Styling av FN2
Hej hopp!
I den lilla byn Sjöbo där jag bor rullar det 2st CTR FN2 GT Milano röda båda två, varav den ena är min.
Så jag har bestämt mig för att styla min något.
Det jag funderar på är att antingen skaffa nya sommarfälgar, som är vita, eller lacka orginal fälgarna vita.
Dessutom så är jag faktiskt ganska sugen på att skaffa sådanna här <a href="http://www.dekaltrim.nu/prod_show.asp?a ... hirdgroup=" target="_blank">dekaler</a> i vitt. Ja jag vet att det är lite löjligt, eller ja jag tycker inte det men alla mina polare gör. Denna gången kommer jag nog faktiskt att gå efter mitt eget spår. Och skulle det nu se alldeles för hemskt ut så kan man alltid ta bort det.
Samt så har jag funderat på att sätta type-r logga i grillen och sponsordekaler på sidokjolarnas främre del och på framdörrarna. Alla dekaler skall isf vara vita.
Vad tycker ni?
I den lilla byn Sjöbo där jag bor rullar det 2st CTR FN2 GT Milano röda båda två, varav den ena är min.
Så jag har bestämt mig för att styla min något.
Det jag funderar på är att antingen skaffa nya sommarfälgar, som är vita, eller lacka orginal fälgarna vita.
Dessutom så är jag faktiskt ganska sugen på att skaffa sådanna här <a href="http://www.dekaltrim.nu/prod_show.asp?a ... hirdgroup=" target="_blank">dekaler</a> i vitt. Ja jag vet att det är lite löjligt, eller ja jag tycker inte det men alla mina polare gör. Denna gången kommer jag nog faktiskt att gå efter mitt eget spår. Och skulle det nu se alldeles för hemskt ut så kan man alltid ta bort det.
Samt så har jag funderat på att sätta type-r logga i grillen och sponsordekaler på sidokjolarnas främre del och på framdörrarna. Alla dekaler skall isf vara vita.
Vad tycker ni?
Simon Sprah
Civic Type R GT -07
Civic Type R GT -07
Köp det officiella styling-kitet (front + bakkjol) från honda. Ser riktigt bra ut för att vara styling.. Och om du ska skaffa en logga till grillen, se då till att det blir 07:ans R-märke. Det ser helt annorlunda ut än det gamla. 
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
christer_carlsson
- Bil: Accord Type-S
- Namn: Christer Carlsson
Finns det några bilder på detta?
Hittade något på honda access som bara var miniatyrbilder..
Hittade något på honda access som bara var miniatyrbilder..
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Personligen hade jag skippat det med dekalerna.. men som sagt fälgarna låter bra :thumbup:
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Här har ni bilder på front/bak-kitet:

<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Gillar inte det kitet alls.. tycker det förstör en hel del av bilen .. snyggare när den e helröd
än svart färg fram o bak på bilen.... snyggare som den är.. måste väl finnas snyggare kit än det..
än svart färg fram o bak på bilen.... snyggare som den är.. måste väl finnas snyggare kit än det..
www.FotografAndreas.se
Smaken är som baken. Som jag ser det så är fördelen med detta kit att bilens "leksaks-look" tonas ned lite. Särskilt bakpartiet som ser lite strange ut orginal med en massa rött och ett stort gap längst ned. Och nej, det finns inget annat kit i dagsläget (förutom nån tysk skitful sak), och det lär väl inte dyka upp nåt sålänge bilen endast finns i EU. Dock börjar det nu ryktas om att den även ska säljas i Japan (tillsammans med sedanmodellen), så då kanske det börjar hända lite.
Senast redigerad av ToLo den 13 juli 2007, 16:35, redigerad totalt 1 gånger.
www.toloweb.se
www.toloweb.se
J.A.S har väl ett kit till bilen? Men om jag känner dom rätt så är det långtifrån gratis!
Edit: Hmm, eller har dom det? Är inne på deras sida men hittar ingenting mer än scoopet på taket...
Edit: Hmm, eller har dom det? Är inne på deras sida men hittar ingenting mer än scoopet på taket...
Senast redigerad av ziggy den 13 juli 2007, 16:52, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
ToLo skrev:Här har ni bilder på front/bak-kitet:
Tycker att det kitet är riktigt hett faktiskt! Mycket snyggt! O sen Andreas, gällande dekaler är du kanske inte rätt man att uttala dig? Vill minnas någon som hade massa drakar o grejor på sin bil tidigare??
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Okej okej! Det var lite feedback!
Tackar samtliga för era synpunkter.
Personligen så tycker jag också att kittet ovan är riktigt snyggt! Då får man bort det där fula "fusk" plastgallret där bak
Så det "kanske" blir aktuellt tillsammans med det där "ambient light". Beror på totala priset samt leveranstid och dyl. Dom där 19" Rage fälgarna är rätt heta, men det finns inte en chans att jag pyntar det priset som Honda begär för dom.
Jag ska se mig omkring efter ett par vita fälgar, och sänkning blir det nog inget med, då jag redan har problem att ta mig fram där jag bor, för att gatukontoret har nog inte varit nyktra när dom byggt vägbulorna. Dom e på tok för höga! Dekaler, uh, det kommer jag nog faktiskt att testa! Skulle jag inte gilla det så kan jag alltid ta av dom. Och jag kommer att tona rutorna, hur mörkt har jag dock inte bestämt mig för.
ToLo: Tackar för det tipset om TypeR märket, efter en närmare titt så såg jag att det inte var detsamma!
Tackar samtliga för era synpunkter.
Personligen så tycker jag också att kittet ovan är riktigt snyggt! Då får man bort det där fula "fusk" plastgallret där bak
Jag ska se mig omkring efter ett par vita fälgar, och sänkning blir det nog inget med, då jag redan har problem att ta mig fram där jag bor, för att gatukontoret har nog inte varit nyktra när dom byggt vägbulorna. Dom e på tok för höga! Dekaler, uh, det kommer jag nog faktiskt att testa! Skulle jag inte gilla det så kan jag alltid ta av dom. Och jag kommer att tona rutorna, hur mörkt har jag dock inte bestämt mig för.
ToLo: Tackar för det tipset om TypeR märket, efter en närmare titt så såg jag att det inte var detsamma!
Simon Sprah
Civic Type R GT -07
Civic Type R GT -07