Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Koppla knappar!
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Satt o kika lite på min bil häromdagen. o kom att tänka på.. jag har knappar för stolsvärmen.. men ingen stolsvärme iom mügenstolarna. men NÅT måste jag ju koppla till dem.
Sen kom jag även på att bakrutetorkaren inte funkar... så när jag tar bort den, så har vi ju en knapp vid ratten som bara måste användas till nåt... men vad ska man använda det till? förslag!
Sen kommer ju inte sidospeglarna ha el mera när jag bytt dem, så då har vi de knapparna med! argh, men de har jag funtat på nån form av motorer som kan ställa bas o diskant på slutsteget eller nåt sånt hehe. det kan ju inte finnas knappar som man inte gör nåt med ju!
Sen kom jag även på att bakrutetorkaren inte funkar... så när jag tar bort den, så har vi ju en knapp vid ratten som bara måste användas till nåt... men vad ska man använda det till? förslag!
Sen kommer ju inte sidospeglarna ha el mera när jag bytt dem, så då har vi de knapparna med! argh, men de har jag funtat på nån form av motorer som kan ställa bas o diskant på slutsteget eller nåt sånt hehe. det kan ju inte finnas knappar som man inte gör nåt med ju!
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
hehe, du e rolig du 
du kan ju sätta en knapp till att ha steget PÅ och AV. vad det nu ska va bra för vet jag inte
men det är ju en grej
sen sku du kunna koppla så att du har diskanterna till en knapp och basarna till en ?
man blir lätt trött på basarna/basen ibland och då är det bara skönt att stänga av den..
kan va nåt?
eller har du tänkt nå julgransbelysning ?
jag har en knapp i min som går till ett par dioder i mina corners =)
du kan ju sätta en knapp till att ha steget PÅ och AV. vad det nu ska va bra för vet jag inte
sen sku du kunna koppla så att du har diskanterna till en knapp och basarna till en ?
man blir lätt trött på basarna/basen ibland och då är det bara skönt att stänga av den..
kan va nåt?
eller har du tänkt nå julgransbelysning ?
jag har en knapp i min som går till ett par dioder i mina corners =)
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
jah! bli den andra ålänningen på Åland med NOS för tillfälletmalkolm666 skrev:NOS!!
den andra hondan dessutom
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
det är inte helt fel att kunna stänga av steget ibland. Det har ju hänt mer än en gång att jag suttit med musik på en stund, motorn avstängd och steget har snabbt och lätt sugit ur batteriet så att man fått knuffa igång.
//Daniel Sundqvist
Nu: Accord Executive & Type-S i samma bil... typ -04:a
Volvo V70II 2,4D -08:a
Tidigare:
Accord Coupé -94:a
Toyota Carina E -92:a
Nissan Prairie -87:a
Nu: Accord Executive & Type-S i samma bil... typ -04:a
Volvo V70II 2,4D -08:a
Tidigare:
Accord Coupé -94:a
Toyota Carina E -92:a
Nissan Prairie -87:a
precis! det var lite det jag "försökte" sägabasdanne skrev:det är inte helt fel att kunna stänga av steget ibland. Det har ju hänt mer än en gång att jag suttit med musik på en stund, motorn avstängd och steget har snabbt och lätt sugit ur batteriet så att man fått knuffa igång.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
-
EcciBaka
- Kontakt:
Ja NOS har jag funderat på att sätta till bakrutetorkaren, snitsigt med nos på rattreglagen hehe. men NOS kit kostar för mycket tyvärr. har så mycket annat som står i kö före så.
Julgransbelysning tänkte jag på men -nej- jag ska inte ha nå rymdskeppsbil, jag ska ha purely race styling, är det tänkt.... u know 15", sänkning, F1 speglar, spoonläpp, spoonvinge klar hehe. då passar inte näjon riktigt. Ev om man lägger klarglaslampor fram att man så få i nån form av angeleyes.
Jag har funderat på en massa, men kommer seriöst inte på nåt. sku väl va att koppla startspärr till nån av dem så att bilen inte får nån ström om man inte flippar om den
vad ska man riktigt sätta för gadgets. av o påstängning av steg, bas diskant inställning på backspegel... men där igen så har man ju 4 inställningar! höger/vänster, uppner och högervänster. man kan ju sätta massor av saker till den knappen
känns iaf dumt att ha en massa knappar som inte gör nåt 
Julgransbelysning tänkte jag på men -nej- jag ska inte ha nå rymdskeppsbil, jag ska ha purely race styling, är det tänkt.... u know 15", sänkning, F1 speglar, spoonläpp, spoonvinge klar hehe. då passar inte näjon riktigt. Ev om man lägger klarglaslampor fram att man så få i nån form av angeleyes.
