växlingarna växlingarna . ingen traktor du kör :whistling: :prop:
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
pr0ny skrev:växla fort göra man bara på race, sånt dödar lådan =) men jag håller med erik, lite snabbare kan du slänga i växlarna kristofer
Ja men håller man ratten med ena handen och mobilen med andra så blir växlandet lite trögt hehe.. det var iaf en motorväg mitt i natten så var nog större fara förutom för mig själv isf!
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Jokkisen skrev:Jag e ganska nöjd med mina växlingar .....det ska gå fort som flickan sa :thumbup:
<a href="" target="_blank">
Jag föredrar att inte växla så snabbt, ska jag växla så snabbt som du så måste jag vålda på min låda, och jag tror den skulle dö rätt fort då (är inte så flink i fingrarna så jag i rycker med armen)
Bonny skrev:<!--quoteo(post=440127:date=12 Oct 2007, 21:45:33:name=Jokkisen)--><div class='quotetop'>CITERA(Jokkisen 4 12 Oct 2007, 21:45:33) [snapback]440127[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag e ganska nöjd med mina växlingar .....det ska gå fort som flickan sa :thumbup:
<a href="" target="_blank">
Ja, det var minsann riktigt snabba växlingar! Du skulle nog bli giftig på strippen
Är det fullgasväxlingar eller har du shortshift eller liknande?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt orginal....lättar lite på gasen . Kanske ska dra en runda på strippen.