Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Heroes på fyran
-
sommarhydda
helt okej serie verkar det vara
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
Ja det serien har man följt på olagligt på nätet. Riktigt bra serie, lätt bland dem bättre jag är beroende av.
Lite seg i början bara, men det tar sig efter ett par avsnitt.
Lite seg i början bara, men det tar sig efter ett par avsnitt.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
sjukt bra serie. har ingen tv här ännu så jag får se den på datan men de funkar ju med.. HD 
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
Charly skrev:Missa inte den här serien om ni av någon konstig anledning gjort det, helt klart årtiondets bästa serie!
på fyran, onsdagar 21
Några tankar och åsikter om den i övrigt?
Glöm inte, Torsdagar också
Har beställt hela första säsongen på HD DVD så det blir att titta av när jag får hem den i veckan! 
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Den är inte slut stiivNstiivN skrev:Måste säga att serien va skit bra. Tills slutet, jävla skit slut va det.
Jag har sett hela jag med men jag håller inte riktigt med om att den är SÅÅÅÅ bra. Tycker den har blivit lite hypad, ingen dålig serie dock, men jag har ett par andra serier som jag bara måste se varje vecka men Heroes har jag låtit ligga ett tag innan jag nu i sommar sett klart den första säsongen.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Den är inte slut stiivNG4il1 skrev:<!--quoteo(post=433518:date=11 Sep 2007, 00:47:00:name=stiivN)--><div class='quotetop'>CITERA(stiivN @ 11 Sep 2007, 00:47:00) [snapback]433518[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Måste säga att serien va skit bra. Tills slutet, jävla skit slut va det.
Jag har sett hela jag med men jag håller inte riktigt med om att den är SÅÅÅÅ bra. Tycker den har blivit lite hypad, ingen dålig serie dock, men jag har ett par andra serier som jag bara måste se varje vecka men Heroes har jag låtit ligga ett tag innan jag nu i sommar sett klart den första säsongen.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vet att den fortsätter. Men slutet på första säsongen va riktigt dåligt. Kändes som skaparna stressade ihop allt. Verkligen askasst.
Stefan Karlsson
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
slutet var verkligen dåligt, håller med. de kunde bra dragit på intrigen ett bra tag till. det var intressant nog att lära känna karaktärerna.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
mmm.. fast det har inget med skaparna att göra.. tyvärr sätter oftast beställaren (tv-kanal eller liknande) helt omöjliga krav på säsongsavslut, ofta bestämmer dom sig i sista sekunden för ytterliggare en säsong m.m.. Så skaparna av serien kan Du inte skylla på.stiivN skrev:Vet att den fortsätter. Men slutet på första säsongen va riktigt dåligt. Kändes som skaparna stressade ihop allt. Verkligen askasst.
Ska ge ett exempel. Tv-serien 24 bygger ju "lite" på att man delar in serien i 24 timmar, 1 timme = ett avsnitt. Tv-kanalen som köpte första omgången tyckte att idén var svinbra, men dom vill bara ha 22 avsnitt. snacka om frustrerande för skaparen.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
Det måste vara de 2 timmarna som de åt, sket och utförde andra saker som man gör under 24 timmar =)MagnusL skrev:Ska ge ett exempel. Tv-serien 24 bygger ju "lite" på att man delar in serien i 24 timmar, 1 timme = ett avsnitt. Tv-kanalen som köpte första omgången tyckte att idén var svinbra, men dom vill bara ha 22 avsnitt. snacka om frustrerande för skaparen.
Sen måste det väl också vara att kanske skaparen gör 24 avsnitt för det är en säsong, sen blir den så populär så vill tv-bolaget ha fler säsonger så måste de ändra om lite för ha en öppning till nästa säsong.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
Nja, det var väl det som var problemet. en säsong är snarare 8-10 avsnitt. Så Då skulle ett år blivit typ 20 avsnitt uppdelat på två säsonger.Angelicus skrev:Sen måste det väl också vara att kanske skaparen gör 24 avsnitt för det är en säsong
På så sätt är det väl lite lättare med film, så fort det görs för tv så blir det kompromisser.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
Nån som vet om Heroes bara sänds i USA?,allså om serien även sänds i andra delar av världen och har en tidigare release där.(Gällande säsong 2).
