Honda crx 1,6 Dohc 1991
Min svärmor och hennes son ska sälja sin bil då dom behöver större bil. Besiktigad oktober ut och skattad november ut. Går mycket bra och har grym väghållning. 22000mil. 1,6 16v dohc motor, 124hk.
H&R sänkfjädrar och Gula Koni.
Remus sportavgassystem.
Fjäderbenstag fram både uppe och nere och även bak mellan tornen.
Hålborrade bromsskivor.
Ny utbytes generator.
ny kylare.
Larm med c-lås.
Hel och fin invändigt.
Plåtfälgar med sommar däck.
Nu till det tråkiga:
Rost i bakre skärmkanter, mer i den vänstra. lite på vänster dörr. Där av det låga priset
Priset är 16000:- prutat o klart. Finns i Landskrona
Ring Gunilla på 0736359171
H&R sänkfjädrar och Gula Koni.
Remus sportavgassystem.
Fjäderbenstag fram både uppe och nere och även bak mellan tornen.
Hålborrade bromsskivor.
Ny utbytes generator.
ny kylare.
Larm med c-lås.
Hel och fin invändigt.
Plåtfälgar med sommar däck.
Nu till det tråkiga:
Rost i bakre skärmkanter, mer i den vänstra. lite på vänster dörr. Där av det låga priset
Priset är 16000:- prutat o klart. Finns i Landskrona
Ring Gunilla på 0736359171
Senast redigerad av Lowrider den 24 augusti 2007, 10:33, redigerad totalt 1 gånger.
Henke Persson
Har inte uppdaterat signaturen på länge. Inte samma bil och min finns inte längre (skrotad), audin är klar för ett halvår sedan. Bilen är min svärmors och hennes sons men eftersom han jobbar borta i ca 2veckor i taget och har firma bil där så har han inte använt den så mycket på sista tiden så nu har hon och kör med den men behöver större bil, står inte registrerad på svärmor utan på hennes son som är 22 år just ifall det skulle hända något om olyckan e framme. Är inget konstigt med detta. Helt enkelt sveriges billigaste crx med mycket mods.
Själv kör jag Traktor kombi för att ha plats till barnvagnen.
Mvh Henke
Själv kör jag Traktor kombi för att ha plats till barnvagnen.
Mvh Henke
Henke Persson
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
Hej! är det denna bil som ville bytas mot en Civic hb, tyckte mej se en liknande bil på Blocket häromdan :whatever:
Min flicka har en svart ESi men har fastnat lite mera för CRX efter att kört min :thumbup:
Min flicka har en svart ESi men har fastnat lite mera för CRX efter att kört min :thumbup:
0736316013