Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda Accord
-
calleballe
Tjena det var ett tag sen jag skrev i detta forum. Hade mitt sikte på en crx många år sen men det blev en suzuki swift gti -88 istället =))
men nu är jag tillbaka för att det kommer inköpas en firmabil.
jag jobbar som säljare och kommer köra en del och vill ha en bil som är är hyffsat tyst alltså inte mycket vägljud(får gärna vråla lite när man gasar)
Nu har jag varit och tittat på Accorden och vad tycker ni om den? är det något som man kan göra en 3000mil om året med? rolig ?
ni som har en vad tycker ni?
mvh Calle
men nu är jag tillbaka för att det kommer inköpas en firmabil.
jag jobbar som säljare och kommer köra en del och vill ha en bil som är är hyffsat tyst alltså inte mycket vägljud(får gärna vråla lite när man gasar)
Nu har jag varit och tittat på Accorden och vad tycker ni om den? är det något som man kan göra en 3000mil om året med? rolig ?
ni som har en vad tycker ni?
mvh Calle
Senast redigerad av calleballe den 27 februari 2008, 18:05, redigerad totalt 1 gånger.
carl-philp åkesson
Tycker absolut det är en bra bil.
Vi har kört många långkörningar med våran och den är mycket bekväm och tyst av sig, aldrig haft några problem, den känns absolut inte seg och trist (om du väljer att köpa en 2.4)
Det bästa är väl att du åker och provkör en
Vi har kört många långkörningar med våran och den är mycket bekväm och tyst av sig, aldrig haft några problem, den känns absolut inte seg och trist (om du väljer att köpa en 2.4)
Det bästa är väl att du åker och provkör en
Markus Hjelte Söderros
Del Sol - 92
Legend - 89
Del Sol - 92
Legend - 89