Tänkte om det gick att beställa från annat land än bara USA isf.(inte för att säsong 2 går att beställa i USA än vad ja märkt).
Helt jäkla tok såld på denna serie,är nog den mest medsugande och vill vill se nästa avsnitt serie ja sätt.
Tänkte om det gick att beställa från annat land än bara USA isf.(inte för att säsong 2 går att beställa i USA än vad ja märkt).
Helt jäkla tok såld på denna serie,är nog den mest medsugande och vill vill se nästa avsnitt serie ja sätt.
-
sommarhydda
<a href="http://www.jesper.nu/filmer/tv/Hayden_P ... terman.php" target="_blank">Hayden hos Letterman
</a>
Kolla på hennes min innan dom visar hennes reklam om NIX
Kolla på hennes min innan dom visar hennes reklam om NIX
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
ser ut som om heroes snart finns för nedladdning på nbc..även om de bara är giltiga en vecka så är det ju bra om man är på resa eller inte kan se/spela in.. <a href="http://macdailynews.com/index.php/weblo ... nts/14946/" target="_blank">http://macdailynews.com/index.php/weblo ... /14946/</a>
//banned//
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
smacke skrev:satt på jobbet i våras å plöjde igenom avsnitt efter avsnitt... satt till 4 på morgonen ibland.. snacka om beroendeframkallande serie..
Schysst jobb, vad jobbar du me?
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Säsong två började sändas igår. Dags att kolla nustiivN skrev:Säsong 2 börjar nästa vecka i USA, så det är inte konstigt att den inte har släppts
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Säsong två började sändas igår. Dags att kolla nuAsse skrev:<!--quoteo(post=436581:date=24 Sep 2007, 00:06:28:name=stiivN)--><div class='quotetop'>CITERA(stiivN @ 24 Sep 2007, 00:06:28) [snapback]436581[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Säsong 2 börjar nästa vecka i USA, så det är inte konstigt att den inte har släppts
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jo jag skrev några minuter in på söndagsnatten, därför skrev jag nästa vecka
Stefan Karlsson
vart kan man kolla avsnitten på nätet?
säsong 1 dvs.
hade missat denna serien totalt o började kolla för några veckor sen på tv4, tyckte först det verka helt muppigt o förvirrande, men fan va skiten e bra!=)
så nu måste jag ju se de första avsnitten oxo, missade 1-5 tror jag.
säsong 1 dvs.
hade missat denna serien totalt o började kolla för några veckor sen på tv4, tyckte först det verka helt muppigt o förvirrande, men fan va skiten e bra!=)
så nu måste jag ju se de första avsnitten oxo, missade 1-5 tror jag.
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
MG: *host* *host* *torrents* *host* *host*
Enda andra alternativen är att vänta på nån sorts repris eller köpa DVD-boxen...
Har nu sett t.o.m avsnitt 2 på säsong 2... satan vad bra den är.
Enda andra alternativen är att vänta på nån sorts repris eller köpa DVD-boxen...
Har nu sett t.o.m avsnitt 2 på säsong 2... satan vad bra den är.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
krister, inte helt sant. man kan kolla på tex <a href="http://www.tv-links.co.uk/listings/1" target="_blank">http://www.tv-links.co.uk/listings/1</a> eller <a href="http://www.peekvid.com/showcategorypage.php?id=3" target="_blank">http://www.peekvid.com/showcategorypage.php?id=3</a>
helt lagligt i sverige hittils iaf
helt lagligt i sverige hittils iaf
Senast redigerad av bakos den 4 oktober 2007, 17:58, redigerad totalt 1 gånger.
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
nu har jag sett igenom hela säsong 1=)
hade fan en polare som hade allt på disc me sv text o toppen kvalite.
jag tyckte "slutet" va helt ok, så som jag hade förväntat mig på ett ungefär, bra säsongs avslutning enligt mig.
men nu har man ju damp o bara måste se säsong 2!
någon som vet när dom är klara med hela säsongen i us?
hade fan en polare som hade allt på disc me sv text o toppen kvalite.
jag tyckte "slutet" va helt ok, så som jag hade förväntat mig på ett ungefär, bra säsongs avslutning enligt mig.
men nu har man ju damp o bara måste se säsong 2!
någon som vet när dom är klara med hela säsongen i us?
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg