"No Name" Ebay kopplingar
Tänkte dela med mig lite, läste en jätte intressant tråd på d-series.org om kopplingar.
Vet att många här inne har insett vikten av en bra koppling och man får vad man betalar för.
Vissa har även fått dessa kopplingar att funka så det finns alltid två sidor.
Här är lite bilder från en kille i Finland som köpte en billig sats på ebay.
<a href="http://rushi.kapsi.fi/pics/d16z6/act/" target="_blank">http://rushi.kapsi.fi/pics/d16z6/act/</a>
Vet att många här inne har insett vikten av en bra koppling och man får vad man betalar för.
Vissa har även fått dessa kopplingar att funka så det finns alltid två sidor.
Här är lite bilder från en kille i Finland som köpte en billig sats på ebay.
<a href="http://rushi.kapsi.fi/pics/d16z6/act/" target="_blank">http://rushi.kapsi.fi/pics/d16z6/act/</a>
Senast redigerad av adio den 24 augusti 2007, 12:09, redigerad totalt 1 gånger.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
ajaj!
bra att såna härna trådar kommer till så man får veta lite bra/dåliga saker med ebay..
stod det någonting om det var hans eget fel eller om det verkligen var en "billig och dålig" koppling ?
vad hade han för setup på bilen ?
bra att såna härna trådar kommer till så man får veta lite bra/dåliga saker med ebay..
stod det någonting om det var hans eget fel eller om det verkligen var en "billig och dålig" koppling ?
vad hade han för setup på bilen ?
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
När det där hände hade han i stort sett org d16z6, enda var att han hade andra kolvar så kompet låg på 12,5:1 ungefär.
Det var flera som hade haft samma problem så monteringen tror jag inte det berodde på, killen är riktigt duktig också.
Han har papper på 173whp N/A ur en D16Z6
Det var flera som hade haft samma problem så monteringen tror jag inte det berodde på, killen är riktigt duktig också.
Han har papper på 173whp N/A ur en D16Z6
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Hela problemet verkar ligga i ett skuret urtrampningslager, resten hade nog gått fint om det inte hade pajat. Har aldrig sett ett oem haverera så.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Ebay hit å dit, men det finns ju även seriösa företag på Ebay som säljer t.ex. Exedy å alla dessa fina märken.
Och är det Exedy så är det Exedy, då är det ett bra märke, så frågan är då vilket märke köpte han? Om det är något "No name" så får man
väl nästan skylla sig själv lite.. Menar bara de känns som en dum topic, "ebay kopplingar", för det finns ju bra grejjer där med.
Beror på om man vill snåla å köpa något okänt märke, eller köpa nåt känt som man vet funkar!
MVH
István
Och är det Exedy så är det Exedy, då är det ett bra märke, så frågan är då vilket märke köpte han? Om det är något "No name" så får man
väl nästan skylla sig själv lite.. Menar bara de känns som en dum topic, "ebay kopplingar", för det finns ju bra grejjer där med.
Beror på om man vill snåla å köpa något okänt märke, eller köpa nåt känt som man vet funkar!
MVH
István
http://www.fotoi.se
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
haha de var den dummaste tråden idag... och exakt vad hade detta med ebay att göra?
min polares kompis Traktor rasade och han hade ett en teddybjörn i bakrutan från AKR.. så tänk på de där ute.. skaffa inte teddybjörnar ifrån AKR! skaffa en riktig i från biltema!
min polares kompis Traktor rasade och han hade ett en teddybjörn i bakrutan från AKR.. så tänk på de där ute.. skaffa inte teddybjörnar ifrån AKR! skaffa en riktig i från biltema!
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
<!--quoteo--><div class='quotetop'>CITERA</div><div class='quotemain'><!--quotec-->haha de var den dummaste tråden idag... och exakt vad hade detta med ebay att göra?
min polares kompis Traktor rasade och han hade ett en teddybjörn i bakrutan från AKR.. så tänk på de där ute.. skaffa inte teddybjörnar ifrån AKR! skaffa en riktig i från biltema!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha!
men mm köper man billiga no-name saker på ebay e man nog rätt medveten om att de kan gå åt skogen.. köpt lite saker via ebay, hittils aldrig blivit besviken..
min polares kompis Traktor rasade och han hade ett en teddybjörn i bakrutan från AKR.. så tänk på de där ute.. skaffa inte teddybjörnar ifrån AKR! skaffa en riktig i från biltema!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha!
men mm köper man billiga no-name saker på ebay e man nog rätt medveten om att de kan gå åt skogen.. köpt lite saker via ebay, hittils aldrig blivit besviken..
