Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Besluts ångerst:(
-
*BoNiEk*S2000*
Vet att ingen av bilarna är en honda men vill höra era åsikter ändå..
Sälja lr inte ?!
Har en köpare som vänta isf, men jag känner någ att jag inte är helt redo för att lämna i från mig den:( Visst En Evo 8/9 är inte alls dum bil men inte fan är den lika snygg som nissan bilen ...Isf har man ju tänkt o bygga vidare på denna skönhet lr ska man bygga på nått nytt ?!
Tacksam för era personliga åsikter..
Uhh svårt o bestämma mig, har denna veckan me o fundera sen ska det va bestämmt..
Två bilder Jämför själva..
Min Nissan som den står nu..

Evon som jag tänkt köpa..

Sälja lr inte ?!
Har en köpare som vänta isf, men jag känner någ att jag inte är helt redo för att lämna i från mig den:( Visst En Evo 8/9 är inte alls dum bil men inte fan är den lika snygg som nissan bilen ...Isf har man ju tänkt o bygga vidare på denna skönhet lr ska man bygga på nått nytt ?!
Tacksam för era personliga åsikter..
Uhh svårt o bestämma mig, har denna veckan me o fundera sen ska det va bestämmt..
Två bilder Jämför själva..
Min Nissan som den står nu..

Evon som jag tänkt köpa..

<span style='color:black'>[b]Artur Malczewski</span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Vilboken-Olofström-Blekinge</span>[/b]
[b]Nissan 350z GT -04 [/b]
[b]Honda Civic ESI -92[/b]
[b]<span style='color:red'>Gamla Ex</span>[/b]
[b]Honda S2000 -01[/b]
[b] Honda Civic VTi -92 Sedan[/b]
[b] Honda Civic Type-R -02[/b]
[b] Honda Civic VTi -94[/b]
[i][b]<a href='http://Streetpower.se' target='_blank'><span style='color:red'>STREETPOWER</span></a>[/b][/i]
[b]<span style='color:red'>Vilboken-Olofström-Blekinge</span>[/b]
[b]Nissan 350z GT -04 [/b]
[b]Honda Civic ESI -92[/b]
[b]<span style='color:red'>Gamla Ex</span>[/b]
[b]Honda S2000 -01[/b]
[b] Honda Civic VTi -92 Sedan[/b]
[b] Honda Civic Type-R -02[/b]
[b] Honda Civic VTi -94[/b]
[i][b]<a href='http://Streetpower.se' target='_blank'><span style='color:red'>STREETPOWER</span></a>[/b][/i]
evon va jäkligt snygg
ibrahim georges
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
Tycker 350in är mycket snyggare, säkert lika kul o ratta med. Go 350
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!
Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!
Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
evo:)
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
evon är fin den med och går som ett skrollat ollon .. men dom som inte sett din bil IRL vet itne va dom snackar om..den är helt sjukt fin.. ja hade behållt den!
edit: allt är va du är ute efter.. snabbare bil.. eller den du har som inte är så slöö heller
edit: allt är va du är ute efter.. snabbare bil.. eller den du har som inte är så slöö heller
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 16 september 2007, 14:25, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
Tommie Blomqvist
Evon hade jag tagit.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Tycker du ska behålla Nissan din.
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
-
dalibor
- Bil: Del sol vti civic vti
- Namn: Dalibor Brajkovic
Nissan :thumbup:
Kör
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93
Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92
volvo 850s -95 såld
seat ibiza cupra gti -98 såld
civic lsi -92 såld
civic esi -94 såld
bmw 325 e30 -89 såld
audi 80 1.8s -88 såld
Dalibor Brajkovic
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93
Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92
volvo 850s -95 såld
seat ibiza cupra gti -98 såld
civic lsi -92 såld
civic esi -94 såld
bmw 325 e30 -89 såld
audi 80 1.8s -88 såld
Dalibor Brajkovic
-
Holman85
- Bil: Nissan Qashqai
- Namn: Andreas Holmgren
nissan! :boxing:
Stockholm - Lidingö
Kör - Honda CBR 600RR' 06:a - Moviestar
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Behåll din nissan den har du "byggt" bra.
Honda CR-V PHEV
artur.
alltid kul att byta bil..
så varför inte testa en fin evo.. sen langa på ett steg 1, så blir den RIKTIG snabb.
eller så köper du en m3:a e46 med fräsch motor och slänger på ett ESS-kit för 60 papp och får en RIKTIGT JÄVLA SNABB bil
. det hade jag nog testat om jag var dig. (fast jag vet att den bilen inte var med i ekvationen)
men jag hade iallafall släppt nissanen, du har ju haft den rätt länge nu.
alltid kul att byta bil..
så varför inte testa en fin evo.. sen langa på ett steg 1, så blir den RIKTIG snabb.
eller så köper du en m3:a e46 med fräsch motor och slänger på ett ESS-kit för 60 papp och får en RIKTIGT JÄVLA SNABB bil
men jag hade iallafall släppt nissanen, du har ju haft den rätt länge nu.
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
Själv är jag inte så förtjust i just evo, men du är ju trots allt en sån som byter bil med jämna mellanrum och det börjar väl bli dags nu... så varför inte prova nåt annat. Men har du testat vankel än?
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Nissan 350Z är sjukt snygg och den ska du absolut ha kvar! Lite av min drömbil - utseendemässigt iaf 
Antar att det kommer till en punkt - prestanda framför utseende? Visst, vissa bilentusiaster ser ju Evon för vad den är, ett prestandamonster och därför tycker de att den är snygg också, men fråga vem som helst på gatan vad han/hon tycker så kommer 90% säga 350z.
My .02c
Antar att det kommer till en punkt - prestanda framför utseende? Visst, vissa bilentusiaster ser ju Evon för vad den är, ett prestandamonster och därför tycker de att den är snygg också, men fråga vem som helst på gatan vad han/hon tycker så kommer 90% säga 350z.
My .02c
Niklas Sandler
Artur: Har du ~300k och vågar vara unik, köp en helt ny via CTR FD2 ifrån England.
Senast redigerad av YASH den 17 september 2007, 16:27, redigerad totalt 1 gånger.
Only M Matters
Evon till 110%. Och skaffa rabattkort på närmaste statoil.. 
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
mike_delsol
350n är ju helt klart snyggare
Finns ju dubbelturbokit till dom :thumbup:
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Har du några garantier från Mitsubishi när du köper en EVO?
Nej jag hade satsat på en Vit eller Gul S2000
Nej jag hade satsat på en Vit eller Gul S2000
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16