Stockholmsträff!
Blir bra tidigt med käk direkt efter gokarten så jag har inget emot ett par bärs på centralbadet som många ggr tidigare... 
Käk så gillar jag faktiskt IKKI´s...
Käk så gillar jag faktiskt IKKI´s...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Klart att man skall hänga på !
Men jag tänker inte hänga på krogen och dricka bärs klockan 16:00 som ett annat fyllo
Det brukar bli en ganska tuff fylla ändå!
Drar nog hem en sväng i mellan och sluter upp senare i stan och tar en matbit, vem vet kanske jag får med mig toffeln Benci
/ Richard
Men jag tänker inte hänga på krogen och dricka bärs klockan 16:00 som ett annat fyllo
Det brukar bli en ganska tuff fylla ändå!
Drar nog hem en sväng i mellan och sluter upp senare i stan och tar en matbit, vem vet kanske jag får med mig toffeln Benci
/ Richard
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Jo det är väl lite så tanken är som du säger Richard. Efter go-karten så kanske alla vill hem en sväng och göra sig i ordning, duscha m.m.
Sen så kan man mötas upp och käka och sedan vidare ut på krogen. Mat tiden är ännu inte helt spikad, men jag hade tänkt sikta på 19-20 tiden.
Brukar bli lagomt att gå ut på krogen vid 21-22 tycker jag.
Säg gärna vad ni tycker.
Sen så kan man mötas upp och käka och sedan vidare ut på krogen. Mat tiden är ännu inte helt spikad, men jag hade tänkt sikta på 19-20 tiden.
Brukar bli lagomt att gå ut på krogen vid 21-22 tycker jag.
Säg gärna vad ni tycker.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Lagom vid 21-22!?
Då får jag förkröka rejält innan i så fall, för jag måste toppa fyllan runt 22:30 för att hinna domna av lagom till sista pendeltåget hem som går 00:20...
:cheers:
Krister... Kanske ska vi dra ett par long island på gondolen innan
Då får jag förkröka rejält innan i så fall, för jag måste toppa fyllan runt 22:30 för att hinna domna av lagom till sista pendeltåget hem som går 00:20...
:cheers:
Krister... Kanske ska vi dra ett par long island på gondolen innan
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Steffo: Nja, long island behöver vi inte köra på men något kan vi väl hitta på. Själv bor jag i Sollentuna (from imorgon) så jag har inte direkt nån lust att åka till Västberga och sen till sollentuna och sen till stan och sen ut till sollentuna igen.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
- nenilsson
- Bil: Civic VT
- Namn: Emil Nilsson
Duscha bör man göra efter körningen, ifall man vill vara fräsch till maten sedan. :whistling:
Ni som vet att ni ska med och köra gokart anmäl er i tråden på medlemsforumet så jag har någorlunda koll på hur många vi blir.
Ni som vet att ni ska med och köra gokart anmäl er i tråden på medlemsforumet så jag har någorlunda koll på hur många vi blir.
Senast redigerad av nenilsson den 7 februari 2008, 19:24, redigerad totalt 1 gånger.
Emil Nilsson
Sthlm
Civic VT
Sthlm
Civic VT
Borås ligan, sugna? Kanske skulle visa vart skåpet ska stå på gokarten, haha 
MVH
MVH
http://www.fotoi.se
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
vågar man köra gokart med er eller kommer man bli totalt förnedrad:P kört gokart typ 3 ggr i mitt liv.. hehe
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
Featherweight
har tyvärr inte råd riktigt.. är ju ganska dyrt..
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
kristian75
Är inte betalande än men jag tänkte bli. Jag hakar nog på.... aldrig fel o träffa nya människor.
kristian jonsson
hade man inte varit heeeelt snustorr så hade man lätt hängt med men plånboken säger ifrån tyvärr
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->073-7133458<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- insigma
- Bil: FK2R 2016
- Namn: FredrikLidmark
Äh då får du spöa mig.. jag har kört EN (1) gångFeatherweight skrev:vågar man köra gokart med er eller kommer man bli totalt förnedrad:P kört gokart typ 3 ggr i mitt liv.. hehe
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Featherweight: Klart du vågar. Jag har också bara kört en 3-4 ggr i mitt liv.
dvs: Det är ju inte förens efter löning som det blir av. Jag har heller inte råd denna månad.