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Okej, rubriken kanse var lite missvisande, men det går ju ut på att man får vad man betalar för. Och oftast så finns den billigaste skiten på just Ebay.
Jag tycker det var bra info iaf.
Jag tycker det var bra info iaf.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Trixie känner sig kanske lite hotat för han sido hobby är ju att sälja just ebay skit.
Sen hans exempel är ju heller inte så lysande, detta är ju jävligt relevant information som kan orsaka ras jämfört med en teddybjörn i någon bakruta.
Som Istvan säger så finns det självklart bra grejer och exedy är ju alltid exedy men det är no name grejerna jag vill få upp ögonen för.
Att man får vad man betalar för stämmer verkligen här.
Sen hans exempel är ju heller inte så lysande, detta är ju jävligt relevant information som kan orsaka ras jämfört med en teddybjörn i någon bakruta.
Som Istvan säger så finns det självklart bra grejer och exedy är ju alltid exedy men det är no name grejerna jag vill få upp ögonen för.
Att man får vad man betalar för stämmer verkligen här.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
Nordström
- Bil: Jazz
- Namn: Joel Nordström
Håller med trixie, Jag tror att alla har missförstått det här med ebay, Ebay är ju ungefär samma sak som blocket, fast tusen gånger större. Köper man bara efter priset så får man skylla sig själv när det rasar.
Ingen som sett att det är en ACT koppling?
Mvh Stefan Söderberg
Utför lackeringsjobb, plåtjobb m.m.
Har F-skattsedel och redovisar moms
0708163541
info@stefansoderberg.com
<a href="http://www.stefansoderberg.com" target="_blank">http://www.stefansoderberg.com</a>
Utför lackeringsjobb, plåtjobb m.m.
Har F-skattsedel och redovisar moms
0708163541
info@stefansoderberg.com
<a href="http://www.stefansoderberg.com" target="_blank">http://www.stefansoderberg.com</a>
Ja men det är ju precis det de handlar om...... Men när jag säger ebay kopplingar så är det för att många köper billiga grejer där ifrån och tror att det ska funka lika bra.Nordström skrev:Håller med trixie, Jag tror att alla har missförstått det här med ebay, Ebay är ju ungefär samma sak som blocket, fast tusen gånger större. Köper man bara efter priset så får man skylla sig själv när det rasar.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
TriXiE77
Adio.. hahaha du är så patetisk så de är inte sant... håll dig till AKR och knip om saker du itne vet ett skit om.. ska inte skriva de jag vill skriva om dig just nu för de skulle rendera i varningar. Men snart ligger ett stilla önskemål från min sida att du bara lämnar de här forumet.
073-9034221
- Been thanked: 3 times
Det är väl rätt dumt att "hänga ut" Trixie BARA för att han är en av MÅNGA Ebay importörer.
Tvivlar ganska starkt på att han ens skulle vilja sälja på sina kunder skit,för isf skulle det väl knappast va några kunder kvar hos honom idag.
Plus att han bara är en i mängden,så ska du nog se att tom AKR säkert importerar en del från Ebay.
Precis som många andra företag och privatpersoner.
Och som många redanv et skall man inte montera nått man inte riktigt vet hur man skall göra med,iom att det kan skapa haveri.
Och som brukligt så skall man även gämföra tidigare fungerande del med nya så dom verkar överens stämma.
För att slippa detta fenomen som du visat.
Men givetvis så finns det mycket skit på Ebay,precis som på blocket.
Bara en fråga om att kunna sortera ut skiten bland det bra.
Så,att nämna Trixie va väl inte så nödvändigt iom att han bara är en i mängden bland alla!
Tvivlar ganska starkt på att han ens skulle vilja sälja på sina kunder skit,för isf skulle det väl knappast va några kunder kvar hos honom idag.
Plus att han bara är en i mängden,så ska du nog se att tom AKR säkert importerar en del från Ebay.
Precis som många andra företag och privatpersoner.
Och som många redanv et skall man inte montera nått man inte riktigt vet hur man skall göra med,iom att det kan skapa haveri.
Och som brukligt så skall man även gämföra tidigare fungerande del med nya så dom verkar överens stämma.
För att slippa detta fenomen som du visat.
Men givetvis så finns det mycket skit på Ebay,precis som på blocket.
Bara en fråga om att kunna sortera ut skiten bland det bra.
Så,att nämna Trixie va väl inte så nödvändigt iom att han bara är en i mängden bland alla!
