Jävla ComHem, Eurosport=(
Var säkert ett tag sen men de har tagit bort Eurosport och discovery Mix från sitt
kanalutbud...och ersatt det med Tv4 Sport och Kanal 8!!!!!
Vad i helvete!!! Hur fan tänker man...det är ju de sämsta skit man sett.
Nu blir det inge mer K1, Sumo, Poker och Snooker...och inge Choppers heller. :crybaby:
Gör som jag...skriv ett mejl o klaga så kanske de byter tillbaka.
kundservice@comhem.com
kanalutbud...och ersatt det med Tv4 Sport och Kanal 8!!!!!
Vad i helvete!!! Hur fan tänker man...det är ju de sämsta skit man sett.
Nu blir det inge mer K1, Sumo, Poker och Snooker...och inge Choppers heller. :crybaby:
Gör som jag...skriv ett mejl o klaga så kanske de byter tillbaka.
kundservice@comhem.com
--Peter Rosengren--
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
-
ei9440
- Bil: Honda Accord
- Namn: Patrik Espelund
Tycker också att det är förjävligt, ja menar vad är en utgång på krogen mot att få se Sumo och Snooker en fredagskväll :boxing:
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Tycker också att de suger fett...
Speciellt Discovery...
Speciellt Discovery...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
tyvärr gör dom ju så för att få över fler på digital sidan..
discovery och eurosport är ju jävligt eftertraktat..
jobbar med det själv, och ur privatsynpunkt är det helt sjukt....
discovery och eurosport är ju jävligt eftertraktat..
jobbar med det själv, och ur privatsynpunkt är det helt sjukt....
[b]Joakim Andersson
Ystad/Skåne
S2000 -07 <!--coloro:#FFFACD--><span style="color:#FFFACD"><!--/coloro-->Platinum Pearl White<!--colorc--></span><!--/colorc-->
070-6286701[/b]
Ystad/Skåne
S2000 -07 <!--coloro:#FFFACD--><span style="color:#FFFACD"><!--/coloro-->Platinum Pearl White<!--colorc--></span><!--/colorc-->
070-6286701[/b]
Eh så farligt är det inte. TV4 sport är en jävligt bra kanal som satsas mycket på av TV4. TV4 vill väl säkert att flera skall se den och eftersom de har flera kanaler i Comhems utbud så kan de styra lite och säga vad som ska vara med i vilka paket.
Discovery Mix är en bra kanal, men då jag sitter men största utbudet från Comhem så gör det inte så mycket att den försvinner då jag inte har den i mitt digitala utbud.
Köp mediumpaketet för 199 kr + 400 kr för en pvr box nu så har ni lite fler kanaler och kan se de kanalerna ni önskar.
Discovery Mix är en bra kanal, men då jag sitter men största utbudet från Comhem så gör det inte så mycket att den försvinner då jag inte har den i mitt digitala utbud.
Köp mediumpaketet för 199 kr + 400 kr för en pvr box nu så har ni lite fler kanaler och kan se de kanalerna ni önskar.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
Alltså....
TV4 Sport är en riktig skit-kanal, sen den ersatte Eurosport har de visat 18 repriser av en dassig Harlem Globetrotters-dokumentär, The Mighty Ducks, Nån gammal dålig film om Muhammed Ali... Inte sett ett enda sportecenemang eller match!
GE MIG TENNIS NUUUUU!
Jag hatar ComHem, hatar dem så hårt. Men samtidigt betalar jag inte tv-avgiften så jag ska inte klaga
TV4 Sport är en riktig skit-kanal, sen den ersatte Eurosport har de visat 18 repriser av en dassig Harlem Globetrotters-dokumentär, The Mighty Ducks, Nån gammal dålig film om Muhammed Ali... Inte sett ett enda sportecenemang eller match!
GE MIG TENNIS NUUUUU!
Jag hatar ComHem, hatar dem så hårt. Men samtidigt betalar jag inte tv-avgiften så jag ska inte klaga
Niklas Sandler
För oss som gillar motorsport och cykel är det total katastrof att de bytt ut eurosport mot tv4sport, då tv4sport gör en storsatsning
på fotboll och innebandy. Namninsamling med över 10000 namn skrapades ihop på mindre än en månad men antar att comhem skiter
fullständigt i sådant. Tyvärr är det nog så att pengarna styr över vem som får plats i etern
på fotboll och innebandy. Namninsamling med över 10000 namn skrapades ihop på mindre än en månad men antar att comhem skiter
fullständigt i sådant. Tyvärr är det nog så att pengarna styr över vem som får plats i etern
0709-138741
Medlem #368
Medlem #368
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Vafan vi får ju se UFC Live. Jag satt och kollade UFC 75 i förrgår, skitbra tycker jag även om man saknar MotoGP en del.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
håller med dani.. dom visar mycke MMA.. va rätt sällan eurosport sände "fightclub"-sändningar o ofta va de både skitgamla lr repriser på repriser på repriser.. men jag kan hålla med om att de inte e nå vidare förövrigt.. va sjuk förra veckan o såg en del på tv.. va nån dokumentär om huliganer som gick 3 ggr typ.. segt.. discovery mix sörjer jag djupt.. även om de ofta bara va djurskit eller de där travelblabla.. men de e klart dom gör såhär.. money money money
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Syrt som fan är det...stört med den där namninsamling..de borde ju fatta att det inte är uppskattat.
