ho ho nyss hemkommen med en CTR, och det vart den svarta från uppsala (heby). riktigt mysigt att ha en Honda igen. Går riktigt fint!
Nu ska jag börja kitta den med diverse... Va tror ni om ett par svarta slipstream ? Och sen söker jag ett avgassystem som har en slutburk som ser ut som en dieselpipa, fattar ni vad jag menar? Funderar även på Mugen grillen och mugen vingen.
[attachment=29894:8602035897.jpg]
Senast redigerad av Noak den 5 februari 2008, 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Guldfälgar på svart bil ärriktigt snyggt tycker jag.
Köp ett tyst avgassystem som du kan åka bana med utan att behöva byta, det är mitt tips. Sedan om det har en moderiktig diselböj eller ej är väl upp till dig. Personligen så tycker jag att det är fruktansvärt fult med sådana, men ganska praktiskt eftersom ljudnivån sjunker en skvätt.
Tackar så mycket hondaiter. Det går inte att vara utan Honda haha
Saud: Jo jag hade en s2k men den sålde jag inför vintern. Jag ville inte köra med den och jag ville heller inte köra i en gammal bil heller på vintern.
Är det många som kör med HR fjädrar? Hur tycker ni dom känns? Funkar dom för mig om jag kanske ska köra bana 2 ggr per år?
babban skrev:Tackar så mycket hondaiter. Det går inte att vara utan Honda haha
Saud: Jo jag hade en s2k men den sålde jag inför vintern. Jag ville inte köra med den och jag ville heller inte köra i en gammal bil heller på vintern.
Är det många som kör med HR fjädrar? Hur tycker ni dom känns? Funkar dom för mig om jag kanske ska köra bana 2 ggr per år?
Hej Babban!
Jag hade H&R fjädrar på min CTR i nästan 3 år och kan säga att dem funkade riktigt bra! Kör du 2ggr på banan på ett år,då ska dem ju duga tycker jag?
Saud Omerovic
Holman85 skrev:<!--quoteo(post=462680:date=11 Feb 2008, 20:24:55:name=babban)--><div class='quotetop'>QUOTE(babban 4 11 Feb 2008, 20:24:55) [snapback]462680[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tackar tackar! Var precis och hämtade en Mugen vinge :thumbup:
vart köpte du den?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Han fick tag i min gamla
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
Aker skrev:<!--quoteo(post=462697:date=11 Feb 2008, 21:30:48:name=Holman85)--><div class='quotetop'>CITERA(Holman85 4 11 Feb 2008, 21:30:48) [snapback]462697[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=462680:date=11 Feb 2008, 20:24:55:name=babban)--><div class='quotetop'>CITERA(babban 4 11 Feb 2008, 20:24:55) [snapback]462680[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tackar tackar! Var precis och hämtade en Mugen vinge :thumbup:
vart köpte du den?
Han fick tag i min gamla ...
Aker skrev:<!--quoteo(post=462697:date=11 Feb 2008, 21:30:48:name=Holman85)--><div class='quotetop'>QUOTE(Holman85 4 11 Feb 2008, 21:30:48) [snapback]462697[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=462680:date=11 Feb 2008, 20:24:55:name=babban)--><div class='quotetop'>QUOTE(babban 4 11 Feb 2008, 20:24:55) [snapback]462680[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tackar tackar! Var precis och hämtade en Mugen vinge :thumbup:
vart köpte du den?
Han fick tag i min gamla
Grattis till bilen! Det är min gamla bil som jag hade för nått år sedan. Har du en kabel bak i bakluckan som ser ut som en sockerbitskoppling kvar? Det är isf till en Pioneer baslåda. Glömde att ta loss koplingskontakten då jag trodde det var nån slags standard...
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Har köpt en ny sån kabel för fasila priset av 450 kr... Kändes jävligt surt då baslådan bara kosta en vinare (byteshandel med bästa polarens farsa). Hojta gärna till om den kommer fram om du städar den någon dag. Den kom upp i högra hörnet mellan ryggstäden och högra sidan om du står och tittar in i bagaget. Då kan jag flytta den till morsans bil då det blir vinter.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04