Jag har inte hängt ut någon, jag svarar bara på inlägg. Ingen av de andra som importerar från ebay har svarat i tråden därför nämner jag inte dem.
Sen förstår jag inte Trixie varför du hakat upp dig på Akr, jag har inget som helst med att göra med dom. som du skrev i en annan tråd att jag skulle ha procent på det som säljs i Sverige är ju bara i dina fantasier.
Jag tänker inte bara på mig själv utan försöker dela med mig av mina kontaker iställe för att ta betalt. Att dela med sig och hjälpa andra tycker jag är hela meningen med en klubb/förening men jag kanske ska ta betalt även jag.
Du får gärna smutskasta AKR om det får dig må bättre:)
Lycka till Trixie med att sälja dina trimchip för 1000:- och övertala mig gärna att det är bra för motorn.
Tycker det är synd att sånt här skitsnack ska förstöra tråden. Jag försökte få fram att man får vad man betalar för så folk skulle få upp ögonen för vad som kan hända. Har hört så många gånger personer säger äsch jag testar och så går det åt helvete.
Sen förstår jag inte Trixie varför du hakat upp dig på Akr, jag har inget som helst med att göra med dom. som du skrev i en annan tråd att jag skulle ha procent på det som säljs i Sverige är ju bara i dina fantasier.
Jag tänker inte bara på mig själv utan försöker dela med mig av mina kontaker iställe för att ta betalt. Att dela med sig och hjälpa andra tycker jag är hela meningen med en klubb/förening men jag kanske ska ta betalt även jag.
Du får gärna smutskasta AKR om det får dig må bättre:)
Lycka till Trixie med att sälja dina trimchip för 1000:- och övertala mig gärna att det är bra för motorn.
Tycker det är synd att sånt här skitsnack ska förstöra tråden. Jag försökte få fram att man får vad man betalar för så folk skulle få upp ögonen för vad som kan hända. Har hört så många gånger personer säger äsch jag testar och så går det åt helvete.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
ACT är väl ingen noname koppling direkt.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Vad är trådens mening egentligen? Kan givetvis vara fel på själva lamellen men också 1000 andra orsaker. typ monteringsfel? eller urtrampningslager osv.
070 58 60 137
Kalmar
CRV RD8 - 03
Civic EC8/EE9 Bastard -91
CRF 250R -14
Kalmar
CRV RD8 - 03
Civic EC8/EE9 Bastard -91
CRF 250R -14
Jag skulle tippa på ett monteringsfel.
Jag själv har act emtreme tryckplatta och när jag monterade den så var jag skitnoga med att spänna all askruvar lika hårt osv.
Och sedan när jag startade bilen utan växel i så kunde jag inte få i ettans växel. fan tänkte jag. måste riva allt igen.
Men sedan så ville min polare testa att lägga i växeln och sedan starta bilen. testade och då gick den i som smör. Kanske kopplingen eller urtrampningslagret hamlade i rätt läge eller något sådant.
Och du adio... Du har nog smutskastat varenda inlägg jag skapat under Teknik... och du säger att du hjälper folk. Du bör nog tänka om lite. Trodde jag var den enda som tycker du ibland beter dig som skit. puss :thumbup:
Jag själv har act emtreme tryckplatta och när jag monterade den så var jag skitnoga med att spänna all askruvar lika hårt osv.
Och sedan när jag startade bilen utan växel i så kunde jag inte få i ettans växel. fan tänkte jag. måste riva allt igen.
Men sedan så ville min polare testa att lägga i växeln och sedan starta bilen. testade och då gick den i som smör. Kanske kopplingen eller urtrampningslagret hamlade i rätt läge eller något sådant.
Och du adio... Du har nog smutskastat varenda inlägg jag skapat under Teknik... och du säger att du hjälper folk. Du bör nog tänka om lite. Trodde jag var den enda som tycker du ibland beter dig som skit. puss :thumbup:
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se
Onödigt me påhopp hit å dit, finns inge enkelt svar som att,
billigt är skit, tvärtom dom bästa grejjerna är för det mesta
inte dyrast, kan därimot va attans billiga.
Tänk om de vore så enkelt att om man bara använde dom dyraste märkes grejjorna
så fick man en attans snabb bil me super väghållning så enkelt e de inte.
Hela Honda är juh ett exempel på de.
Eller som Yoda sa "Störst e inte alltid bäst"
Visa lite ödmjukhet å respektera varandra boys and girls
MvH
billigt är skit, tvärtom dom bästa grejjerna är för det mesta
inte dyrast, kan därimot va attans billiga.
