Nästan komplett Turbokit till S2000, SÅLD

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
C.moon.S2k

är ett standard turbo kit, komplett förutom downpipe,

IC med rör och tryckslang, FMU vortech, Turbo, grenrör, wastegate, Olje flytt kit, extern bränslepump, Dumpventil

För att komma igång måste ni fixa en ny downpipe, fixa oljeanslutning i oljetråget (retur),

Fråga inte om bänk papper.. Tror effekten "standard" ligger på ca 300-320 (motorn) med detta på.. om man kör "original" laddtryck vilket man nog ska göra bara med FMU, annars så kan man ju alltid köpa större spridare samt en AEM EMS tex och fortsätta därifrån

Welen har sett kitet och känt lite på Turbon, själv har jag ingen koll på turbo stuff, jag har bara demonterat det från bilen innan jag gjorde regbes.

pris -----size] EJ PRUTBART
Senast redigerad av C.moon.S2k den 14 december 2007, 13:18, redigerad totalt 1 gånger.
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
C.moon.S2k

TTT (Turbo Till Toppen)
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
C.moon.S2k

Nu ligger det på Blocket
Simon Varg
C.moon.S2k

Ingen som vill turbo konvertera i vinter?
Simon Varg
JF.

Vad mer behöver man införskaffa för att de ska fungera som de ska?
Användarvisningsbild
luckan
Namn: Daniel Lukjanovic

C.moon.S2k skrev:För att komma igång måste ni fixa en ny downpipe, fixa oljeanslutning i oljetråget (retur),
Antar att det är detta som behövs..?
JF.

Ja de skulle ju kunna vara de ;)
Istvan
Namn: István Csiszár
Kontakt:

JF. skrev:Vad mer behöver man införskaffa för att de ska fungera som de ska?
Står i annonsen, "För att komma igång måste ni fixa en ny downpipe, fixa oljeanslutning i oljetråget (retur)"
Sen så skulle jag bytt spridare samt styrsystem på direkten!

MVH
István
http://www.fotoi.se
C.moon.S2k

Ingen som vill ha lite extra fart i sin S2000 :-) ?
Senast redigerad av C.moon.S2k den 28 november 2007, 21:45, redigerad totalt 1 gånger.
Simon Varg
C.moon.S2k

----------
Senast redigerad av C.moon.S2k den 14 december 2007, 13:19, redigerad totalt 1 gånger.
Simon Varg
C.moon.S2k

Kan slå in sakerna som en julklapp om någon önskar
Vid en snabb affär kan jag även komma på några passande rim
Simon Varg
C.moon.S2k

----- no less
Senast redigerad av C.moon.S2k den 14 december 2007, 13:19, redigerad totalt 1 gånger.
Simon Varg
Skriv svar