att det är så känsligt med hästar.
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
-
Tommie Blomqvist
Min pappa e fet. =)
[b] Cybertuner[/b]
Mins inte att Du försökt, har allt specificerat flera gånger!M Scotte skrev:Har försökt det i i hans äga men fick ingen riktig klarhet då jag inte tror det var särås personligen som byggde den.
Det som jag tycker Ahremark ska vara riktigt nöjd med är att bilen har betydligt mer att ge än i nuläget med tanke på hur bromskurvan såg ut. Den som mappat har inte gjort det i bänk eller inte vetat hur/att man kan justera VTC.
Fattar inte att Ni orkar!
Som nå jävla 3 åringar, kanske därför man ledsnade på somliga inom klubben/forumet!
Hur som helst...
Postade detta för nått år sedan och har postat det mer specifikt i nån mer tråd oxå men hittar det inte nu:
Ventyilfjädrarna kommer om jag mins helt rätt med Toda kitet som jag köpte av Kåpe (Speedworks), reteinerna kommer från KMS Engenering.Särås skrev:Typ:
The car have the The TODA N2 Engine Kit, Hondata intakegasket, Toda headgasket, ReDot big rotor brake system (biger brakes whit Brembo callipers), Toda exhaust manifold, Hondata ECU reprogram, Mugen clutch kit, Toda lightweight flywheel, K&W Coilovers, AEM CAI, AEM Spark Plug Covers, AEM Fuel rail, cylinder head preparation, Spoon throttle body, stronger headboults, Mugen Fan Switch, Spoon oil filler cap, Spoon Radiator Cap, Racing Valves, Mugen Thermostat, titanium retainers, rear upper control arms, engine mount kits, J's racing engine damper, Spoon Lower Arm Bar, Bride Seat Rail Kit, Recaro SPG racing seats, Momo stering whel whit snap off, Mugen Front Under Spoiler Kit, Mugen Front Sports Grill Kit, Mugen Radiator Duct Kit, OEM Style Carbon Fiber Hood, Spoon Reserve Tank Cover, OZ 18" Superleggera cup, NGP sparkplugs, racing exhaust from Uppsala Avgasteknik in Sweden and Skunk2 Wheels nuts.
Toppen & insuget är portat av Anders Brink i Gävle(en av dom bästa MC portarna i landet nu för tiden), motorn i hop skruvad av JM Bil & lackservice i Enköping & mappad av Suprafjanten...
Stolarna är byta och så även camberstaget i bak, stolarna såldes aldrig med bilen utan blev några Sparco stolar och camberstagen jag köpte vissade sig vara Biltema kvalitet, så David har bytt dom, om jag misn rätt så har Avgasteknik även pillat på avgassystemet igen...
Det samt en JDM låda och bakre JDM krängare och säkert nå mer har David kostat på.
Så har jag svarat nu!?!? :ranting:
Har för mig att jag kanske inte rabblat allt som gjordes på bilen där, har inte kvar några lappar/kvitton så allt jag har är det jag själv skrivit på div forum, allt från http://www.s2ki.com & engelska Civic Type-R forumet.
Lite högre standard där och inte lika mycket kasta skit på varandra osv stämning!
Nej fy fan...
/Jimmy Särås (som är glad att han inte äger en Honda längre, inte för att bilarna var dåliga, utan för stämningen och vissa personer på klubben)
P.S: Men står kanske en NSX Type-R i garaget en dag, tills dess så ha det bäst...
P.S2: Undrar hur länge den här posten får ligga kvar, kan ju hoppas att kretik kan tas...
mvh Jimmy Särås
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
Thank you Ayrton Senna!
Jag har en 1300hk motor & bil, det kan vara sant...TriXiE77 skrev:haha kul att läsa de folk skriver om 300hk... de var ett skämt som fick orimliga proportioner efter att en VISS annan CTR var med i en av getaway filmerna... dem som sett dem och minns kommer nog säkert ihåg att där står att den kärran hade 300hk.. bilen i fråga här i tråden hade samma prylar på och t.o.m några fler vad jag minns vid just den tidpunkten.. då skrevs att även den här bilen hade 300hk bara på skoj... men men.. när de diskuteras siffror så blir folk så allvarliga och skeptiska..
Och som sagt GIS crew skapade vår humor runt att Stranne skulle ha 300++++ hk...
Så svårt att söka, och så svårt att änns komma på att det ligger postat på detta forum minst 2 gånger total spec samt på engelska Civic Type-R forumet 2-3 gånger... :wallbash:Eisenhut skrev:Då det har gått så många rykten om effekt i denna bilen och jag har inte hört honom neka effekten en enda gång. Däremot har Speclistan varit väldigt svår att få fram när vi försökte jämföra den med PBs gamla CTR.
Verkligen, han har som sagt refererat till Stefans (gamla?) som var med i GIS som GIS crew/Stefan påstod hade 300hk, David (f.d min bil) hade ju uppenbarligen "mer" grejer och borde tämligen ha mer, David och jag (även Basti) har hela tiden haft roligt och sagt att det säkert var 300+++ hk i "denna då", så för oss så är det mer en grej.xzbatt skrev:Att Stranne ska behöva stå och skämmas tycker jag bara är slag under bältet.
För övrigt så är det även som Basti säger, större spridare och större soppa pump i Davids och min gamla. Ventilerna var även dom nånting special (dyra var dom iaf) och skulle inte vara som alla andra...
Hur mycket hum bug det är vet jag inte, svarta var dom och dom ska klara av Turbo/kompressor och extrema värme tal!
Mins jag rätt var dom i 5-10,000:- klassen(för samtliga)...
Jag skiter i vilket nu viserligen, har ju inte ägt bilen på några år så...
Har även för mig att dom kan vart lite större än orginal och sjävla svarta ytan skulle även göra så det flödade lättare förbi!?
Hur mycket hum bug det är vet jag inte, men vet att Kåpe tyckte det var "det västa" och jag bangade inte på att köpa dom...
Så bilen är inte riktigt så orginal rakt igenom...
Som sagt lägg till:
Spridare, soppa pump, ventilerna.
Lustgasen har vi aldrig använt, då SMR aldrig gjorde en mapp för den...
Angående varför vi tittade på ett byte av spridare, det var helt enkelt för vi tittade på hur mycket % av spridarna som användes vid 9000varv, vi insåg att det inte skadade att fetta på och då var det lite för mycket procent enligt somliga motorbyggare utanför honda klubben (inte SMR utan "riktiga motorbyggare") dom ansåg att spridarna gott kunde vara större och att man använder 80-85% i stället för 98%...
Då är man på en säker lina osv, samt att soppa pumpen dömdes ut av dessa, så slut spekulerat om det.
Dock säger jag inte att det inte skulle gå med orginal, det har ju några bevisat.
dessutom så har väll inte spridarna nånting med ett blött lustgas system att göra??? :whistling:
Däremot soppa pumpen har det, därför det blev pumpen det blev!
/J
mvh Jimmy Särås
Thank you Ayrton Senna!
Thank you Ayrton Senna!
Måste passa på innan jag loggar ut att Du har en mega rå bil!Ahremark skrev:Hämtade strannes ctr i fredags förra veckan =)
har inte tatt några bilder än..
men om ni vill veta vad som sitter på och vad mina planer är så kolla http://www.garaget.org/vtec
här är några gammla bilder på den..
[attachment=26384:0003.jpg]
[attachment=26387:DSC_3377.JPG]
Mvh Danne
Tro inget annat, saknar henne då och då faktiskt... :worthy:
Dock så ska man inte alltid tro på det som "förstå sig påare" skriver på ett internet forum, finns aldeles för många som vet bäst! :ranting:
Lycka till!
/J
mvh Jimmy Särås
Thank you Ayrton Senna!
Thank you Ayrton Senna!