Istvan: Klart ni ska komma upp och visa hur man kör! Så får vi visa hur man dricker sedan på kvällen!
Kristian75: Det är alltid bra att komma på sådana här grejjer. Bästa sättet att lära känna folk.
Till er som är nya i klubben och inte träffat så många medlemar, så kan jag bara rekomendera detta starkt. Det var så jag gjorde mitt första år i klubben. Och nu har jag vänner över hela landet. Det finns grymt många bra och trevliga personer i denna klubben.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Ni som inte har betalat in än, eller inte hunnit fått det nya lösenordet, men ändå vill komma. PMa mig så fort som möjligt så lägger jag in er i anmälningstråden på medlemssidorna. Ni andra som har tillgång till medlemssidorna, se till att anmäl er så fort som möjligt. Blir lättare att planera gokarten och maten då.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Mvh
dvs: Det är ju inte förens efter löning som det blir av. Jag har heller inte råd denna månad.
Istvan: Klart ni ska komma upp och visa hur man kör! Så får vi visa hur man dricker sedan på kvällen!
Kristian75: Det är alltid bra att komma på sådana här grejjer. Bästa sättet att lära känna folk.
Till er som är nya i klubben och inte träffat så många medlemar, så kan jag bara rekomendera detta starkt. Det var så jag gjorde mitt första år i klubben. Och nu har jag vänner över hela landet. Det finns grymt många bra och trevliga personer i denna klubben.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Ni som inte har betalat in än, eller inte hunnit fått det nya lösenordet, men ändå vill komma. PMa mig så fort som möjligt så lägger jag in er i anmälningstråden på medlemssidorna. Ni andra som har tillgång till medlemssidorna, se till att anmäl er så fort som möjligt. Blir lättare att planera gokarten och maten då.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Mvh
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Anmälning till go-karten och övrigt görs på medlemssidorna.
Här: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=45457" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=45457</a>
Här: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=45457" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=45457</a>
-
Featherweight
jag får väl gå med på förnedringen och att känna mig helt vilsen.. bara träffat några få från klubben hittils.. läskigt värre!
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
ziggy skrev:Istvan: Klart ni ska komma upp och visa hur man kör! Så får vi visa hur man dricker sedan på kvällen!
Hehe Ziggy vi har redan visat er 08or hur man dricker
Väl Mött
Sam Geranpayeh
Sam Geranpayeh
Sam: Man vinner inte om man dricker minst vet ni väl?
Måste ju försöka ta till med sånna knep. Locka fram tävlingsinstinkten i er för att få upp er hit.
Måste ju försöka ta till med sånna knep. Locka fram tävlingsinstinkten i er för att få upp er hit.
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Ja detta håller inte.. Dags att rycka upp er, det är ju minusgrader, o då kan ni ju iaf bara nyttja ett av två rum i garaget, så halva ligan borde ju vara tillgängliga för fest iaf..
Om inte så finns ju bara tre alternativ kvar. De är rädda för att de riskerar missa mantorp, de är rädda att bli supna under bordet eller så är de rädda att bli piskade i gocart.. :banging:
Om inte så finns ju bara tre alternativ kvar. De är rädda för att de riskerar missa mantorp, de är rädda att bli supna under bordet eller så är de rädda att bli piskade i gocart.. :banging:
Senast redigerad av Mooseman den 14 februari 2008, 07:38, redigerad totalt 1 gånger.
Team Kalmar
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Fan en helg jag inte kan alls... usch.
Ni får ha de så kul, jag ska fota underklädsmodeller. så tänk på mig lite som jobba å sliter.....
Ni får ha de så kul, jag ska fota underklädsmodeller. så tänk på mig lite som jobba å sliter.....
Senast redigerad av Martin_M den 14 februari 2008, 13:43, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
Tommie Blomqvist
Vart den nån fest?
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Vadå vart? Klart det blir!
-
Tommie Blomqvist
Trodde det fanns ett datum?
Eller har jag missat det i tråden?
Eller har jag missat det i tråden?
[b] Cybertuner[/b]
1 Mars ffs! Läs hela tråden gubben!