och heter Benci <span style='color:blue'><<</span> <span style='color:orange'>HPC Sweden-S2</span><span style='color:blue'> >></span>
Lösenordet är: hpc
Kör så det ryker! <!--emo&:)-->

Bencis server kan komma att fungera om Ni vill det!Eisenhut skrev:Jag har licens och kör lite då och då... Funkar Bencis server fortfarande så kan vi ju bestämma tid.

benci skrev:Nu är den uppdaterad och laddad, LFS S2 ALPHA X12 Dedicated Host .
Den heter:
Benci <!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><< <!--coloro:#FFA500--><span style="color:#FFA500"><!--/coloro-->HPC Sweden-S2<!--colorc--></span><!--/colorc--> >><!--colorc--></span><!--/colorc-->
lösenordet är "hpc"
Vilka banor vill ni ha tillgång till? Alla?
Vad vill ni ha för regler?
AnderL, du får gärna moderera om du vill.
Kommer du ihåg adminlösen?

Försökte som fan att få in de gamla setuperna men fick det inte att fungera! Sen går det inte att vxl-ner med full gas sjukt störrigt ibland när man har en ratt som gärna vxl-upp 2 vxl åt gången å man måste vxl-ner snabbt :wallbash: Piss uppdatering :annoyed:Mattias I skrev:Någon som klurat ut hur man får in sin gamla setup nu efter den nya versionen som kommit ut? Tror denna version blir roligare när man kört den ett tag. Eller blir de så att de setups man haft bara försvinner?
Döpte inte om mina de var väl det som var felet. Kanon att du löste det :thumbup: Bara för en annan att köpa ny ratt med då!Mattias I skrev:jag lyckades efter ett försök på 5 minMan flyttar sina setuper (SET) filer från Settings mappen till Setups mappen. Sen får man döpa om dom. Så att exempelvis XR GTR´en ska döpas om från XR_GTR_det namnet du har på din setup till XRR_ det namnet du har på din setup. Har man setups på andra bilar är de bara o kika på vad dom heter i setups mappen. Sen ska de fungera, det gjorde de iaf för mig