Tack för all feedback!
Märkte också genomgående skillnad med 99, det brann liksom till lite mer även på de lägre varven, var lite rädd att de kunde va placebo, men efter era kommentarer känns det berkräftat.
Hade tänkt skaffa ett nytt insug närmare sommaren så då passar ju fint om det är lite bättre kit på väg. Lyssnade på en "postares" aem insug och det vrålade till rätt duktigt ju kanske lite för bra...vet inte om det är exakt vad jag är ute efter, kanske lutar mer åt pipercross då. Väntar på en ljuddemo därifrån med
Märkligt det här med växelproblemet, jag ringer min hondaförsäljare (Mårtenssons i Hörby) idag som givetvis också har hondaservice. Mannen jag snackade med där hade aldrig hört talas om felet, trots som han sa att dem hade haft många fn2 på service, så han visste förstås inte vad som lösningen var i heller. Frågan är vart man ska vända sig då? Bor I skåne så där borde finnas någon verkstad som har koll tycker man...
Och vad gör man med bromsarna då? va ute idag med mina vinterdäck och gav bilen rejält med pisk hehe och serieöst talat så är ju bromsarna en allvarlig risk om man behöver bromsa rejält. Jämför med audi s3 och r32 eller golf gti som jag testat så är det som att bromsa med fotsulorna. Man måste ju kunna göra ordentliga inbromsningar med en sån här bil...är helt nya bromsar ett alternativ eller kan detta fixas på annat vis?
För övrigt är jag nöjd med allt, körkänslan, ljudet, looken och interiören äger! har fått många komplimanger! Jag är 26 år gammal men känner mig som 15 igen