Jag har funderat på en massa, men kommer seriöst inte på nåt. sku väl va att koppla startspärr till nån av dem så att bilen inte får nån ström om man inte flippar om den
------------------------
------------------------
------------------------
-
EcciBaka
- Kontakt:
startknapp är ju lixom -way- too cool
en god idé
men då är det fortfarande 3 kanppar kvar *hmm*
man kan ju ta bort knapparna helt om man vill. men det är ju inte riktigt lika häftigt.
man kan ju ta bort knapparna helt om man vill. men det är ju inte riktigt lika häftigt.
------------------------
------------------------
------------------------
-
EcciBaka
- Kontakt:
buumi: det är du o clabbe, du o clabbe *höhö*
------------------------
------------------------
------------------------
Om du bodde i Stockholm så hade jag rekomenderat att koppla knapparna till de roterande nummerskyltarna men dom har väl inte trängselskatt på Åland.
Fartkameror?
Kanske dags att sätta i ett kompressor-horn.
Eller skriv VTEC på en och koppla den till en vattenspruta riktad mot passagerarsätet eller mot förarsätet om du har många som vill provköra.
Kanske dags att sätta i ett kompressor-horn.
Eller skriv VTEC på en och koppla den till en vattenspruta riktad mot passagerarsätet eller mot förarsätet om du har många som vill provköra.
Senast redigerad av gusman den 5 oktober 2007, 10:14, redigerad totalt 1 gånger.
// Gusman
Jörgen Gustavsson
Medlem: 921
Jörgen Gustavsson
Medlem: 921
-
EcciBaka
- Kontakt:
Krister: på UTSIDAN, UTSIDAN! hehe för jag ska mest bara SE race ut. för jag har ju AC och taklucka
o knappar är häftigt
det är ju trist med knappar som inte går nånstans 
vi har dock fått p-skivor... för di där puckona tycker det är jobbigt att behöva gå 200 meter extra när det råkar vara fullt precis utanför deras favoritcafé.... bah.
vi har dock fått p-skivor... för di där puckona tycker det är jobbigt att behöva gå 200 meter extra när det råkar vara fullt precis utanför deras favoritcafé.... bah.
------------------------
------------------------
------------------------
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Knappar e tufft!
Och NEJ F1 SPEGLAR E INTE RACING!!!
Cup speglar däremot.. De e nice...
Koppla 1 knapp till slutsteget.
Koppla 1 knapp som startknapp
Koppla 1 knapp till discoljus innuti bilen..
Och NEJ F1 SPEGLAR E INTE RACING!!!
Cup speglar däremot.. De e nice...
Koppla 1 knapp till slutsteget.
Koppla 1 knapp som startknapp
Koppla 1 knapp till discoljus innuti bilen..
Благодаря мутра!
Hahahha kör en knapp som rule them all! asså om du inte trycker in den knappen funkar inte resten av dina knappar hahahahha! ( uttråkad)
Ne jag personligen hade jag kört knappen som du nämde till bakrutetorkaren till startknapp och stolsvärme knapparna hade jag jag köpt lite plast och plastsvetsat igen! sen tycker jag inte dunka dunka ljud passar in i en race bil!
mvh aidin
Ne jag personligen hade jag kört knappen som du nämde till bakrutetorkaren till startknapp och stolsvärme knapparna hade jag jag köpt lite plast och plastsvetsat igen! sen tycker jag inte dunka dunka ljud passar in i en race bil!
mvh aidin
-
EcciBaka
- Kontakt:
HAHAHA fett en to rule them all ska jag ha! LÄTT
clabbe: jaja cup-speglar mena jag
trodde det var typ F1 speglar.
clabbe: jaja cup-speglar mena jag
------------------------
------------------------
------------------------
startknapp + rule them all knapp är ju inte riktigt genomtänkt när man gör det själv, kan så lätt bli glapp i lödningar eller dylikt så står man där en mulen kväll utan att få igång skiten.
Eller så är det bara jag som blivit gammal och inte inser det roliga med det...
Eller så är det bara jag som blivit gammal och inte inser det roliga med det...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Krister : tror du blivit gammal och senil för det var en nypa eller två av ironi angående rule them all knappen :whistling:
Ne Ecci jag hade faktiskt kört en startknapp där du har bakretorkar knappen nu sen hade jag plastsvetsat igen hålen för rumpvärmen och sen spacklat&lackerat om det! tycker det är lite onödigt att koppla massa knappar faktiskt!
Men du måste erkänna min "Idé" om att ha en Button to rule them all var ganska coolt? lycka till med din fina bil
mvh aidin
Ne Ecci jag hade faktiskt kört en startknapp där du har bakretorkar knappen nu sen hade jag plastsvetsat igen hålen för rumpvärmen och sen spacklat&lackerat om det! tycker det är lite onödigt att koppla massa knappar faktiskt!
Men du måste erkänna min "Idé" om att ha en Button to rule them all var ganska coolt? lycka till med din fina bil
mvh aidin