Tänk om de vore så enkelt att om man bara använde dom dyraste märkes grejjorna
så fick man en attans snabb bil me super väghållning så enkelt e de inte.
Hela Honda är juh ett exempel på de.
Eller som Yoda sa "Störst e inte alltid bäst"
Visa lite ödmjukhet å respektera varandra boys and girls
MvH
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Som Fredrik säger så finns mycket kopior.
Om jag inte minns fel så var detta en F1 koppling som idag också finns i blått.
Ett exempel på ett företag som säljer båda varianterna, skulle vara kul att veta om den gula är äkta.
Blå F1
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... enameZWDVW" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... meZWDVW</a>
Gul F1 ACT
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACT-F1-R ... enameZWDVW" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACT-F1-R ... meZWDVW</a>
Sen förstår jag inte vad du menar Gomer med att jag smutskastat dig, jag med flera har kommenterat dina frågor och avrått dig gång på gång från dumma idéer men du gör dem iaf. Det är inte att smutskasta.
Om jag inte minns fel så var detta en F1 koppling som idag också finns i blått.
Ett exempel på ett företag som säljer båda varianterna, skulle vara kul att veta om den gula är äkta.
Blå F1
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... enameZWDVW" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... meZWDVW</a>
Gul F1 ACT
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACT-F1-R ... enameZWDVW" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACT-F1-R ... meZWDVW</a>
Sen förstår jag inte vad du menar Gomer med att jag smutskastat dig, jag med flera har kommenterat dina frågor och avrått dig gång på gång från dumma idéer men du gör dem iaf. Det är inte att smutskasta.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
TriXiE77
adio.. get a life! you are beating a dead horse...
073-9034221
Jag är säker på att nästan ALLA här inne har bytt ut orginal luftfilter genom att först om framst fråga "hur gör man?"
Du känner inte mig och du vet inte vad jag kan och inte kan göra. Varför skall du avråda mig att försöka mig på saker och bli mera kunnig inom området. Varför kan du inte bara säga "så här gör du, lycka till !"
Men du är inte den enda som gör såhär. Jag tycker det är brist på samarbete inom klubben. Så fort man frågar något så tycker folk att man är okunnig och inte kan något.
Dom som hjälp mig... som verkligen hjälpt mig med min bil och dess otur jag haft med den är Martin "killme" som skrev lite här på forumet för en tid sen (som ni sedan bannade av en oförklarig orsak). Sedan har vi oscar som alltid vart där för mig med delar till min bil och nyttig information så jag har klarat mig.
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->HJÄLP VARANDRA, DET ÄR DÄRFÖR EN KLUBB FINNS !<!--sizec--></span><!--/sizec-->
jag är helt chockad över hur j dum du verkligen är.
Jag är säker på att nästan ALLA här inne har bytt ut orginal luftfilter genom att först om framst fråga "hur gör man?"
Du känner inte mig och du vet inte vad jag kan och inte kan göra. Varför skall du avråda mig att försöka mig på saker och bli mera kunnig inom området. Varför kan du inte bara säga "så här gör du, lycka till !"
Men du är inte den enda som gör såhär. Jag tycker det är brist på samarbete inom klubben. Så fort man frågar något så tycker folk att man är okunnig och inte kan något.
Dom som hjälp mig... som verkligen hjälpt mig med min bil och dess otur jag haft med den är Martin "killme" som skrev lite här på forumet för en tid sen (som ni sedan bannade av en oförklarig orsak). Sedan har vi oscar som alltid vart där för mig med delar till min bil och nyttig information så jag har klarat mig.
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->HJÄLP VARANDRA, DET ÄR DÄRFÖR EN KLUBB FINNS !<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Senast redigerad av GoMeR den 25 augusti 2007, 15:34, redigerad totalt 1 gånger.
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se
När delas varningar ut ? 
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Nu lugnar ni ner er allihopa, fortsätt tråden i en sansad nivå utan person angrepp, annars låser vi tråden/börjar dela ut varningar!
MVH
István
MVH
István
Senast redigerad av Istvan den 26 augusti 2007, 02:22, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.fotoi.se
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Lite mer ang. ACT:
<a href="http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=19860" target="_blank">http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=19860</a>
<a href="http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=32446" target="_blank">http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=32446</a>
<a href="http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=19860" target="_blank">http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=19860</a>
<a href="http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=32446" target="_blank">http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=32446</a>
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Som en kille skriver i en av trådarna, alla tillverkare har någon gång fel på sina produkter men detta tycker jag verkar för mycket för att vara slump. Även dyra grejer kan vara skit om man läser detta.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner