Lekdag i det blöta.
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
C.moon.S2k
ha ha skoj det är ju min gamla M3a, den med 19"

<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Fan va fina s2000 :drool2: :whatever:
Gillar parkeringarna nu gör, fick ni inte lära er på bilskolan att man skall stå innanför rutorna? :rolleyes:
Gillar parkeringarna nu gör, fick ni inte lära er på bilskolan att man skall stå innanför rutorna? :rolleyes:
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
Riktigt feta bilar, jag tror jag blev kär i den svarta s2000 
m3:orna är också sjukt grymma, jag börjar gilla Bämwää mer och mer. har faktiskt sneglat lite på 330 kombi..
m3:orna är också sjukt grymma, jag börjar gilla Bämwää mer och mer. har faktiskt sneglat lite på 330 kombi..
Kenny Elg
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
hs2000 : det är han som kör den vita nu, som hade en svart som blev skrotad och inlöst.
c.moon : coolt, sålde du den till min polare i gbg eller hade du den för längesen?
kenny : jo b m w m3 är en riktigt rolig och bra bil. svårslagen på många plan skulle jag nästan kunna säga
den svarta S2000 är i mina ögon sveriges överlägset snyggaste, så tricid, man kan lugnt säga att smaken är som baken!!! dom OZ 18" är så jävla snygga och perfekta för s2k anser jag.
c.moon : coolt, sålde du den till min polare i gbg eller hade du den för längesen?
kenny : jo b m w m3 är en riktigt rolig och bra bil. svårslagen på många plan skulle jag nästan kunna säga
den svarta S2000 är i mina ögon sveriges överlägset snyggaste, så tricid, man kan lugnt säga att smaken är som baken!!! dom OZ 18" är så jävla snygga och perfekta för s2k anser jag.
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Front är det fulaste man kan byta på S2000 tycker jag. Sabbar ju hela utseendet direkt.
han har : rensat fronten från regskylt och skruvhål och lackat om, rensat på emblem på sidor, fälgar, coilovers, sparcostolar, speglar, mugenknopp och lite andra saker inuti bilen, T1-R avgas, injencai m m m m..
men som sagt. i MINA ögon är den sjukt snygg!
han har : rensat fronten från regskylt och skruvhål och lackat om, rensat på emblem på sidor, fälgar, coilovers, sparcostolar, speglar, mugenknopp och lite andra saker inuti bilen, T1-R avgas, injencai m m m m..
men som sagt. i MINA ögon är den sjukt snygg!
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
tricid : alla får tycka som dom vill, hade den varit utan front o bak o han tyckt att den va sveriges snyggaste så är de upp till han
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
C.moon.S2k
ja sålde den till din kompisFredrick skrev:hs2000 : det är han som kör den vita nu, som hade en svart som blev skrotad och inlöst.
Ingen i ditt kompis gäng som vill köpa en GP vit S2000?
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
jag har inte sagt att han har tyckt fel utan jag tyckte bara som jag tycker och undrade snällt om hans kompis hade gjort någon modifikation på fronten och jag fick ett svar som va nej. sen utöver nej svaret anser jag att han har fel men som du själv säger får man tycka vad man vill. jag håller med om att 05 och framåt är skitsnygga på fronten men om man tittar på eftermarknadsfrontar finns det så mycket snyggare fast de kostar lika mycket som de är snygga.Honda skrev:tricid : alla får tycka som dom vill, hade den varit utan front o bak o han tyckt att den va sveriges snyggaste så är de upp till han
Emanuel Larsson
Den svarta gick i Varberg innan.
Vaja hörde smällde nuvarande ägare den 3 timmar efter köp.
Fronten är org.
Avgaset är förövrigt ett från boårs emanuel!
Fronten är org.
<!--coloro:grey--><span style="color:grey"><!--/coloro-->Tidigare.
S2000 -01
S2000 -00
ITR -99<!--colorc--></span><!--/colorc-->
S2000 -01
S2000 -00
ITR -99<!--colorc--></span><!--/colorc-->
C.moon.S2k skrev:<!--quoteo(post=425369:date=12 Aug 2007, 14:49:32:name=Fredrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick @ 12 Aug 2007, 14:49:32) [snapback]425369[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->quote]
ja sålde den till din kompis, var jag som importerade den från Början,
Ingen i ditt kompis gäng som vill köpa en GP vit S2000?
Asså. Coolt
Har du inga saftiga detaljer att berätta så jag kan gotta mig lite
Nej, ingen på rak arm. Polaren med den röda köpte nu i onsdags sin S2000, annars så hade det säkert varit intressant..
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
åfasen det menar du inte=) tror jag till och med vet vems gammlaAHLBERG skrev:Den svarta gick i Varberg innan.
Fronten är org.
Emanuel Larsson
Han kanske inte har några orginalfälgarTricid skrev:att sätta på sånna fälgar som sitter på den svarta s2000 borde vara förbjudet...äckligt fula
(Jag tror nämligen att de ligger i mitt garage*ler*)
.:Gerry Pettersson:.
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!
Fyfan vilket coolt gäng, får jag joina? Jag kör en skrotig Civic 92 som gått 30k mil :biglaugh2:
Men seriöst, riktigt saftiga bilar!!! Den svarta S2k:n låter fan som en MC, har sett honom gasa flera gånger inne i stan, runt NK P-huset
Din M3:a är oxå big-status :worthy:
Hörs..
Men seriöst, riktigt saftiga bilar!!! Den svarta S2k:n låter fan som en MC, har sett honom gasa flera gånger inne i stan, runt NK P-huset
Hörs..
kush and a swisha, money over bitches..
hahaha tack.MaxBoosT skrev:Fyfan vilket coolt gäng, får jag joina? Jag kör en skrotig Civic 92 som gått 30k mil :biglaugh2:
Men seriöst, riktigt saftiga bilar!!! Den svarta S2k:n låter fan som en MC, har sett honom gasa flera gånger inne i stan, runt NK P-husetDin M3:a är oxå big-status :worthy:
Hörs..
klart du är välkommen med den pärlan
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Du borde se Foddens bil som den såg ut förra året. Fy fan vad het!Fredrick skrev:hs2000 : det är han som kör den vita nu, som hade en svart som blev skrotad och inlöst.
<!--coloro:#808000--><span style="color:#808000"><!--/coloro-->[b]Audi a4 1,8 TQ[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->