Men som sagt, pengar styr!!
Var ju fightclub ikväll,lagom irriterande...kommer missa K1 Max Final och massa gött ju..gosis!
UFC är ju ingen höjdare tycker jag, mest kramas på mattan...var iofs ett tag sedan man såg, såg nått jävla NFL skit...med amerikanska rallarsvingar och bönder. Helt värdelöst.
Men som sagt, pengar styr!!
Var ju fightclub ikväll,lagom irriterande...kommer missa K1 Max Final och massa gött ju..gosis!
UFC är ju ingen höjdare tycker jag, mest kramas på mattan...var iofs ett tag sedan man såg, såg nått jävla NFL skit...med amerikanska rallarsvingar och bönder. Helt värdelöst.
--Peter Rosengren--
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
Håller oxå med Dani. Blev mäkta förvånad i lördags när 75 gick. IFL kan nog bli kul om något år. Don Frye är ju en solstråle.
Gott med mycket sändning från Allsvenskan i hockey för oss som inte har några elitserielag i stan.
Tv4sport äger
Gott med mycket sändning från Allsvenskan i hockey för oss som inte har några elitserielag i stan.
Tv4sport äger
Niklas Thidell
Honda Accord Type S 2006
Honda Accord Type S 2006
Äsch, sitta och klaga över vad som sänds över analoga nätet... näe, skaffa digitaltv säger jag bara.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
ja gillar inte när folk tvingar mig att skaffa saker så enligt mig sjönk comhem ytterligare i anseende... :ranting:
Tv4 sport suger änsålänge å den andra kanalen har har konsekvent zappats förbi då de bara varit skit...
Discovery var den kanal som kollas mest på i hushållet.. säg kanske 60-70% så fördelen är att man plötsligt får tid över att göra annat..
Tv4 sport suger änsålänge å den andra kanalen har har konsekvent zappats förbi då de bara varit skit...
Discovery var den kanal som kollas mest på i hushållet.. säg kanske 60-70% så fördelen är att man plötsligt får tid över att göra annat..
SMacke #364
Saken är den att Comhem gärna skulle vilja fasa ut analog tv till förmån för digital dito.
Själv är jag också en Discovery-junkie... men efter att jag tröttnade på Comhem ett tag och valde Viasat via BBB så har jag nog ändrat mig, så snart bindningstiden är slut blir det Comhem Large + HD med en HDbox som har hårddisk.
Själv är jag också en Discovery-junkie... men efter att jag tröttnade på Comhem ett tag och valde Viasat via BBB så har jag nog ändrat mig, så snart bindningstiden är slut blir det Comhem Large + HD med en HDbox som har hårddisk.
Kör:
Kör:
-
Alfahannen
TV4 Sport är ju en katastrof. Eurosport hade ett antal livesändningar om dan, en skön blandning med en hel del motorsport mm. Att TV4 Sport börjar sända vid 3-tiden säger en del om hur mycket substans det finns på den kanalen.
<!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->David Madås
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Mmm... döm en nystartad kanal på en gång... ge den lite tid, vad jag läst så storsatsar TV4 på att den kanalen skall bli en stor sportkanal.
Kör:
Kör:
-
Tommie Blomqvist
Någon som fått ett vettigt svar från ComBort hur dom tänker göra under nästa år?
Eller om dom kan tänka sig ta EuroSport igen?
Lite konkurrans har väl ingen dött av?
Eller om dom kan tänka sig ta EuroSport igen?
Lite konkurrans har väl ingen dött av?
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Det låter som världen går under. De har ju inte tagit bort kanalen, bara valt att sända den digital i deras mediumpaket/large.
Hoppas det inte är flera av som sitter med analogsändning när digitalt finns. Speciellt inte om ni köpt dyra tv-apparater.
Hoppas det inte är flera av som sitter med analogsändning när digitalt finns. Speciellt inte om ni köpt dyra tv-apparater.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
Skaffa en diggibox... jag lovar dig Motors TV och hela discoverypaketet är väl värt att betala lite för!!
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Sen att många här snackar om vilken tv man skall ha fram och tillbaka... så sitter ni och kollar analogt... tss tss
Kör:
Kör:
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
Fredag kväll: